Ik ga straks toch ook nog maar eens een ovulatie test doen. Maar ik verwacht dat echt niet. @Betsies ik heb dat dus deze zomer gehad. Alleen een beetje bruin verlies en wel nieuwe cyclus in. Heb vorige week wel wat bruine afscheiding gehad (wel veel minder dan toen overigens) en nu dus alleen slijm. Maar echt wel anders dan normaal als eisprong eraan komt. Dat is veel witter en soms waterig dun. Dit is alleen doorzichtig slijm. Denk dat mijn lichaam een beetje van de wap is.
Gelijk maar even doen.... Jullie hadden toch gelijk. Het lh heeft erg geschommeld maar nu lijkt het toch weer aan het oplopen. Morgen nog maar eens een test doen om te kijken of het donkerder wordt. suf hoe je lichaam je nog steeds voor de gek kan houden
heel duidelijke streep, ik heb nog doorzichtig slijm op Google opgezocht en kreeg meteen ovulatie te zien in de resultaten
wat lief dat je dat helemaal ging opzoeken ik had het inderdaad ook wel gegoogld voordat ik het hier plaatste, maar dacht dat het niet zo kon zijn omdat ik al donkerdere testen had gehad en die gewoon weer licht waren geworden. Maar nu dus toch weer opgebouwd.
En na een miskraam is je lijf ook gewoon even van de wap. Hopelijk snel een knaller ovulatie test en dan daarna weer door!
Ik heb weer iets geschreven omdat dit de laatste cryo is van deze IVF poging.. Save the best for last Jij bent het, die ons nu al de essentie van ons leven laat voelen, zonder dat we je ooit vastgehouden hebben. Dat hoopje cellen, ingevroren ... Voelt als bevroren liefde Frozen in time Maar op het punt staat te ontdooien Een plekje bij ons Een plekje letterlijk in mij En in ons hart En elke stap die wij nemen Elke grote mentale en fysieke stap Om jou ooit te leren kennen Geeft ons zoveel kracht en verbinding En natuurlijk ook pijn Ontelbare tranen Verbitterde gevoelens Frustrerende blikken Harde woorden Wanhopige kreten Woedende uitbarstingen Machteloze stiltes Maar ook.. Prachtige gedichten Geduldige liefde Zorgzame knuffels Intense verbondenheid Maar bovenal het besef Dat jij ons sterker maakt dan ooit Jij doet dat met ons En daarom bewaren we het beste voor het laatst
Dit had ik eigenlijk idd verwacht nav je berichtjes afgelopen dagen: stuk latere ovulatie dan gebruikelijk 1e x na mk. Die ervaring had ik zelf ook in maart. Belangrijkste is: je weet nu weer waar je ongeveer zit in je cyclus, dat lijkt me een opluchting?
ja en nee. Mijn cyclus is normaliter altijd vrij kort, dus had ook gehoopt dat het nu een beetje snel zou gaan. Had gerekend op mijn menstruatie ergens komende dagje. Als nu ergens komende dagen mijn ovulatie is dan wordt ik waarschijnlijk iets van 5,5 week na de miskraam ongesteld. Het valt op zich nog mee, maar duurt allemaal wel weer lang. merk ook dat ik toch weer hoop heb dat het natuurlijk kan. Want mijn hormonen zijn natuurlijk nog wat anders dan normaal en ik gebruik nog bloedverdunners. En die hoop vind ik ergens ook wel weer irritant, want waarom zou ik dat doen.... Eerst morgen maar eens mijn ovulatie vinden.....
Ik snap dat je het vervelend vind, dat je hoop blijft hebben, omdat je bang bent om later weer teleurgesteld te worden. Maar eigenlijk vind ik het juist heel dapper en mooi. Je geeft gewoon niet zomaar op. Wel fijn dat je nu ongeveer weet waar je staat in je cyclus. Dat geeft weer een beetje duidelijkheid.
Pfff CD17 en nog geen positieve test (deze is 10 min oud)? Lijkt zelfs wel weer lichter? Begin langzaam twijfels te krijgen, wat als ik hem niet vind? Dat is me nog nooit overkomen, altijd super duidelijk, maar is natuurlijk wel 1e ronde na punctie.. zou het in de war zijn?
@Gliss : Welke CD dag ben je begonnen met testen? Enorm frustrerend dit. Ik zou de kliniek bellen. Welke dag had je vorige keer de positieve test? Ik zie er echt geen knaltest tussen zitten, de bovenste donderdag lijkt wat donkerder maar zeker niet even donker als het controlestreepje. Heb je nog opbouw foto’s van een andere keer LH meten?
Ben CD12 begonnen, heb normaal een positieve test tussen CD14/15 en CD17. Ik heb altijd wel streepjes op de testen en dan ineens een knaller. Ik heb vanaf februari 2019 tot december 2019 o ovulatietesten gebruikt en tussen IUI door en ik kan hem altijd vinden (geen foto'). Deed meestal aan de hand van vruchtbaar slijm beginnen, had hooguit 4 stripjes nodig. Nu al bijna een pakje. Slijm begint vruchtbaarder / elastischer te worden. Dus ik denk dat ie nog komt, maar het maakt me wel onzeker omdat er nu zoveel vanaf hangt
Hier voel ik me weer echt helemaal de oude. Vanaf volgendweek ga ik zelfs het sporten weer oppakken. Het zo deze week al kunnen, qua hoe ik me voel maar ik wacht voor de zekerheid een weekje af. Vanochtend bij afvegen een beetje rode slijmvlies en wat krampjes. Dus denk dat m’n menstruatie al snel zal doorzetten. Dit betekent dat ik deze maand een tp zou kunnen hebben. Maar we twijfelen er over om het misschien een maandje uit te stellen. We vinden het erg lastig. Ik zal vandaag nog contact opnemen met de kliniek en vragen hoe zij daarin staan en dan maken we echt de keus. Het wordt wss een maandje wachten. zo lang is dat ook niet allemaal. Maar dat wachten maakt je soms ook zo gek , keuzes keuzes keuzes.
Die van donderdag lijkt wel bijna postief inderdaad. Maar kan me niet voorstellen dat je het hebt gemist. Niet leuk al die onzekerheid weer..