wat lief van jou. Voel me niet zo goed maar kunnen ook de hormonen zijn, heb hele dag al 38,2/38,3. Nog geen uitslag.
Zeker mag je dat rvagen hoor. Mijn plasma cellen waren 11 en NK cellen 646. Ik moet een infuus rondom terugplaatsing. Maar eerst moetenm mijn plasma cellen op orde. 1e AB kuur was helaas niet ingeslagen. Plasma cellen nadien zelfs 13. Nu een fikse 2e AB kuur
Och wat rot. Met zoveel koorts snap ik dat je je niet goed voelt. Hopelijk is het alleen een griepje. Van hormonen krijg je geen koorts. Balen ook, geen uitslag nog.
Ja die plasma cellen onder de 3 krijgen is echt rot. Ik lees regelmatig tips over vagistan uit Duitsland. Ik weet niet of je al in de fb groep zit van Cuypers en Cuypers maar daar lees je echt veel tips. Ik ga wss ook aan de infusen over een paar weken hoor ik meer. Vind heel spannend hahah.
Ja klopt. Heb vorige week de uitslagen gehad. NK-cellen 269, Plasmacellen 4 en ReceptIVFty test een score HIGH! Alle waardes goed dus en de beste score bij de test! Ik hoef dus geen infuus omdat de waardes goed zijn. Ik ga wel prednison krijgen, maar dat krijg ik preventief ivm herhaalde miskramen. Ik zou dit bij een volgende poging ook in Gent krijgen en C&C gaan daar in mee en krijg het dus ook bij C&C.
Hier kut, maar dan ook echt kut!! 0.3 verdorie! Ben wel een beetje verdrietig. Gewoon maar 300.000 ICSI gesprek gepland 1Feb
Ah nee wat rot! Dan lijkt ICSI voor jullie wel de beste methode. Je hoopt zo op een andere uitslag, dat het zo schommelt. En je kan er niks mee want gaat om 70 dagen terug... Liefs
je waardes zijn gelukkig echt heel netjes! Ja ik weet dat C&C daar ook mee werkt en dat ze bij zwangerschap het steeds ophogen. In december bespreking behandelplan! Spannend! Ik ook gesprek over tp, zit aan de pil dus zou na dat gesprek al heel gauw een tp kunnen krijgen. Hen je al een beetje idee wat het plan van aanpak is bij C&C?
Pff wat verdrietig en niet gek dat je hier van baalt Meis. Echt heel kut.. Hebben ze nog wat gezegd over de mobiliteit? Dikke knuffel voor jou lief
Balen dat je ook infusen moet. Ik lees inderdaad ook mee op de FB groep. Erg veel kennis daar. Vagisan is als je receptivity uitslag niet goed is. Bij was was die score ook HIGH, dus juist hartstikke goed. Dat was dan tenminste de enige wel positieve uitslag. Tegen die infusen zie ik ook erg op. Maar goed, eerst de plasma cellen onder controle krijgen. Daar heb ik nu de meeste stress van, of dat wel gaat lukken.
Ja snap ik echt heel frustrerend want je hebt er ook niet echt invloed op. Eerst maar even focussen op die plasmacellen inderdaad. Ik hoop echt dat het snel goed zijn die uitslagen. Is een zwangerschap eigenlijk helemaal uitgesloten bij hoge plasma?
** Lange onvervulde kinderwens ** * Gliss - 32 jaar - 1e kindje - IVF 1 - tp cryo1 14/12 in volledig natuurlijke cyclus * Do1981 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 1 - wachten op menstruatie na mk - op naar cryo 7 * Betsies - 38 jaar - 1e kindje - door naar ICSI 2 * Wondertje2020 - 1e kindje IVF 2 * 2jongensmama - 3de kindje - ICSI 3 * Emma1995 - start ivf in Duitsland * Asil - 38 jaar -1ste kindje IUI 2 (lees 13) * Catlady - 1ste kindje ICSI 3 pauze, opzoek naar een kliniek voor onze laatste poging. * Leraje - 1e kindje nog natuurlijke weg, op dit moment onderzoeken gaande * Lisa280887 - 1e kindje - IVF 1 verse tp = zwanger * DangerBlonde - 31 jaar - 2e kindje - natuurlijke weg gestopt, start clomid traject Afspraken: 11 dec - IUI Asil 14 dec - Glisse - tp cryo 1 18 dec - Wondertje - startgesprek IVF / punctie 3 21 dec - 2jongensmama - echo voor planning TP 7 26 dec - start stimuleren icsi 2 - Betsies 29 dec - Emma- behandelgesprek tp cryo 1 04 Jan - echo controle follikels - Betsies 08 jan - Gliss - tel consult prednisolon bij tp? 08 Jan - punctie? - Betsies Testdatum 24-12-2020 - Gliss 20-12-2020 - Do1981 24-12-2020 - DangerBlonde 25-12-2020 - Asil Zwanger Lisa280887 LindsySimons
Ik ben gebeld door de GGD.. mijn ergste angst is waar geworden. Positief op Covid19. Cryo tp voor zondag toch maar vandaag al via spoednummer kliniek geannuleerd en geïnformeerd over de situatie. Mag pas weer uit quarantaine als ik 24 uur klachtenvrij ben. Ik ben mega verdrietig maar super blij dat ik getest heb. Ik heb namelijk ook een geschiedenis met bronchitis (gelukkig al heel lang niet meer gehad) dus dan kan ik het nu goed in de gaten houden. Moeten even kijken of afspraak volgende week in Gent nog doorgaat en wat dit voor consequenties heeft voor het traject en nu leefregels naleven. Even alles laten bezinken, en nu focus op rust en uitzieken, blijf gezond allemaal. Let op jezelf en op elkaar. Ik blijf meelezen. Liefs
Dat is dus maar 300.000. Bij de meeste klinieken en ZH's houden ze 1 miljoen aan. Dit is dus echt te weinig.
Jeetje meid! Hoop dat je klachten niet erger worden en je snel hersteld. Shit zeg! Heel veel liefs en beterschap!