Ooh daar had ik nog helemaal over nagedacht over mijn naam!!! Ik heb mijn man nog niks gezegd alleen dit met jullie gedeeld. Kan ik nu beter op dag 21 testen? Dit kan toch eigenlijk niet? Ik heb maar 1 eileider! Zou de rechter eileider het overgenomen hebben?
What the actual fuck!! Ok dan wel corona maar die temp zo hoog verklaard nu toch iets anders!! Dit is verdorie nog eens een wonder!!
Ik zou nu gewoon morgen weer testen en overmorgen en de dag erna In principe kan 1 eileider beidde eierstokken bedienen. Dus dat kan zeker!
nee heb nog nooit getest na Ovitrelle dus geen idee... ik sla morgen maar even over. Test denk ik maandag nog een keer. Dan zit ik op 14 dagen na Ovitrelle spuit.
Het kan zeker wel met 1 eileider! Sterker nog: zoveel minder zijn je kansen echt niet met maar eentje.
ja bizar dit, ik ben echt helemaal in de war. Zit hier vol ongeloof naar de test en de kerstboom te staren. Is duidelijker dan de vorige keer...
@Wondertje2020 de test lijkt mij ook te donker om nog van de ovitrelle te zijn.. ik vind het zo spannend voor je!!! Wauw! En voor 10dpo is dit idd een super test. En met 1 eileider kun je zeker zwanger raken. Vriendin van me heeft 2 maanden geleden ook een bbz gehad en een eileider kwijt, die is nu ook zwanger van een donor met iui En je zou de eerste niet zijn die jaren probeert met ivf en dan spontaan zwanger raakt ik gun het je zo!!!
Nou dat snap ik best en de vorige keer was niet 10 dpo, maar 12 of 13 toch? Ga je het je vent vertellen?
Ik ben altijd in de war met dat tellen vanaf de eisprong. Vorige keer heb ik 9 dagen na de tp getest en waren die hele lichte streepjes. En nu heb ik volgens mijn app 2 dagen voor NOD getest. Durf niks te zeggen tegen hem.. het is zo pril dit..
Maar lieverd, heb je die laatste keer dan ook niet gezegd? Jawel toch? Hij mag dus alles met je mee maken en delen en dan niet dit mooie nieuws? Ik begrijp natuurlijk heel goed dat je nog even bij moet komen maar dit is echt. En als dat 9 dagen na een 3 daagse was dan is dat 11 dpo en als dat 9 dagen na een 5 daagse was dan 14 dpo.
vorige keer wel verteld toen was hij zo intens verdrietig. Wil hem geen valse hoop geven. Vorige keer was 9 dagen na tp van 5 daagse embryo.
Lieverd ik begrijp je wel. Maar alsjeblieft, deel dit met je partner... Jullie zitten samen in deze reis en gaat dit samen aan. Wat de uitkomst ook is❤️ plus: je hoeft je niet alleen te voelen hierin he. Je doet het niet alleen.
Ik wacht even tot volgende week en ik het zeker weet. Nu speelt er echt even teveel. In mijn mooiste scenario ligt die test straks te knallen onder de kerstboom.
Ik ga naar bed, ben uitgeput.. heel veel liefs voor jullie allemaal. Ik moet het even laten bezinken wat er allemaal is gebeurd en wat me nu ineens overkomt. Lijkt wel een droom. Bedankt voor jullie steun.
Kun je na gaan, toen een lichter lijntje op 14 dpo, lieverd je moet doen wat voor jouw goed voelt, wil je wachten met vertellen tot je knal test dan doe je dat lekker. En die heb je met een dag of 3,4 dat geloof ik echt! Slaap lekker en lees alles morgen lekker terug.
Doe rustig aan meis! Ik duim keihard dat je testen oplopen en je de komende 8 maanden geen bloed meer ziet❤️