@Asil haha hilarisch jouw posts, en wat een lief berichtje. En kak! Dat er er zo weinig goede zaadcellen zijn. Ik hoop dat deze iui toch nog een lucky one wordt. Maar ik denk dat je er heel goed aan doet om naar de icsi over te gaan. Hoe eng dat ook is. @Wondertje2020 potverdorie nee zeg! O ik zou echt heel boos zijn op die familie. Potverdepotver. Gelukkig kun je je tp nog wel uitstellen voor als je je weer beter voelt. Ik hoop dat je gesprek in Gent nog wel kan maar ben er bang voor.. kan je dat niet ook verzetten? Of moet je dan weer heel erg lang wachten? @Emma1995 pff wat een keuzes. Ik ben zelf niet thuis in die testen maar snap wel dat het een flinke keuze is. Succes! Hier verder geen nieuws. Heb veel last van pijn aan m’n eierstokken. Hoop dat ze snel springen, dan word het minder.
Oh niet wat ellendig @Asil en @Wondertje2020 dat is echt dubbel slecht nieuws hier!! En zo een slechte uitslagen en een positieve Corona! Potverdikke!!! @Asil heeft de iui nu wel plaats gevonden ondanks de lage aantallen? @Wondertje2020 heel heel veel beterschap! Pas goed op jezelf he!! En sterkte! Dikke knuffels voor jullie allebei meiden!!! ❤️
Hier vandaag een collectie bijzonder pakjes onder de kerstboom, klaar voor stimulatie.... Ik drink nog even een drankje voor we weer los gaan dit weekend!
@Wondertje2020 Jezus neejoh meid! O wat zou ik boos zijn! Die schoonfamilie is dan echt exit hoor pfff. Ik kan er echt niet bij... Ik hoop dat het mee gaat vallen voor je qua ziek zijn. ♡ Ik vertelde het mijn man en die is zo verontwaardigd. We hebben nog een stapel klinkers in de tuin, hij wil er met alle liefde een door het raam gooien voor je
@Asil dat is geen goed nieuws! Ik hoop toch dat de iui succesvol is geweest en anders lijkt ICSI idd wel aangewezen. @Betsies succes meid. En lekker genieten. Ik overweeg ook om zo een rood wijntje te pakken, maandag pas tp. Eentje kan wel toch?
@Asil dat is niet heel veel. Klote nieuws. Jullie doen er veel voor en zijn zo lekker bezig, en dan dit. Maar wie weet. Je bent nog in de race toch? Maar snap wel dat je baalt als een stekker. @Wondertje2020 oh nee. Hier zit je echt niet op te wachten. Hoop dat je, je snel beter voelt! En zo klote dat het zo’n impact heeft op je traject. Heel veel beterschap! hier vandaag ook langzaam aan wat verkouden aan het worden. Met dat koude weer vind ik het soms lastig onderscheid te maken tussen wat nou een loopneus is van het buiten zijn en of het verkoudheid is. Het leek een beetje verkoudheid te worden, maar in de loop van de dag toch niet echt meer. Man was vandaag op kantoor (was alleen daar) en ook snipverkouden geworden. Afspraak voor morgen al afgezet en even kijken hoe het morgen gaat en dan ook beide Corona test. man idd ook verleden van bronchitis en allergische klachten op luchtwegen. wel bevattelijk voor verkoudheidheden normaal al
Ja de waardes zijn zeker heel netjes. Enerzijds super blij dat op mijn 41e jaar alles super goed werkt en ik prachtige waardes heb, anderzijds super rot omdat ik zo graag de 4 miskramen in een jaar tijd ergens aan toe wil schuiven. Maar het lijkt toch echt een stukje pech te zijn helaas. Ik heb geen idee wat C&C wil gaan doen. Ik heb altijd tussen de 7 en 10 eicellen maar 2-4 bevruchtingen. Zij willen dit toch proberen op te schroeven maar hoe...? Woensdag ga ik naar Duitsland... ben heel benieuwd!! @Betsies Succes net je nieuwe poging. @Wondertje2020 Heel veel beterschap, echt heel erg balen dat dit nu komt! @Gliss Spannend zeg maandag de TP, duim op de achtergrond heel erg voor je mee! En @Asil Oei dat is geen goede scoren. Ik herken het mijn man heeft deze score ook (al had hij er 1.300.000 na 3 maanden Ubiquinol sikken). Maar het is niet uitgesloten dat het lukt met zo’n aantal, dus ik duim voor een positief resultaat over 2 weken. Andere meiden, ik denk ook aan jullie en leef ook met jullie mee!!
@Asil sorry! Had niet gereageerd op jou. Wat een rot score zeg kut voor jullie. Maar ik duim toch gewoon hoor!!
Oh meis wat enorm balen... Mag ik je wel een beetje hoop geven? onze beste vrienden hebben icsi gedaan. Bij hem kwamen er na beide puncties echt heel weinig goede zaadcellen uit. Elke keer het absolute minimum voor icsi. Ze hebben inmiddels 2 dochters (eentje overleden maar dat had niks te maken met de icsi). Ze hebben nu nog een aantal cryo’s uit icsi 2. Het is echt mogelijk meis... hoe moeilijk het ook is, probeer hoop te houden! Ik zou een moord doen voor 300.000 zaadcellen bij mn vriend haha
Vind ik wel hoor! En beter ontspannen er in gaan voordien met een wijntje dan super gespannen want dat is ook weer niet goed! Ik zienden mijn bericht een beetje suf geschreven was. Hoef nog niet te starten met de medicatie maar wilde wel alles ruim voor de kerstdagen in huis. Moest er in Antwerpen om dus had er weer een dagdeel voor nodig. 28e start prikken!
Snap ik, en lief. En ben niet perse uit het veld geslagen maar de afgelopen iui had hij er 650.000 had gehoopt op 1 mlj. We mogen tot de ICSI gewoon door met iui.
Ja dat snap ik ook wel soms wil je gewoon weten wat de reden is waarom het gebeurd. Zodat je het probleem kan aanpakken. Want gewoon dikke pech is lastig aan te pakken. Het is echt een beetje wetenschap en heel veel geluk hebben. Ik Hoop dat Cuypers en Cuypers het met jou voor elkaar kunnen boksen. Succes ❤️
jeetje beterschap, wat balen Meis , nu 2 weken in quarantine? Moet je mam ook opnieuw gaan testen. dikke knuffel❤️