Lange onvervulde kinderwens (MMM of zonder) maar nog hoop

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Asil, 19 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Jeej bloed.

Betsies vindt dit leuk.
  2. 2jongensmama

2jongensmama Fanatiek lid

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    Hè lieve dames. Wat rot dat jullie zo weinig steun krijgen uit de omgeving. Wij hebben vrienden en familie die goud waard zijn merk ik al wel. Bij de miskramen, puncties, alle terugplaatsingen leefde ze mee. Zorgde ze voor wijn en chocolade als het mislukt was. Voor jarenlang. Ook al waren wij de laatste zonder kinderen. Bij de miskraam met 10 weken hebben ze ons na paar weken zelfs op een weekendje weg gestuurd, helemaal verzorgd.

Wel hebben we het echt moeten leren. Mijn beste vriendin en wij begonnen gelijk, ze was direct zwanger , toen nummer 2 en toen nummer 3. Bij elke vriendschap en familie was het even zoeken en open staan voor de emoties in totaal, heel heel heel veel gepraat. Open geweest, begrip gehad voor de emoties die zij hadden.

Betsies, Leraje, Emma1995 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Wat ontzettend naar dat onbegrip allemaal. En dat is wel super lomp @Wondertje2020 als er zo overheen word gepraat! Dikke knuffel voor alle meiden hier!

@Betsies he neeeeee zeg mijn kaarsje heeft de hele dag gebrand gisteren en vandaag. Wat klote. Heel veel sterkte vandaag xxx

@Asil eindelijk bloed, fijn! Nu kun je door. Blijf je nog doorgaan met iui of ging je toch naar icsi? (Je zei laatst dat het tot de latere opties behoorde.. sorry weet even niet meer)

Betsies vindt dit leuk.
  4. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Nog IUI.

5. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    @2jongensmama ik herken het deels wel en wij zijn ook gezegend met een omgeving die meeleeft.

zo lief, vandaag van mijn beste vriendin een borrelbox thuisbezorgd gekregen. terwijl ze zelf al weken in het ziekenhuis ligt.
    Omdat het de laatste tijd zo pittig geweest is met veel verdriet.
    We hebben heerlijk gegeten ervan. Lekker wijntje erbij. Het leven vieren.
    Drink niet zoveel meer, dus beetje licht in mijn hoofd na 2 wijntjes, haha

Betsies en 2jongensmama vinden dit leuk.
  6. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Superlief en lekker genieten! Hier dus ook een fijne omgeving gelukkig.(uiteraard ook mensen die er niet zoveel mee kunnen / naar vragen etc. Maar dat is ook prima) Maar geen lotgenoten, dus zo'n forum is echt fijn!

Die wijntjes idd! Ik had toen ik ongesteld was geworden een wijntje (maar kreeg een groot glas, denk 1,5-1,75 wijn haha) en toen was ik helemaal tipsy oeps haha

7. 2jongensmama

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    Ah super.lief! Fijn!

Do1981 vindt dit leuk.
  8. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Beetje late reactie maar wat kut,@Betsies.

Betsies vindt dit leuk.
  9. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Klinkt als een mooie en gezellige dag @Emma1995 een fijn vooruitzicht! Ik zou dan zeker ook niet met ongesteld willen zijn, naar de wc gaan in een trouwjurk is al een uitdaging laat staan ongesteld zijn :confused:
    De pil slik ik iedere keer ter overbrugging tussen twee behandelingen, dus ik denk dat je hier gewoon om kan vragen. Maakt het plannen van de volgende behandeling makkelijker namelijk.

Emma1995 vindt dit leuk.
  10. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Dankje voor de lieve woorden hier @allemaal!!
    Ik zit er even door met het besef dat deze hele poging van vijf embryo’s niet gelukt is, vandaag na de bloeduitslag bellen en benieuwd of er dan al een plan komt of dat er wachttijd gaat zijn....heel veel verdriet in ieder geval dus een dagje thuis is nodig!

@Wondertje2020 ik snap je wel, en als jij dat aan kan ben jij degene die beslist of drie puncties in 14 maanden niet te veel is. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt over wat er mogelijk is!

@DangerBlonde dat kaarsje voelde wel steunend, dat hielp dan toch!!

En wat een lieve vrienden lees ik ook weer van! Dat is wel opbeurend!
    @Asil wat naar dat er bij jou zo weinig ruimte was om te kunnen delen, en de timing van de vriendin met innestelingsbloed is dan gewoon net zo ongunstig nu!!

11. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Iemand tijd en zin om het laatste lijstje naar boven te toveren?

12. 2jongensmama

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    ** Lange onvervulde kinderwens **

* Gliss - 32 jaar - 1e kindje - IVF 1
    * Do1981 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 1 - op naar cryo 7
    * Betsies - 38 jaar - 1e kindje - ICSI 1
    * Wondertje2020 - 1e kindje IVF 2
    * 2jongensmama - 3de kindje - ICSI 3
    * Emma1995 - start ivf in Duitsland
    * Asil - 1ste kindje nog natuurlijke weg - misschien traject weer opstarten Nov. '20 - intussen acupunctuur
    * Catlady - 1ste kindje ICSI 3 pauze, opzoek naar een kliniek voor onze laatste poging.
    * Leraje - 1e kindje nog natuurlijke weg, op dit moment onderzoeken gaande
    * Lisa280887 - 1e kindje - IVF 1 verse tp = zwanger
    * DangerBlonde - 31 jaar - 2e kindje - natuurlijke weg gestopt, start clomid traject

Afspraken:
    26 nov - Wondertje - evaluatie arts
    27 nov - DangerBlonde - uitgangsecho en start clomid
    2 dec - 2jongensmama - TP 5
    3 dec - Wondertje echo TP 10
    .. december - DangerBlonde - uitslag semenonderzoek
    18 dec - Wondertje startgesprek IVF / punctie 3
    08 jan - Gliss tel consult prednisolon bij tp

Testdatum
    30 nov - Betsies

Zwanger
    Lisa280887

Asil vindt dit leuk.
  13. 2jongensmama

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    Volgens mij is dit de laatste lijst.

@Wondertje2020 ben je fijn bij je ouders?

@Betsies al wat gehoord van het ziekenhuis?

Hier vanaf morgen weer bloedverdunners spuiten en op naar een terugplaatsing. Ben alleen ziek geweest dus heb 0 energie. (Buikgriep).

En een Kennisje belde vanmorgen in tranen op, ze was zwanger van de vierde en ze wilde het eigenlijk niet. En hoewel ik het echt ergens snap, dat vind ik toch wel hele moeilijke gesprekken.

14. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Wat dubbel zo een bericht zeg. En beterschap meid.
    Thanks voor de lijst ;)

15. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    ** Lange onvervulde kinderwens **

* Gliss - 32 jaar - 1e kindje - IVF 1
    * Do1981 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 1 - op naar cryo 7
    * Betsies - 38 jaar - 1e kindje - ICSI 1
    * Wondertje2020 - 1e kindje IVF 2
    * 2jongensmama - 3de kindje - ICSI 3
    * Emma1995 - start ivf in Duitsland
    * Asil - 38 jaar -1ste kindje IUI 2 (lees 13)
    * Catlady - 1ste kindje ICSI 3 pauze, opzoek naar een kliniek voor onze laatste poging.
    * Leraje - 1e kindje nog natuurlijke weg, op dit moment onderzoeken gaande
    * Lisa280887 - 1e kindje - IVF 1 verse tp = zwanger
    * DangerBlonde - 31 jaar - 2e kindje - natuurlijke weg gestopt, start clomid traject

Afspraken:
    26 nov - Wondertje - evaluatie arts
    27 nov - DangerBlonde - uitgangsecho en start clomid
    2 dec - 2jongensmama - TP 5
    3 dec - Wondertje echo TP 10
    10 dec - Asil 1ste follikel meting
    .. december - DangerBlonde - uitslag semenonderzoek
    18 dec - Wondertje startgesprek IVF / punctie 3
    08 jan - Gliss tel consult prednisolon bij tp

Testdatum
    30 nov - Betsies

Zwanger
    Lisa280887
    LindsySimmons

16. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw

17. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    @2jongensmama oei dat is wel een heftig telefoontje voor jou! Moeilijk je daar op dit moment in te kunnen verplaatsen.
    En beterschap!!

Ik heb zojuist geprobeerd te bellen maar kan morgen om 8:30 mijn arts telefonisch bereiken. Mijn hcg was 4.0 wat gek is want anders is het lager dan 1 wanneer de pogingen mislukt waren. Afwachten tot morgen maar....verder met een nieuwe poging hoop ik!

18. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Girls TMI maar bloed echt als een rund. My God. Ik heb altijd best een heftige dag of 2 maar deze... pff heb vroeger een keer een chemische curretage gehad, nou dit komt in de buurt.

Echt, kwart voor 5 op werk, dacht even snel nog een nieuwe plug en inlegkruisje in. En naar de winkel. Half zes, moest even door de hurken, stond op en voel het zo lopen... gelukkig vanmorgen last minute een zwarte broek aan getrokken. Ik heb gewoon maandverband gekocht, wat ongemakkelijk met dichte benen naar de auto gelopen en op een (hoop ik) onbewaakt moment heel snel een maandverband in me broek geprobeerd te plakken en met gierende banden naar huis.

Kom je thuis, tuurlijk, zit je vent op de pot!! Echt, met mach 10 naar boven gesneld. Jeetje mina, het liep gewoon. Alsof de kraan open is gezet... pffff

Positive note, ruimt lekker op en je kan er maar van af wezen.

19. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Oh neeeee... wat klote. Ik snap het helemaal. Die zware bloedingen zijn gewoon zo vervelend en ongemakkelijk. De angst dat je doorlekt is ook nog echt geworden bij jou :confused: hoe gaat het nu met het bloeden en met jou?

20. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    @Betsies succes morgenvroeg met de arts. Hopelijk goed nieuws qua behandelplan en wachttijd..

@Wondertje2020 hoe gaat t vandaag?

@2jongensmama ahhhh dat is zo kut om te horen he. Oeps weer zwanger en ik wil het niet... terwijl je zelf zo hard vecht om zwanger te worden. De wereld is oneerlijk.

Betsies vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina