En daar ga ik heel hard op hopen voor je! Sowieso lekker uitkijken naar vakantie is fijn. Waar gaan jullie naar toe? Nederland of buitenland.
Dank je wel!!! We gaan aankomend weekend een lang weekend met het hele gezin (ouders, broer + gezin) naar Duitsland voor de 70e verjaardag van mijn vader. En over 2 weken vertrekken we voor 12 dagen naar Zakynthos (Griekenland). Hebben er zo'n zin in
ik doe de cryo tp in natuurlijke cyclus. Omdat ik regelmatige cyclus heb test ik de ovulatie met LH testen en dan wordt de cryo tp gepland. Ik hoef dan per cryo tp maar 2 keer naar de kliniek en scheelt een hoop reizen en geen last van de HCG injectie (ik vind die een enorme mindf*ck met alle zwangerschapssymptomen)
In mijn ziekenhuis doen ze het eigenlijk wel standaard: een trigger. Heb nu al wel 2 keer gehad dat ik al een eisprong had (door ziekenhuis getest ter plekke), dus zonder trigger. Van ovitrelle heb ik eigenlijk nooit veel extra last. Vooral van de utrogestan, maar ben ik inmiddels ook wel aan gewend.
Wat is een trigger? Je bedoelt het stimuleren van de ovulatie door Ovitrelle/Pregnyl? Ik ben van mening dat als er niks mis lijkt te zijn, ik zoveel mogelijk op mijn lichaam vertrouw. Dat het lichaam het verder prima allemaal zelf kan, met een klein beetje hulp. Hopelijk blijkt dat achteraf de juiste beslissing.
ze noemen het vaak een trigger shot, vandaar. Ze doen het vooral om de boel nog wat beter te kunnen timen. Bij een natuurlijk eisprong is dat natuurlijk wel wat lastiger. Maar weet niet of dat bij een terugplaatsing ook echt uitmaakt. bij mij was dus 2x de eisprong al in gang gezet, maar nooit gehoord dat, dat minder kansen zou geven.
Uiteraard ongesteld geworden. De test die ik vanmorgen heb gedaan had ook zo een streepje zag ik. Kwamen uit dezelfde verpakking. Volgende ronde die van de link van @Kramertje bestellen. Op naar een nieuwe kans
Ah balen! Je hoopt toch altijd op een klein Wonder! Begreep van Do dat ze van daaruit niet meer thuis bezorgt worden (Amazon.de). Wellicht even de andere link naar Amazon.com proberen.
oh, toch iedere keer weer balen. Ondanks dat je weet dat de kans heeeel klein is. Maar als er dan zo’n gekke maand tussen zit of er iets anders is dan anders ga je toch hopen. Ik had dat laatst ook een ronde toen ik helemaal niet ongesteld ben geworden. Was ook heel gekke maand, je gaat dan toch hopen. En toch weer een teleurstelling als het dan niets is. Die bij .com is helaas wel duurder. Ben benieuwd of jij die melding ook krijgt @Asil ?
Zat er net nog even naar te kijken. Op zich ook wel redelijk goede aanbieding voor de normale predictor testen. Maar dan wel 5,50 euro verzendkosten. Ja, dan is het niet meer zoveel goedkoper en ga ik het niet helemaal laten versturen. Dan koop ik ze wel een keer hier in de buurt tegen de tijd dat ik weer een terugplaatsing heb.
Zo zo dat waren veel berichtjes na een dagje afwezigheid @Asil tjonge wat een k*tdag, eerst zo een valse test en dan hatseflats ongesteld er achteraan, nu is het wel duidelijk maar toch ellendig want je hoopt toch op wonderen!! @Do1981 lekker een weekend weg! Heel veel plezier alvast! En gefeliciteerd met de jarige 70jarige vaders, wat grappig! Wij zijn weer thuis, nog een weekend thuis vertoeven en dus testen...spanning loopt op nu Ik heb al testen liggen anders had ik jullie tips van aanbiedingen nog kunnen proberen!
Heey meis.. ja mijn eileider was al geknapt dus die moest er helaas uit. Bij IVF maakt dat niks uit want dan gaan ze toch om je eileiders heen. Maar bij IUI wel. Je hebt wel kans om zwanger te worden van de kant zonder eileider, maar iets minder dan wanneer je eitje vanuit de kant met eileider komt.
Helaas...ik heb weer een spierwitte test in mijn handen Even uit het veld geslagen en vol waarom en hoe dan wel....
Oh no, ik kwam speciaal even kijken of je al wat had gepost. Hoeveel dpo zit je nu? Is er nog kans? wat ontzettend K weer zeg.