Ja hier idem, ze kwamen er wel bij miskramen onderzoek achter maar de gyn zei echt, ja ik ken het niet, dus we doen er niks mee. Blijkt wel fijn dat een zwangerschap zonder bloedverdunners fataal is voor 1 van ons beidde. Naja nu nemen ze het trouwens wel serieus hoor. @Gliss ohnee meid. . Maar zou echt nog hoop houden en morgenochgend proberen , paar uur niet drinken is toch heel anders dan een hele nacht?! @Wondertje2020 fijn dat je in een positieve flow zit! Vasthouden! En hopelijk mooi resultaat straks! @Betsies bijna terugplaatsing toch?! @Asil hoe voel jij je?
Ik snap je helemaaal gliss, ik zou nog even afwachten. Maar ik snap die onzer leegheid volkomen. Dikke knuffel voor jou❤️
@Leraje je kan ook bovenaan de pagina op onderwerp volgen klikken, dan krijg je altijd meldingen als iemand iets nieuws post @Do1981 arme jij! Ik sluit me aan bij de rest. Voel je niet bezwaard om de HAP te bellen als het moet. @Gliss ahhh lieverd je zit nog steeds niet op de 16 dagen na tp en die krampen kunnen echt ook van de innesteling komen. En niet iedereen test op 11 dpo al positief.. *raises hand nog even volhouden! @Asil ik denk ook aan jou, knuffel! @Betsies oehh nog even dan mag jij ook weer in de race! hoe gaat het met @Lindsysimons ? Jou hebben we even niet gehoord.. @Wondertje2020 jaaaa hou vast die lekkere energie!!
Ik weet niet of ik iemand vergeten ben.. sorry als dat zo is! Hier niet veel nieuws te melden. Ik heb gisteren en vandaag ontzettende buik en rug krampen, weer heerlijk aan de diarree veel honger, vlagen misselijk.. en ben mezelf lastig. Mijn borsten knallen bijna uit elkaar, en mijn tepels hebben intussen het formaat van een koffiepad denk steeds dat het toch wel weer niet zal zijn, zal wel weer pms zijn, en dat ik ongesteld ga worden. Maar dat dacht ik bij mijn eerste ook en niks was minder waar. En deze symptomen had ik begin oktober ook.. en toen was het ook raak. Dus ik kan ook nog alle kanten op. Nog minimaal wachten tot het weekend om te testen... al hoop ik morgen of overmorgen niet ongesteld te worden, dan is mijn korte LF sowieso voorbij
Jullie hebben allemaal gelijk hoor! Ik vind het soms zo moeilijk om hoop te hebben. Dan denk ik echt: een 5 daags embryo, 6,5 dag al de tijd om in te nestelen, het is vast mislukt. Dank voor de sprankjes hoop! Ik ben alweer wat minder depressed dan vanmiddag. Misschien helpt het ook dat ik heb gegeten, een kop koffie heb gehad en onder een kleedje ben gaan zitten hahaha
Hier gaat het prima! Vandaag m’n eerste spuit gezet voor mijn eerste ivf traject. Onwijs spannend. Bitterzoet denk ik toch wel. Ik steeds zal dit het dan zijn? Maar wil niet te naïef zijn. Hoe gaat het met jou? @Asil
Noem het maar niet veel nieuws Ik vind het een mooi rijtje, spannend spannend!! Ps klopt, donderdag de terugplaatsing als de ontdooiing morgen goed gaat.
Misselijk van de medicatie is ook zo stom!! Ik duim zo hard voor je lieverd!! Hou dat goede gevoel vast!
Ooh lieverd... om deze reden ben ik toen gestopt met vroeg testen. Het gaf zo vreselijk veel onzekerheid en extra verdriet! Het klinkt heel rot misschien, maar zo bedoel ik het niet... Maar ik heb echt gemerkt dat het stoppen met vroeg testen mij zoveel meer rust gaf. De uitslag kan je niet veranderen helaas. Je kan wel op een fijne, rustigere manier je wachtweken doorkomen... Natuurlijk is het fijn om voor je menstruatie te weten waar je aan toe bent. Maar er zit een verschil tussen testen op dag 10 of dag 13. In ieder geval een hele dikke knuffel❤️ En ik blijf duimen voor je!
Ja ik weet het! Ik testte tot we startten met de IUI eigenlijk nooit, wachtte altijd m'n menstruatie af. Maar toen ik bij iui 1 een keer op 13 dpo een positieve test had en vervolgens op 14 dpo een negatieve was dat zo'n klap (omdat ik me 1 dag sinds een hele lange tijd gelukkig voelde) dat ik daarna begonnen ben met de ovitrelle eruit testen zodat me dat niet meer zou gebeuren. En bij iui 2 had ik toen opeens oplopende testen. Zo is het begonnen en nu merk ik dat ik het beter kan verdragen om voorbereid te worden op teleurstelling dan in 1x de klap. Maar het geeft idd ook onrust. Ik weet alleen niet of dat meer of minder is dan zonder testen. Want zonder testen heb ik het ook. Beetje dubbel! Misschien ook omdat het nu de eerste tp is. Misschien bij de volgende dat ik het wel kan afwachten? Hoop dat dat in de natuurlijke cyclus kan, ben echt mezelf niet door al die hormonen bleeeeeh
@Gliss: nou het wachten tot de testdatum went nooit. Bij mij komt de moeilijk periode 7 dagen na de tp en dat is dus morgen. En hoeveel je er ook niet mee bezig probeert te zijn, de wens is zo ontzettend groot en het verlangen komt van zo diep.. het is bijna niet in woorden te bevatten. Einde van de week hebben we duidelijkheid.. zo probeer ik maar te denken. Ik zit ondertussen al te bedenken hoe ik het mijn ouders wil vertellen.. hoezo wishfull thinking.. Ik zit nu gewoon in mijn: “ ik heb toch geen fuck te verliezen” modus (is natuurlijk niet waar) dus laat me nu nog lekker in mijn hoopvolle droomwereld met prachtige wensen en toekomstbeelden die mijn gedachten passeren..
Dat ben ik juist niet, staat 1 op 10, misselijk, duizelig en hoofdpijn. Heb tot nu toe nergens "last" van. Tuurlijk schrijf ik elk vreemde detail op maar dan laat ik het weer gaan. Ik ben een beetje 50/50 hoopvol vanwege de 2 follikels en teleurgesteld mbt aantallen. Dus ja we zullen zien. Niet ongesteld en een positieve test kunnen alleen uitslag bieden. Ik temp wel sinds 2 maanden. Maar ook dat zegt niks.
@Gliss zie je licht positieve test in een ander topic!! Oh zo spannend hè! Je had al.witte test gehad met deze toch op 9 dpo? Duim hard voor je! Ga je morgenochtend weer testen?