O wauw ik heb echt wat gemist!! Geen meldingen.. Wat bizar @Wondertje2020 ! Ik hoop zo dat dit jouw wonder is♡♡ Ik durf het alleen bijna niet te zeggen, maar hou een kleine slag om de ovitrelle arm.. Ik heb een keer zo'n streepje gehad op 13 dagen na Ovitrelle en was toen 1 dag helemaal in de wolken om de dag erna keihard te landen op een blanco test. Maar ik vind het super hoopgevend !!
Hier houdt de buikkramp flink aan en wat zere borsten dus verwacht dat menstruatie er niet al te lang meer over zal doen helaas. Test was ook weer omowit. (11 dpo) Ook 2020 geen geluk voor ons. Kan waarschijnlijk ook niet verder omdat ik met kerst uit ga komen en kliniek dicht is
Ahh super super kut meid . Hele dikke knuffel. Maar met kerst? Da's al over 5 dagen, dus dan heb je nog geen positieve ovulatie test toch? Je zat rond dag 17 met positieve ovu test toch? Dan zit je al 5/6 januari! Als je vandaag/morgen ongesteld wordt.
Ja dank je. Ik vind het juist ook fijn om dit te weten want dit is ook weer nieuw voor mij. En je weet nooit wat t lichaam doet. Ik test vandaag ook niet maar morgen weer. Als ik durf.. Had jij toen licht streepje? Want deze is wel donkerder dan de vorige keer toen ik in de wolken was...
Het was een ander soort test, maar zeker geen tuurstreep en binnen de tijd. Maar meis, ik vind het echt hoopgevend hoor dus ga uit van het positieve! En wat knap dat je een dag kan overslaan dan kun je het wel beter zien, maar respect dat je dat op kan brengen! Haha
Bah klote dit zo aan het einde vh jaar. Die symptomen van gevoelige borsten lijkt me ook een mindfuck. Ga je zo vol hoop erin en in een dag is alles anders.
Super super kut gliss... ik was zo hard voor je aan het duimen. Ik hoop dat je vanaf januari het met prednison mag proberen en het dan wel lukt, binnenkort heb je telefonisch gesprek erover toch?
Ja ik weet nu dat ik dat ook bij menstruatie kan krijgen (is niet elke keer in natuurlijke cyclus, door ovitrelle/pregnyl wel altijd). De eerste keer dat ik dat had, ergens begin 2019 was ik er van overtuigd dat ik zwanger was.
Ja 8 januari gesprek. Hoop alleen dat dat nog op tijd is voor tp.. Weet ook niet of je dat pas bij tp of al daarvoor moet starten. Zit ook te denken om er aspirine bij te nemen (is vrij verkrijgbaar) dat schijnt ook nog weleens wonderen te doen voor innesteling
Nee dat hoeft niet! Je moet gewoon bellen als je ongesteld bent en daarna weer bij je positieve ovulatietest!
Ja ik wilde net zeggen, dat het dan wss krap wordt. Wat ik weet van de kliniek, is dat mensen vanaf menstruatie moeten opbouwen met 5 mg en dan bij zwangerschap op een gegeven moment ook weer moeten afbouwen. Dus misschien kan je voor de zekerheid een mail sturen hoe het bij jouw in de kliniek werkt en dan misschien aan de pil gaan zodra je ongesteld wordt zodat je de de volgende tp sws met prednison kan proberen om je kansen te vergroten. Misschien is dat precies dat ene aspect wat nodig is. Ik hoop het gewoon zo..
Balen @Gliss ! Laten we dan hopen dat 2021 echt jouw jaar wordt. Dat moet gewoon, jij bent nu echt aan de beurt! @Wondertje2020 hoe voel je je vandaag? Je hebt vast amper geslapen hoe gaat het met de rest van de dames? Hier heel veel steken en krampjes de laatste 2 dagen, en vandaag ook. Gisteren een hele felle steek. En twee kleinere.. Die had ik de vorige twee zwangerschappen bij een innesteling.. pijnlijke borsten, normaal aan 1 oksel pijn door pms en nu aan beide.. (heb veel borstklierweefsel dat doorloopt onder mijn oksels aldus de mammografie begin dit jaar) Ben nu 7 dpo. Ik durf niet te hopen want pms is altijd mijn mindfuck. Maar ik doe het toch. Ga proberen te wachten tot 2e kerstdag met testen.. dan 13 dpo.. kijken of ik dat volhoud haha Voel vanalles en ik ben er toch veel mee bezig weer. Zoals altijd.
Ik doe net alsof dat ik er niet mee bezig ben . 9dpo. Vind het wel spannend nu.. maar moet van mezelf tot minimaal 11dpo wachten, ik bouw nu vooral op mijn temp... deze is vandaag iets lager, hoop innesteling en morgen weer omhoog als deze daalt dan hoef ik niet te testen en weet ik het antwoord wel. Enige wat anders is dan anders, zijn mijn borsten sinds 1dpo. Gevoelig maar niet gespannen, en vanaf de oksels begon het, lijken wel water gevulde ballonnen, heb zelf al een aardige d cup maar die krengen zij echt vol.
Wat gebeurt er hier veel in korte tijd! @Gliss : ik neem kinderasperine op aanbeveling vd arts in België. Goed idee van @Emma1995 dat je mailt over de prednisolon, hopelijk komt het dan op tijd bij de arts terecht. @DangerBlonde en @Asil : voor jullie ook spannend , je denkt dat je van alles voelt en hoe minder je ermee bezig wil zijn .. des te meer ben je ermee bezig. Ik heb best ok geslapen, ga weer verder met huis opruimen en schoonmaken. Voel me beter, wel moe. Geen koorts meer! Heb niet meer getest, ben al zo vaak teleurgesteld in dit traject dat ik nu liever vasthoudt aan het idee dat het een kerstwonder is.
Ik hoop het voor je met die temp! Haha ja dat gevoel in de borsten herken ik. Hier ook een grote cup, verdraag na de eisprong de beugel bhs al niet meer. Lang leve de beugelloze bhs..
Hahaha ooh ja ik had voor na de eisprong gewoon grotere bh’s! En die zijn nu weer te klein dus heb weer grotere gehaald
Ik heb er een hard hoofd in, heb kramp en onderrug pijn, dit heb ik de laatste maanden altijd voordat ms eraan komt.. ondanks mijn temp, toch niet zo een goed gevoel.