@Gliss: ik snap jou zo goed! Had de vorige keer hetzelfde. Prima actie om te bellen en nu 1 dag na mij de tp. Zitten we weer samen op de wachtbank straks @2jongensmama : liefs voor jou, die negatieve testen zijn elke keer gewoon weer klote en teleurstellend
Ik koop dus nooit meer sensitest, was ook de 1e keer. Vanmorgen en zojuist (zelfde urine als kliniek want niet gedronken) -- echt niet positief. In de kliniek wel met CB - dikke smiley. Maar goed dat ik toch gegaan ben, anders had ik het dus niet goed getimed? Gelukkig zijn ze op!
bizar Ik vind die van de action echt heel fijn werken, die van 5 voor 2,50. Je kan ook goed een oploop decreten met die. Althans bij mij werken ze goed. En als ie echt goed donker is gebruik ik die van cb ernaast.
Getver menstruatie is net doorgebroken. Ik vloei voor de eerst dag wel al meteen heftig. Helemaal geen zin in. Afspraak doorpassen van jurk maar uitstellen.
Wow!! Zou deze testen niet meer gebruiken indd. Ik test alleen maar met de CB, die kunnen met ochtendurine en vind ze zo makkelijk, geen gedoe met streepjes. Kost wat, maar dat is me de stress erom heen die minder is wel waard.
Ah bah, ik heb altijd dag 2 en 3 alle sluizen open, vreselijk he. Nou lekker met chocolade en wijn de bank op vanavond!
Nou! Ik ben ook overtuigd nu. Hoewel ik dit dus echt nooit heb meegemaakt en denk wel 100+ ovulatietesten (meestal 2besure, nu ook weer besteld) heb gedaan afgelopen jaren. Het was altijd super duidelijk, nooit getwijfeld. Maar deze stress wil je er niet bij hebben als er zoveel van de timing afhangt idd!
Balen dat het bij jullie niet is gelukt toen. Zul je net zien dat het zaad dan slecht is Ik heb geen idee hoe vruchtbaar ik ben, tot nu toe lag het probleem altijd bij geen goede ei kwaliteit hebben. Met clomid waren ze wel goed toen. Dus ik acht de kans wel aanwezig nu.. en het zaad van m’n man is helemaal goed, dus dat maakt de kans nog groter denk ik. Hoe groot zou de kans zijn dat er maar 1 van de 3 eitjes goed bevrucht en genesteld wordt? Of geen van die drie? ik las net van je ovulatie trouwens, super leuk dan zit je maandag weer in de race
Ja ik zeg slecht, maar er is geen slecht zaad hoor. Goed beweeglijk enzo, alleen toen hadden we na opwerking 'maar' 4.3 miljoen zaadcellen ipv 12-18 miljoen wat we gewend waren. Er is bij ons geen enkele reden gevonden waarom het nog niet gelukt is! Ik vond bij ons de kans zo klein dat ik de gok wel durfde nemen. de kans op een drieling leek me zo onwijs klein, dat ze opeens alle 3 zouden bevruchten en innestelen. Maar jij hebt al bewezen dat het kan gaan lukken, dus dan is het risico natuurlijk een stuk groter. Dan is het denk echt zelf afwegen, zou ik er 2 of 3 aankunnen? Nog los van de medische risico's van een meerling zwangerschap/bevalling. Bij ons moest je bij 3 dus echt zelf overwegen wat je wilde. Veel mensen stoppen dan en sommige ziekenhuizen gaan ook niet door bij 3.
** Lange onvervulde kinderwens ** * Gliss - 32 jaar - 1e kindje - IVF 1 - tp cryo1 14/12 in volledig natuurlijke cyclus * Do1981 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 1 - op naar cryo 7 * Betsies - 38 jaar - 1e kindje - door naar ICSI 2 * Wondertje2020 - 1e kindje IVF 2 * 2jongensmama - 3de kindje - ICSI 3 * Emma1995 - start ivf in Duitsland * Asil - 38 jaar -1ste kindje IUI 2 (lees 13) * Catlady - 1ste kindje ICSI 3 pauze, opzoek naar een kliniek voor onze laatste poging. * Leraje - 1e kindje nog natuurlijke weg, op dit moment onderzoeken gaande * Lisa280887 - 1e kindje - IVF 1 verse tp = zwanger * DangerBlonde - 31 jaar - 2e kindje - natuurlijke weg gestopt, start clomid traject Afspraken: 8 dec - DangerBlonde - 2e follikel echo 10 dec - Asil - 1ste follikel meting 13 dec - Wondertje - cryo tp 10 14 dec - Glisse - tp cryo 1 18 dec - Wondertje - startgesprek IVF / punctie 3 26 dec - start stimuleren icsi 2 - Betsies 04 Jan - echo controle follikels - Betsies 08 jan - Gliss - tel consult prednisolon bij tp? 08 Jan - punctie? - Betsies Testdatum 24-12-2020 - Gliss Zwanger Lisa280887 LindsySimons
** Lange onvervulde kinderwens ** * Gliss - 32 jaar - 1e kindje - IVF 1 - tp cryo1 14/12 in volledig natuurlijke cyclus * Do1981 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 1 - op naar cryo 7 * Betsies - 38 jaar - 1e kindje - door naar ICSI 2 * Wondertje2020 - 1e kindje IVF 2 * 2jongensmama - 3de kindje - ICSI 3 * Emma1995 - start ivf in Duitsland * Asil - 38 jaar -1ste kindje IUI 2 (lees 13) * Catlady - 1ste kindje ICSI 3 pauze, opzoek naar een kliniek voor onze laatste poging. * Leraje - 1e kindje nog natuurlijke weg, op dit moment onderzoeken gaande * Lisa280887 - 1e kindje - IVF 1 verse tp = zwanger * DangerBlonde - 31 jaar - 2e kindje - natuurlijke weg gestopt, start clomid traject Afspraken: 8 dec - DangerBlonde - 2e follikel echo 10 dec - Asil - 1ste follikel meting 13 dec - Wondertje - cryo tp 10 14 dec - Glisse - tp cryo 1 18 dec - Wondertje - startgesprek IVF / punctie 3 26 dec - start stimuleren icsi 2 - Betsies 29 dec - behandelgesprek tp cryo - Emma1995 04 Jan - echo controle follikels - Betsies 08 jan - Gliss - tel consult prednisolon bij tp? 08 Jan - punctie? - Betsies Testdatum 24-12-2020 - Gliss Zwanger Lisa280887 LindsySimons
** Lange onvervulde kinderwens ** * Gliss - 32 jaar - 1e kindje - IVF 1 - tp cryo1 14/12 in volledig natuurlijke cyclus * Do1981 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 1 - op naar cryo 7 * Betsies - 38 jaar - 1e kindje - door naar ICSI 2 * Wondertje2020 - 1e kindje IVF 2 * 2jongensmama - 3de kindje - ICSI 3 * Emma1995 - start ivf in Duitsland * Asil - 38 jaar -1ste kindje IUI 2 (lees 13) * Catlady - 1ste kindje ICSI 3 pauze, opzoek naar een kliniek voor onze laatste poging. * Leraje - 1e kindje nog natuurlijke weg, op dit moment onderzoeken gaande * Lisa280887 - 1e kindje - IVF 1 verse tp = zwanger * DangerBlonde - 31 jaar - 2e kindje - natuurlijke weg gestopt, start clomid traject Afspraken: 8 dec - DangerBlonde - 2e follikel echo 10 dec - Asil - 1ste follikel meting 13 dec - Wondertje - cryo tp 10 14 dec - Glisse - tp cryo 1 18 dec - Wondertje - startgesprek IVF / punctie 3 26 dec - start stimuleren icsi 2 - Betsies 29 dec - Emma- behandelgesprek tp cryo 1 04 Jan - echo controle follikels - Betsies 08 jan - Gliss - tel consult prednisolon bij tp? 08 Jan - punctie? - Betsies Testdatum 24-12-2020 - Gliss Zwanger Lisa280887 LindsySimons
SHOUT OUT TO ALL THE GIRLS!!! Wat een spannende tijden weer, maar ook een een teleustelling @2jongensmama, vind het gewoon Kak en heb geen betere woorden. @Gliss en @Wondertje2020, dit moeten kerstcadeautjes worden. @Do1981, hoop dat die eisprong zich rap aan dient. @DangerBlonde ik vind dit echt rete spannend. het kan echt alle kanten op als het bij die 3 blijft. @Betsies, hoe gaat het met je? Maar lieve @Emma1995 ik kan je niet genoeg bedanken, als jij deze tip niet had laten vallen.. ben er echt nog abuis van. OK OK er zijn meerdere verzekeringen geopperd, onder meer UMCC. Maar de gouden tip over Zorgzaam (Unive), amen. Doordat mijn pa 46 dienstjaren heeft gehad kan ik mij hier verzekeren tegen een redelijk maand bedrag voor poging 4 en 5. En man, de optie alleen al geeft mij zo veel rust! Dus thuis nog even wat dingen nalezen en dan ga ik over stappen, aangezien ik nu ook bij Zekur (Unive) zit gok ik op een soepel verloop. Enne, rot bloed, klote dat je je afspraak moet verzetten!!
O Wauw wat goed die tip! Mijn vader heeft alleen zijn dienstplicht vervuld (uitzending oorlog Bosnië), zou dat ook gelden? Want dan is dit met een 4e en 5e poging wel een heel goede optie misschien in de toekomst..