Lange onvervulde kinderwens (MMM of zonder) maar nog hoop

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Asil, 19 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ja misschien doe ik dat wel, weet ik het maar meteen ook. Gelukkig ben ik vrij vandaag. Denk zo even uurtje liggen, ben er echt naar van. Niks voor mij, vanmorgen nog grote boodschappen gedaan, met de honden gewandeld en blad geblazen o_O

2. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    @Gliss kan het ook niet een innesteling zijn op 9 dpo? Ik hoop voor je geen menstruatie en geen buikgriep.. want die heerst ook nu :|

@Do1981 we hadden afgesproken dat je een kerstplakkertje zou krijgen he! En @Gliss en @Asil ook :D

edit: and YOU get a baby, and YOU get a baby, and you and you and you!! *Oprah voice :roflmao:

@Emma1995 je lijf kan ook van de leg raken door hormonen uit de pil. Je lijf moet er aan wennen eigenlijk.. ik had met de mirena spiraal hetzelfde (zelfde hormonen). Heb 9 weken aan een stuk bloedverlies gehad wat jij beschrijft. Elke dag wat druppeltjes. Daarna was het over en werd ik zelfs amper meer ongesteld.
    Heb je al antwoord van de kliniek hierover?

Emma1995, Gliss en Do1981 vinden dit leuk.
  3. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    #4443 DangerBlonde, 18 dec 2020
    Laatst bewerkt: 18 dec 2020
    Bleeeeehhh de wachtdagen duren zoooo lang deze maand! Probeer echt afleiding te zoeken maar MIJN HEMEL nog ruim een week wachten voor testen...

Vanavond slaapt mijn dochter bij oma, kunnen wij lekker met hapjes en drankje op de bank netflixen :D heb voor de zekerheid wel alcoholvrije wijn gekocht voor mezelf.. :rolleyes: eergisteren een gewoon glaasje wijn gedronken (moet nog kunnen 2-3 dagen na eisprong). Maar dat voelde toch niet helemaal lekker, wetende dat er wie weet wat gaande is... Hebben jullie dat niet in de weken na de ovulatie?

4. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Ik had trouwens de test van vanmorgen open gemaakt (vanmorgen al). Nu lijk ik misschien toch heel erg in de verte een streepje te zien als ik de test op de test net in de juiste hoek bekijk. Maar het kan ook zijn dat ik het graag wil zien.

vandaag op momenten vaag gevoel in buik, andere momenten weer helemaal niet. Toch stiekem nog een beetje hoop dus wel.
    Morgenochtend maar weer testen.

maar zou ook goed kunnen dat ik in de tussentijd gewoon al ongesteld wordt. Die kans is het grootste eigenlijk

5. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Geen idee hoe een innesteling zou moeten voelen. Het voelt meer als de kramp die ik altijd heb aantal dagen voor menstruatie. Hoewel t wel vrij heftig al is, meestal begint het meer op de achtergrond. Buikgriep denk niet, darmen en maar zijn gelukkig prima :)

Ja ik wil zo graag eens leuk nieuws.. kerst en einde van dit jaar zou zo leuk zijn geweest. Elk jaar neem ik me weer voor: dit wordt ons jaar! En dan gaat 2017 (toen 1e keer pilstop maar werd ziek), 2018, 2019 en nu ook 2020 voorbij.. vertrouwen houden is moeilijk soms

6. Emma1995

Emma1995 Fanatiek lid

17 nov 2018
    1.188
    796
    113
    misschien kan je vandaag of morgen een testje doen, idd wat Do zegt en is het juist een goed teken.

Do1981 en Gliss vinden dit leuk.
  7. Emma1995

Emma1995 Fanatiek lid

17 nov 2018
    1.188
    796
    113
    Ben ze echt compleet vergeten te mailen eigenlijk, ik hen over een week weer afspraak in Duitsland dus dan geef ik het maar gewoon aan. Maar jouw ervaring stelt me eig al weer gerust .

ja eigenlijk super onredelijk hé de wachtweken, wie verzint dat ook 2 weken wacht voor je ook maar iets weet hahah.
    Ik ga vanavond ooo een wijntje doen, kan hopelijk geen kwaad, volgend maand terugplaatsing.

Gliss vindt dit leuk.
  8. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Dat geloof ik graag. Jullie zijn ook echt al lang bezig. Dat moet echt heel frustrerend zijn.
    Het vervelende is dat menstruatie symptomen en zwangerschapssymptomen zo veel op elkaar kunnen lijken..
    Ze zeggen ook dat je een innesteling niet voelt. Bij m’n dochter weet ik t niet meer. Bij mijn mk voelde ik een heftige steek op 6 dpo. Denk dat dat t was. Maar hoor ook vaker dat vrouwen van die menstruatie krampen hebben gedurende een paar dagen en dan was dat toch de innesteling. Ik zou deze ronde nog niet meteen opgeven.. ;)

Gliss vindt dit leuk.
  9. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Dan heb je dat wijntje wel verdiend!
    Haha ja was er maar een knopje op je buik he. Groen voor zwanger en rood voor niet zwanger.

Emma1995 vindt dit leuk.
  10. Wondertje2020

Wondertje2020 Fanatiek lid

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    @Gliss: en toch blijf ik ondanks alle steken duimen! Dan geef ik je weer een stukje virtuele hoop! Liefs

@Do1981: Ah nee wat klote, je hoopt toch altijd op een natuurlijk wonder, heb ik nu ook ondanks de omstandigheden... zit toch altijd in je achterhoofd...

@DangerBlonde : succes met de laatste wachtweek, altijd zo’n mindfuck ook.

@Emma1995 : ik heb nooit bloedingen in de tussentijd naar de menstruatie. Lijkt me echt een goede vraag aan de gynaecoloog. Mail anders of je telefonische afspraak hierover mag hebben?

@Asil: voor jou ook nog spannend! Gebruik jij verder nog iets voor de ondersteuning vd luteale fase? En heb je Ovitrelle/ Pregnyl gespoten?

Het gaat hier trouwens eindelijk beter! Geen koorts meer gehad vandaag na hevig zweten vannacht. Ben even naar buiten geweest in de zon (in de tuin dan) zo fijn!
    Bel veel met mijn ouders en man.. paar vriendinnen maar zijn ook druk. Sommige vriendinnen zijn weer vergeten dat ik eigenlijk cryo tp had vorige week.
    Denk ook wat @Asil zei dat je het soms beter niet meer kan delen. En we zijn nu al zo lang bezig dat sommige mensen er moedeloos van worden.
    Als wij dat zelf maar niet worden is het goed!

Betsies, Emma1995, Gliss en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    @Wondertje2020, blij te lezen dat het wat beter gaat en is helemaal aan jezelf het delen natuurlijk. Ik kan hier enorm goed mijn ei kwijt, zelf heb ik daar genoeg aan eigenlijk.

Heb alleen 10dec ovitrelle gezet, voor de rest niks gekozen voor deze ronde, wil wel bij een positieve test utro vragen, maar voor mijn eigen gemoedsrust... maar moet ik nog even bedenken. Of als ze iets oraals hebben of creme, maar in ieder geval iets. Zou wel creme willen die je alleen voor het slapen hoeft te smeren.. ik bedoel hartstikke leuk die utro maar wil nog wel "normaal" sexen en die utro maakt het niet zo aantrekkelijk :roflmao:

Betsies en Emma1995 vinden dit leuk.
  12. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    @Wondertje2020 thanks!
    En fijn dat het weer wat beter gaat en even naar buiten scheelt dan zoveel he. Was ook erg mooi weer :)

@Emma1995 hier ook nog nooit een tussentijdse bloeding gehad, zou het idd eerder aan de gyn vragen dan aan de huisarts

Emma1995 vindt dit leuk.
  13. Wondertje2020

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het met je krampen @Gliss?

14. Wondertje2020

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    Ik heb trouwens toch maar de afspraak ingepland in UZ Gent voor 8 januari. Hoop dan me weer beter te voelen. Vraag volgende week of ze negatieve test eisen. Ik ben anders bang dat ik niet meer terecht kan in januari. Doe maar even proactief.

** Lange onvervulde kinderwens **

* Gliss - 32 jaar - 1e kindje - IVF 1 - tp cryo1 14/12 in volledig natuurlijke cyclus
    * Do1981 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 1 - wachten op menstruatie na mk - op naar cryo 7
    * Betsies - 38 jaar - 1e kindje - door naar ICSI 2
    * Wondertje2020 - 1e kindje IVF 2
    * 2jongensmama - 3de kindje - ICSI 3
    * Emma1995 - start ivf in Duitsland
    * Asil - 38 jaar -1ste kindje IUI 2 (lees 13)
    * Catlady - 1ste kindje ICSI 3 pauze, opzoek naar een kliniek voor onze laatste poging.
    * Leraje - 1e kindje nog natuurlijke weg, op dit moment onderzoeken gaande
    * Lisa280887 - 1e kindje - IVF 1 verse tp = zwanger
    * DangerBlonde - 31 jaar - 2e kindje - natuurlijke weg gestopt, start clomid traject

Afspraken:

21 dec - 2jongensmama - echo voor planning TP 7
    26 dec - start stimuleren icsi 2 - Betsies
    29 dec - Emma- behandelgesprek tp cryo 1
    04 Jan - echo controle follikels - Betsies
    08 jan - Gliss - tel consult prednisolon bij tp?
    08 jan - punctie? - Betsies
    08 jan - startgesprek punctie 3?

Testdatum
    24-12-2020 - Gliss
    20-12-2020 - Do1981
    25-12-2020 - Asil
    27-12-2020 - DangerBlonde

Zwanger
    Lisa280887
    LindsySimons

2jongensmama en Betsies vinden dit leuk.
  15. Betsies

Betsies Fanatiek lid

21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    @Do1981, @Gliss en @Asil ik duim en brand kaarsjes voor jullie hoor dames!!
    Die krampjes ik hoop uit alle macht dat dat bij een zwangerschap hoort. Ik snap dat dat anders voelt en geen vertrouwen geeft maar we willen het allemaal zo ontzettend graag voor jullie!!

@Wondertje2020 wat fijn te lezen dat het weer wat beter gaat!! Dat is een hele geruststelling!! Wat is het toch een rotvirus!! Hopelijk kan het gesprek dan ook vlot alsnog gepland.

@Emma1995 ik had bij mijn pil voor ik er mee stopte ook de tussentijdse bloedingen, die pil was te licht maar achteraf kon het bij mij ook door de endo komen zei de gyneacoloog. Ik had het nu toevallig ook weer (want pil tot stimuleren start) dus gelijk stress. Maar deze keer was ik niet ‘netjes’ begonnen op start menstruatie omdat ik eigenlijk zonder Seoul mocht afwachten. Ik denk dat dit nu de oorzaak is geweest. Zou in jouw geval even navraag doen. Toch vervelend!!

Emma1995 vindt dit leuk.
  16. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    @Tx meiden. Hier nog steeds buikkramp helaas.
    Test gedaan en die was omowit natuurlijk. Andere kant zit ik pas op 10 dpo en 5 dagen na tp, dus nog relatief vroeg.

17. Wondertje2020

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    Dat is nog wel echt te vroeg om te testen denk ik. Hoop dat de tijd snel voor je gaat. Die wachtdagen kruipen altijd voorbij. Ik zou minimaal 9 dagen na tp testen. Dat is morgen over 3 dagen..

18. 2jongensmama

2jongensmama Fanatiek lid

17 jan 2020
    4.009
    3.857
    113
    Slim.om toch een afspraak te maken! En fijn dat je je beter voelt.

19. 2jongensmama

17 jan 2020
    4.009
    3.857
    113
    Ahhh klote meid :(. Wanneer is je nod?. Zou nog kunnen in theorie! Blijf gewoon voor je hopen.

Gliss vindt dit leuk.
  20. 2jongensmama

17 jan 2020
    4.009
    3.857
    113
    Dan ben ik altijd al lang en breed ongesteld , 9 dagen na tp . Hier altijd 6 - 7 dagen na tp ongesteld.

6 dagen na tp zou in mijn geval dus altijd wel een lijntje moeten zien, anders is het mislukt. Maar dat is morgen @Gliss dus het kan nog wel! Duimen duimen duimen.

Deel Deze Pagina