Ahh ik snap je onzekerheid! Maar na een punctie kan hij ook wat ontregeld zijn hè. Maar gewoon bellen hoor! Daar zijn ze voor. Kan je misschien even komen voor een echo om te kijken hoe het staat.
Ah dikke knuffel. Zo een gedoe dat wachten hè. Ik werd bij de laatste 2 miskramen na een week of 6 a 7 weer ongesteld. (En bij de 2 eerste duurden het maanden) hopelijk nu dan je ovulatie en dan duidelijk waar je zit in de cyclus.
Ahh lastig hè. Wij staan ook voor de keuze deze maand. Ene kant wil je snel snel door, andere kant , je lijf ff rust gunnen is ook niet verkeerd.
Ja en nog steeds wit. Vandaag nod en heb al krampen, nog geen bloed maar zal wel ergens komen , in de komende tijd. En nu hier ook de keuze: Maand overslaan , natuurlijke cyclus of kunstmatig.. kunstmatig is de meest zekere voor een tp, aangezien ze heel wat dagen dicht zijn rondom kerst en oudjaar en de zondagen.. en tp zal rond 31dec zijn. (Als lab überhaupt open is). maar kliniek adviseerde bij vorige gesprek al om gewoon ff maandje over te slaan. Maar ik heb daar eigenlijk geen zin in.. Als ik bloed zie ga ik bellen en denk dat ik kunstmatig wil. Hopelijk vind kliniek dat ook prima.
Wat fijn dat je je beter voelt! En doe wat goed voelt voor jou Ik ben zelf van het type doorpakken als ik me goed voel maar snap dat dat niet voor iedereen geldt.
Haha wat kut, toch wel definitief niet gelukt nu Ook voor jou: doe wat voor jou goed voelt. Denk dat als ik rond feestdagen zou uitkomen iig met echo en trigger zou doen of kunstmatig. Maar niet volledig natuurlijk
Ik heb zo een echo 9.45! Ze snapte binnen 30 seconden dat we beter zekerheid nu kunnen hebben of er wel of niet een eitje nog is / nog komt. Fijn met werk liep het ook soepel om te regelen, heb wat kunnen verzetten maar collega's en dan doe ik hun niet-tijdgebonden werk vanavond vanuit huis ter compensatie.
precies dat! Ik moet zeggen dat als er geen andere overwegingen zijn zoals bijv drukte door feestdagen op werk etc en moeilijk vrij krijgen en je je goed voelt ik het wel gewoon zou doen. Maar doe wat goed voor je voelt. Ik Denk wel dat ik voor een kunstmatige cyclus zou gaan. Soms geeft wachten op iets zoveel meer frustraties.
Ik ook, afwachten is niet m’n sterkste kant. Helaas gebeld met kliniek en ik moet nog een ‘vervolggesprek’ om te bespreken of ik het in een kunstmatige cyclus wil of niet, plus het lab is gewoon dicht tussen kerst en oud en nieuw. Alle cyclussen na 27 dec kunnen alleen doorgaan * rolt met ogen* Maja goed nu is de keuze iig gemaakt, 29 december gesprek. Kan ik me nu focussen op de laatste puntjes van de bruiloft regelen.
Soms is dat gewoon het beste, iemand anders maakt de keuze en nu ga jij je maar even vol op je bruiloft storten! Ik weet nog steeds niet of ons lab dicht is die dagen. @Gliss als je er toch bent, vraag ff!
Ik ben even flabbergasted. Vanmorgen echo gehad, 4 eitjes waarvan 3 goede en 1 onderontwikkeld. Mag de komende dagen nog niks doen, donderdag terug. Kijken of er nog een afvalt. Moest nadenken over meerling zwangerschap. Die kans zat er in. We zouden het kunnen onderhouden financieel en qua ruimte, maar het heeft natuurlijk niet mijn voorkeur.. snap wel waarom ik me zo slecht heb gevoeld afgelopen dagen dus. Neigt naar overstimulatie. En dat op de laagste dosis clomid, vorige keer had ik daar maar 1 ei mee. In elk geval niet ophogen dus gelukkig. Ze wilde ook dat ik met clomid doorging als deze ronde niet lukte, liever niet spuiten. Ondanks de bijwerkingen.
De receptioniste was ook verbaasd dat er niks op de site staat. Ze zijn dicht op 1e kerstdag en nieuwjaarsdag en geen tp op zondag. Verder wel puncties, echo's en ET = tp voor zover zij kon zien. Ik zit weer onder het spuitenkunstwerk
Ik heb dit ook 2x gehad met IUI met normale dosering waar ik soms 1 en soms 2 eitjes bij had. Bij ons ging het bij 1 of 2 eitjes door, bij 3 mochten we kiezen en bij 4 ging het niet door. De grens lag bij 13mm op het moment van ovitrelle spuiten, anders was het risico dat ze mee gingen doen. Uiteindelijk kon het 1x doorgaan met 3 rijpe eitjes en 1x niet vanwege een 4e die te groot was. Heeft bij mij niks opgeleverd. De keer dat ik zwanger was had ik 1 eitje en de 'slechtste' zaadopbrengst van alle keren. Maar misschien ben jij vruchtbaarder dan heb je idd hogere kans op meerling. Wij schatten de kans bij ons niet zo groot
Heb me weer druk gemaakt om niks, zit een prachtig ei op links van 20mm. Moet zo hier een ovulatietest doen omdat ie misschien nu wel positief is geworden. Anders gewoon thuis verder testen want hij gaat komen. Ben zo opgelucht! Moet ook gewoon vertrouwen hebben, eigenlijk doet m'n lichaam altijd wat het moet doen (behalve zwanger worden) Ok en zennnn
Als je er soms over nadenkt dan denk ik hoe te gek is ons lichaam wel niet. Een paar weken terug heb jij een punctie gehad met een paar mooi eitjes er tussen en ook nog eens cryo aan overgehouden en nu zit er alweer een prachtig eitje van 20 mm. Soms ben ik echt onder de indruk van wat ons lichaam allemaal kan. Alleen heeft het een beetje hulp nodig bij bepaalde dingen zullen we maar gewoon zeggen
Ah wat een opluchting! En dat je vertouwen af en toe kwijt bent is niet meer dan normaal. Fijn dat je meteen kon komen. En 20mm is heel mooi, heb je komende dagen ergens zeker een positieve ovulatietest.