heb je toch tips voor fijne beugelloze bh’s? Ik draag altijd beugels maar begint nu ook steeds gevoeliger te worden.
Lang leve de pms.. not. @Wondertje2020 ik heb ze online bij Victoria’s Secret besteld, echt mega fan van VS blijven ook mooi in de was en mooi in vorm, heb ze al een aantal jaar. moet je alleen wel ff op wachten want die komen uit Amerika. En je moet soms een paar procentjes tax betalen bij de postbode. Maar van de 3 bestellingen heb ik 2x geluk gehad, niet gecontroleerd. Ik zag wel laatst dat ze bij de Hunkemöller ook een beugelloze lijn hebben geïntroduceerd. Alleen is mijn grotere maat vaak snel uitverkocht. (Ik ben gezegend met een 80E...) Ik heb ook nog sportbhs geprobeerd van HM. Alleen zitten die na een paar uur te strak/knellen. Echt geschikt voor sporten maar niet de hele dag. Heb laatst ook 2 topjes bij New Yorker gehaald, een soort bralette. Maar dan wat steviger. Daar zaten ook voorgevormde cups in die je er evt uit kon halen. Niet meest stevig maar wel lekker voor thuis, dan stevig genoeg.
Ik slaag ook niet bij de hunkemoller moet wel zeggen dat ik toen 15 kg zwaarder was. Ben 1.80 was toen bijna 100 kg. Had een omvang van 100, ben best breed en dubbel d toen wat ook e kon zijn. Nu afgevallen en kan nu 85/90 d aan voorgevormde cups heb ik altijd anders priemen die tepels overal doorheen. Heb ze bij de primark gescoord 3 voor 11 euro ofzo. Nog nooit zulke lekkere BH's gehad.
Nice! Ik heb ze ook bij zeeman gezien trouwens. Maar toch vind ik primark en zeeman wat minder lekker zitten. Maar ik ben verwend met Victoria’s Secret moet ik zeggen als je dat eenmaal hebt gehad dan zit zelfs Hunkemöller niet meer comfortabel. Wat knap trouwens dat je zoveel bent afgevallen, netjes! We schelen qua lichaamsmaten niet veel haha ik ben ook 180 en ongeveer 83 kilo. Maar mijn gewicht zit op mijn bovenbenen en heupen kantoorkont whaha! Van boven pas ik nog in een M of L. Heb jij ook zo’n hekel aan broeken kopen, waarvan de pijpen lang genoeg zijn?
Girl echt, onze familie is heel groot, nichten van bijna 2 meter en me broer is 2.10. Dus ja, ik ben echt een omgekeerde 3 hoek, boven breed onder smal, hele slanke benen.
** Lange onvervulde kinderwens ** * Gliss - 32 jaar - 1e kindje - IVF 1 - tp cryo1 14/12 in volledig natuurlijke cyclus * Do1981 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 1 - op naar cryo 7 * Betsies - 38 jaar - 1e kindje - door naar ICSI 2 * Wondertje2020 - 1e kindje IVF 2 * 2jongensmama - 3de kindje - ICSI 3 * Emma1995 - start ivf in Duitsland * Asil - 38 jaar -1ste kindje IUI 2 (lees 13) * Catlady - 1ste kindje ICSI 3 pauze, opzoek naar een kliniek voor onze laatste poging. * Leraje - 1e kindje nog natuurlijke weg, op dit moment onderzoeken gaande * Lisa280887 - 1e kindje - IVF 1 verse tp = zwanger * DangerBlonde - 31 jaar - 2e kindje - natuurlijke weg gestopt, start clomid traject Afspraken: 21 dec - 2jongensmama - echo voor planning TP 7 26 dec - start stimuleren icsi 2 - Betsies 28 dec - Do echo cryo tp 7 29 dec - Emma- behandelgesprek tp cryo 1 04 Jan - echo controle follikels - Betsies 08 jan - Gliss - tel consult prednisolon bij tp? 08 jan - punctie? - Betsies 08 jan - startgesprek punctie 3? Testdatum 24-12-2020 - Gliss 25-12-2020 - Asil 27-12-2020 - DangerBlonde Zwanger Lisa280887 LindsySimons
Was meteen even gaan kijken, maar die voorgevormde houden helaas op bij een C cup daar past misschien m’n halve tiet in hahaha
Ik heb de 'zero feel' die wordt door veel zwangeren gedragen dacht ik. Heeft wat bredere banden. Mijn nichtje met cup D had hem ook en vond hem heerlijk. Ik heb mijne gekocht in maart met zwangerschap, had toen zulke zere gespannen borsten dat ik steeds mn bh uit wilde toen die gekocht. Ps niet voorgevorm maar wel genoeg 'padding' erin zodat het nog wat lijkt (wat vaak met bralette niet is).
Hmm worth a try.. als ik een keer zwanger raak ga ik die eens proberen ik word heeeeeeeel erg ongesteld komende dagen of ik ben heel erg zwanger. Mijn hemel, ik heb een kort lontje vandaag. Beter gezegd geen lontje... Mood today: (Ik zit dus the Grinch te kijken en i feel him hahaha)
WoW ik was even redelijk offline, dagje wandelen, achter het naaimachine en wat een berichten nu!! Wat vervelend voor de pms-ers!! Ondanks dat nog even blijven duimen, hoop altijd dat het zwangerschapshormonen zijn! En Oeh nog zo een lange hier! Ben zelf 186 en ik haaaat broeken kopen (Gargamel) maar ik hou van beugelloze bh’s! Had die van Triumph, zalig en nergens meer te vinden! Maar Victoria’s Secret ga ik eens bekijken! Hunkemöller besteld, liggen deze week klaar in de winkel...fijn he
Bedankt voor alle tips voor de beugelloze bh’s zal eens kijken bij de sloggi en bij Victoria Secret. Hier nog steeds last van gevoelige borsten. Heb hele dag huis schoongemaakt dus was afgeleid. Ik weet niet zo goed wat ik moet voelen. Voel me niet zo speciaal eigenlijk.. gisteren was ik vooral in de war. Morgenochtend maar testen..
Je hoeft ook nog niet veel te voelen, het is nog vroeg. En wie weet ben je een lucky one die door een zwangerschap heen huppelt zonder klachten. Ik gun het je heb je het je man ondertussen verteld?
Oh meid hier kwamen de kwalen echt pas later. De kwalen die ik op de testdag had kwamen allemaal door de utrogestan. Ik mocht daar de dag na de test mee stoppen en voelde me heel snel stukken beter. De echte kwalen van mijn eigen hcg kwamen pas een week daarna.
ja, die heb ik ook (Triumph). Nu aan zelfs ook. Zo fijn. Je ziet het verschil ook vrijwel niet. Maar qua draag comfort wereld van verschil. Volgens mij hebben ze die gewoon bij de wehkamp. Sowieso fijne webshop En wij kunnen elkaar dan op gelijke hoogte in de ogen kijken, ook net zo lang
nee nog niks verteld. Ik heb morgen ook gesprek met huisarts om te vragen of ik mag testen bij de GGD of bij de huisarts ivm 24 uur klachtenvrij. Nu vind ik t nog belangrijker om weer negatieve test te hebben.