** Lange onvervulde kinderwens ** * Gliss - 32 jaar - 1e kindje - IVF 1 - op naar tp cryo 1 in volledig natuurlijke cyclus * Do1981 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 1 - op naar cryo 7 * Betsies - 38 jaar - 1e kindje - door naar ICSI 2 * Wondertje2020 - 1e kindje IVF 2 * 2jongensmama - 3de kindje - ICSI 3 * Emma1995 - start ivf in Duitsland * Asil - 38 jaar -1ste kindje IUI 2 (lees 13) * Catlady - 1ste kindje ICSI 3 pauze, opzoek naar een kliniek voor onze laatste poging. * Leraje - 1e kindje nog natuurlijke weg, op dit moment onderzoeken gaande * Lisa280887 - 1e kindje - IVF 1 verse tp = zwanger * DangerBlonde - 31 jaar - 2e kindje - natuurlijke weg gestopt, start clomid traject Afspraken: 7 dec - Wondertje echo cryo tp 10 8 dec - DangerBlonde 2e follikel echo 10 dec - Asil 1ste follikel meting Rond 14 dec - Gliss- tp cryo 1 18 dec - Wondertje startgesprek IVF / punctie 3 26 dec - start stimuleren icsi 2 Betsies 04 Jan - echo controle follikels Betsies 08 jan - Gliss tel consult prednisolon bij tp 08 Jan - punctie? Betsies Testdatum Zwanger Lisa280887 LindsySimons
@2jongensmama natuurlijk had je nu al een vaag streepje of iets van een teken willen zien, maar geef de moed nog niet op, hoe voel je je verder? Voelde je bijv anders de keren toen het raak was? @Betsies wat goed nieuws! Prachtig cadeautje. @Gliss begrijp ik het nou goed dat als je piek te laat is de tp niet door kan gaan? Weet niet zo goed hoe het werkt allemaal. @Wondertje2020 Ik denk dag jij echt elk moment gaat pieken. @Asil knuffel voor jou lieverd. Blijf gewoon lastig. Wanneer is het nou eindelijk ons beurt..
Ja de bovenste lijkt het donkerste maar nog niet een knaltest. Vorige keer zat ik toch enorm met die testen dat de sticks positief waren en de digitale ClearBlue negatief. Hoop dat het niet weer zo is!
Nee, het is zo dat als ie piekt op maandag, de tp niet door kan gaan, want ze doen geen tp op zondag (6 dagen na positieve test tellen ivm 5-daags embryo). Dus als ie dinsdag piekt geen probleem, liever dat haha maar dat is wel al CD17 dus hij zou zomaar morgen positief kunnen worden.. afwachten maar! Toch beetje gekke ronde zo na punctie
Ah zo ja nu snap ik hem, nou dan ga ik duimen dus dat je morgen dus NIET piekt. Gelukkig had je nog geen rekbaar slijm. Het lijkt me aan de ene kant heerlijk dat je zonder hormonen een tp krijg, maar aan de andere kant ook beetje spannend omdat je natuurlijk geen invloed meer hebt. Ik moet helaas wel kunstmatig want geen touw aan vast te knopen bij mij.. Maar snap niet zo goed hoe dat dan werkt Weet jij toevallig ook hoe een tp werkt in een kunstmatige cyclus? Ik had namelijk aan het begin een zak medicijnen meegekregen. En ik zag dus dat ik pregnyl ( nog nooit gebruikt) superfact neusspray en dupashon. Dus dat zal ik wel moeten gaan gebruiken. Dus ben benieuwd
Daar gaan we weer, zucht.. knaltest op de strip (zie onderste) Clearblue zegt negatief.. maar goed dat ik zelf nu test want ik denk dat ik positief test voor de echo van morgen. Dus geen Ovitrelle
Ik heb die clearblue nog nooit er bij gebruikt, nu wel blij om want bij jou geeft het een hoop verwarring. Dat stripje knalt echt! Dus echt wel een lh piek. Misschien zit je aan het begin van je piel en komt de CB een paar uur later? Moet gewoon wel, zo'n knaltest
Ja dit kan heel goed! Dan is die strip een stuk gevoeliger van de cb. Ik moest wel altijd echt cb aanhouden vanuit de kliniek.
ja dat zegt de arts ook elke keer tegen mij, dat ik de ClearBlue moet aanhouden maar hierdoor begin ik wel te twijfelen aan de ClearBlue
Denk dat je niet hoeft te twijfelen hoor. Waarschijnlijk zijn je sticks gevoeliger dan cb. Die is dan later vandaag positief. Dit is een beetje het nadeel van testen met 2 verschillende tests... ik deed het ook altijd maar mijn dipsticks kwamen wel overeen met cb. Ik gebruikte de gevoelige sticks van 2besure
Ja dit klopt, dit zijn de extra gevoelige ovulatietesten van Sensitest. Daarom knalt ie waarschijnlijk zo, ik testte eerst altijd met ClearBlue maar omdat ik zo vaak negatief testte, werd ik er helemaal naar van. Vandaar dat ik die sticks gebruik, dan zie je tenminste oploop. Dan zie je dat er iets gebeurt. Mijn man zegt: maak je niet druk.. vanavond test je gewoon positief. Ben benieuwd of hij gelijk heeft..
Ja dat denk ik dus ook. En anders morgen gelijk bellen. En doortesten met de sticks om te zien wat dat doet
@2jongensmama ik denk echt dat het nog kan hoor. 10 dpo moet je wel wat zien op de first response, maar 9 dpo hoeft nog niet. Ging je nu vandaag ook nog met de first response testen of morgen pas?
Als je innesteling pas op 11/12 dpo is zie je op 10 dpo niks he... daarom is dat vroege testen zo vreselijk onzeker!
Maar op 11 en 12 dpo ben ik al lang en breed ongesteld , dus dan een innesteling kan niet bij mij . 10 dpo is gewoon de dag voor nod, dus niet bijzonder vroeg ook. En die gevoelige testen mag je 6 dagen voor nod, en ik doe 1 of 2 dagen voor nod.
Had vanmorgen ook met die first response getest. Als ik hem bekijk denk ik soms een heel heel in de verte schaduw lijn te zien maar ik weet niet of het echt is of mijn wens. Maar ga morgen wel weer testen, dan ben ik vrij en dan ben ik een beetje voorbereid.
Heb je niet wat minder gevoelige testen? Vorige keer had je ook best lang positieve testen maar pas bij je smiley een echte knaller, denk dat die streepjes testen gewoon te gevoelig zijn? Maar zou morgenochgend weer testen en je testen meenemen naar de echo.
Het werkte voor mij voorheen prima, testen tot het een knalstreep was en extra controle met ClearBlue. Maar inderdaad de vorige keer dus ook al dit gedoe. De kliniek is niet kapot van die strips. Morgenochtend vroeg maar weer testen en wat moet ik dan als ik positief test en die echo moet? Ik snap m even niet meer.. dan hoef ik toch geen Ovitrelle meer..
Ik denk echt dat ie binnen een paar uur of morgenochtend positief zal worden. Maar maakt het uit of het vanavond of morgenochtend is? Had je dit vorige keer ook niet, of was dat iemand anders?