Gaar stiekem snel he. Veel sneller dan met IUI, dan moet je echt 14 dagen wachten voor NOD. Ik heb vrijdag NOD volgens m'n app (14 dpo). En testdatum over 8 dagen (zondag).
Ja ik heb deze keer echt het gevoel dat het gaat lukken, maar eerlijk gezegd.. dat zeg ik elke keer !
Ja jij hebt dus ook je NOD voor je testdatum. Dat was de reden dat ik voorheen nooit zwangerschapstest deed. Maar moet nu verplicht testen.
Toch vind ik het knap dat je dat elke keer zo positief inziet! Ik denk nu al, het is vast mislukt.. niet dat ik daar enige reden voor heb, maar puur door gewenning aan al die teleurstellingen. Soort zelfbescherming? Terwijl ik ook wel merk dat er ergens wat hoop is. Niet perse met deze tp, maar wel van dat het met 4x tp van deze poging wel zou kunnen lukken.
** Lange onvervulde kinderwens ** * Gliss - 32 jaar - 1e kindje - IVF 1 - verse tp * Do1981 - 2e kindje - IVF 1 - wachten op menstruatie na mk * Betsies - 38 jaar - 1e kindje - ICSI 1 * Wondertje2020 - 1e kindje IVF 2 * 2jongensmama - 3de kindje - ICSI 3 * Emma1995 - Vrijdag uitslag bloedtest, 13 november bespreking behandelplan en start ivf in Duitsland * Asil - 1ste kindje nog natuurlijke weg - misschien traject weer opstarten Nov. '20 - intussen acupunctuur * Catlady - 1ste kindje ICSI 3 pauze, opzoek naar een kliniek voor onze laatste poging. * Leraje - 1e kindje nog natuurlijke weg, op dit moment onderzoeken gaande * Lisa280887 - 1e kindje - IVF 1 verse tp = zwanger Afspraken: 19 nov - Betsies - tp laatste 2 cryo’s 19 nov - 2jongensmama - beleidsgesprek vervolg cryo's 23 nov - Wondertje - uitslag bloedwaarden 26 nov - DangerBlonde - uitslagen bloedonderzoek, zaadonderzoek en plan van aanpak Feb 2021 - Wondertje uitslag chromosoom onderzoek Testdatum 21 nov - Wondertje 22 nov - Gliss 24 nov - DangerBlonde Zwanger Lisa280887
Overzicht er weer even bijgepakt. Ook om weer even overzicht te hebben waar iedereen in cyclus zit. @Asil wanneer is jouw testdatum? Vandaag begint verlies al bruin te worden en al stuk minder, ben ik wel blij mee. Hopen dat eigen cyclus snel weer op gang komt.
snap ik. het gaat wel ok. Misschien komt het ook doordat er al zoveel teleurstellingen zijn geweest dat deze er niet per se bovenuit springt voor me. Voel me wel rustig eigenlijk
Zou zeggen mooi om te horen. Maar alsnog gaat het je niet in de koude kleren zitten. Maar jullie willen wel gelijk weer van start snap ik, zal dat dan na je eerste me straatje zijn?
haha, mooie auto correctie ‘me straatje’. Ja, nu menstruatie afwachten. Ergens vind ik dat wel jammer dat je daarop moet wachten. Waarom kan het niet gewoon bij de eerste eisprong. Maar die zal denk ik lastiger te voorspellen zijn. Dan moeten ze dames te vaak laten komen. En misschien ook nog best wel dames met licht rest weefsel wat eerst weg moet. Maar natuurlijk gebeurt het natuurlijk wel vaak direct de 1e eisprong erna weer. maar stel nou dat als ik over 2 weken daar kom en de eisprong zit eraan te komen dan ga ik er zeker over beginnen. Haha. het duurt allemaal al zo lang. Ben je zo weer dikke maand verder. En voor mijzelf geen reden om pauze te nemen. De klok tikt onverbiddelijk door....
Stomme autocorrect hahaha. Maar dat is het vaak, is eigenlijk net als je eerste menstruatie na bevalling. Rn alles valt te vragen natuurlijk. En die klok die snap ik, die heb ik ook. Maar sommige dingen hebben tijd nodig he lieve Do
@Do1981 ik had dat ook heel erg. Mk met 5+1 1,5 dag gebloed en toen dacht ik ook, nou door met IUI. Maar dat mocht ook niet. Tegelijk ging alles op slot vanwege corona dus uiteindelijk was het toch niet door gegaan. En eigenlijk kwam toen de klap was. Ik had die ronde een wat later ei dan gebruikelijk, op dag 18 en cyclus van 32 ipv 27/28 dagen. En die menstruatie was meer en langer dan normaal (5 dagen ipv 2). Dus blijkbaar heeft het toch iets van effect op je cyclus?
Een menstruatie van 2 dagen? Wauwwww ik ben jaloers. Op de 5 dagen zelfs al. Hier 9 dagen en volledig leeg bloeden alle sluizen open op de 2/3 zwaarste dagen.
Ja, ik heb daar wel geluk mee. 1 dag rood en nog 1 max 2 dagen wat bruin. Keerzijde is dat ik heel dun bms heb, record gemeten op 8 dpo was net 6mm, bij punctie ook amper 5 mm. Daar maak ik me wel eens druk om, dat het te weinig opbouwt.
Dat is idd niet erg dik. Weer het andere uiterste. Wat zegt je arts er van? Volgens mij kan het wel met dunner slijmvlies..
Ze zeggen dat de dikte niet uit maakt zo lang het 3-laags is. Maarja als er nooit een reden is gevonden voor een uitblijvende zwangerschap dan twijfel je natuurlijk aan alles en een kennis van mij kreeg alleen een tp cryo bij een bms van >6mm.. nou dat heb ik dus nooit
Dat is wel dun ja.. bij mij zeggen ze ook altijd dat ze pas een terugplaatsing plannen vanaf 10mm . Klinkt wel echt heel dun. Snap je zorgen wel. (Al heb ik daar helemaal geen verstand van. Bij de punctie was bij mij 16mm en verse mislukte ook, dus dikte zegt ook niet alles).
Bij mij zeggen ze tussen de 5 en de 10 is prima, boven 15 is te dik. Mijne was altijd 11 en was nu 9.99.