Hahaha wooooh heb net even alles bijgelezen, wat een activiteit hier!! En ik zie allemaal eisprongen en lees van geplande tp-en. Ik word er wel vrolijk van!! En die verzekering wat super dat die een 4e en 5e keer vergoeden!! Dat is echt heel fijn! Ik heb nu al Univé maar vind het zo vreemd dat binnen de Univé die eigenlijk weer binnen vgz valt er zo veel verschillen zijn!!
Mijn overbuurvrouw heeft covid19 en ik krijg een bericht via mijn Corona melder app. Ook dat nog.. morgen maar afspraak maken voor test. Ik kan me niet herinneren dat ik bij haar in de buurt ben geweest.
Hopelijk negatief voor jou! ik moet me ook laten testen morgen. Ben vandaag verkouden geworden. Ik denk gewoon een verkoudheid, maar goed het moet. Heb een vitaal beroep. Vind t wel een beetje eng, heb me nog nooit laten testen. Ben bang dat t pijn doet of dat ik moet overgeven van die stomme wattenstaafjes.
Och meiden die stomme COVID!! Net ook de persconferentie die eigenlijk ook wel een beetje tegenvalt (vind ik dan toch) ik hoop zo dat met alle maatregelen het nu weer een beetje de betere kant op gaat!! En @Wondertje2020 moet je zelfs testen wanneer je iemand niet gezien hebt volgens de app? En heel veel sterkte ook aan @DangerBlonde, het is even akelig maar het gaat gelukkig nogal snel! (Ps ons foute grapje, op ook vitaal beroep is, steek je hoofd uit het raam van je auto, tegen het over je stuur heen spugen )
@Wondertje2020 als je zeker weet dat je afgelopen 2 weken niet met haar in aanraking bent geweest en je partner ook niet hoef je niet te testen toch? @DangerBlonde komt goed, het is zo onwijs snel! Ik vond die in de neus het vervelends, maar is denk 1 seconde. Daarna 15 min het rare gevoel gehad dat ik een bloedneus kreeg, maar dat was niet zo. Succes!
Misschien dan iemand anders? Je krijgt alleen zo een melding als je langer dan 15 min op korter bij dan 1,5m bent geweest van iemand die positief getest is daarna op corona. Wel fijn dat je je nu aan snel mag laten testen!
@2jongensmama het heeft geholpen, NijGeertgen post net de openingstijden en aanpak met de feestdagen. Goed van ons he!
Haha goed bezig jij vooral Ik zie het inderdaad! Ben nog niet ongesteld , zal morgen wel komen dan, dan kan ik bellen en verder plannen.
ja superfijn! Ik vroeg me wel af of het toeval was of ik ben in aanraking geweest met iemand in de kliniek vorige week. Snel testen en snel uitslag en dan hoop ik dat zondag de cryo tp doorgaat. Wat een gedoe!
@DangerBlonde: ik heb 2 keer getest bij klachten tijdens het traject en fijn is het niet. Maar het duurt echt heel kort.. even tellen in je hoofd eeeenentwintig, tweeeeeentwintig... succes!
Ik weet trouwens niet hoe het komt (misschien door de HCG injectie?) maar ik vind mijn man zo ontzettend waardevol in mijn leven en voel me zo dankbaar en gelukkig. Ik bedoel opeens dat intens gelukkige gevoel in zo’n hectische week is toch best apart. En hij zegt al de hele dag dat ik lekker ruik haha! Zou t door de hormonen komen?
Oef! Hoop dat het niet nodig is, naar bij mij liepen de 2besure testen precies gelijk op met de roze cb! Scheelde een hoop geld!
Is dat niet alleen voor veteranen met pensioen? Mijn vriend was als militair (en nu als burgermedewerker bij defensie) ook heel goedkoop verzekerd. Ik heb er echter nooit gebruik van gemaakt omdat zij de kliniek niet goed dekken. Dat hadden we veel bij moeten betalen. Ik vraag me af of dit ook geldt voor (familie van ) veteranen die ooit dienstjaren hebben doorlopen. Mocht dit wel het geval zijn: bekijk de voorwaarden goed! Juist om die beperkte voorwaarden ben ikzelf gewoon bij zilveren kruis gebleven Ook voor jou @Asil : echt goed die voorwaarden doornemen!
Ja die gebruikte ik voorheen ook altijd en ging perfect! Had nu 1x deze testen besteld in wachtmaand voor ivf ivm levering geloof ik. Nooit meer dus! 2besure testen heb ik besteld maar die waren vertraagd met postnl helaas.
echt bizar dit, ik heb dus precies het omgekeerde gehad. Dus te vroege positieve test en snap met jouw bericht nu ook wel waarom de kliniek zegt dat de digitale ovulatietest van ClearBlue leidend is. Wij kunnen m met korting kopen bij de kliniek. 20 euro voor 20 stuks. Echt goede keuze heb je gemaakt door meteen te gaan!!
O meiden ik ben af en toe zo blij de afgelopen dagen. Weet niet waarom.. een maandje geen hormonen?? Wat een verademing, alsof ik mezelf weer wordt. Ik ben me ervan bewust dat dat wisselend is, want vond sinterklaastijd soms erg frustrerend en gisterochtend stressmomentje (en straks vast stress vlak voor testdatum), maar tussendoor voel ik me echt top