Lange onvervulde kinderwens (MMM of zonder) maar nog hoop

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Asil, 19 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    voor mij heeft het ook met mijn eigen leeftijd te maken. Ik heb die tijd gewoon niet.

maar anders zie ik hem direct nemen. Bij werkingen zijn er vrijwel niet en ik vertrouw op het onderzoek dat gedaan is.

tegen de tijd dat ik aan de beurt ben maar een onderzoeken hoe en wat. hoop gewoon dat ik dan zwanger ben

zo zie je maar, ik heb me er nog niet in verdiept. Ik dacht ook 2 mnd ertussen

2. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Klein frustratie uitings momentje, het moment dat je manager het een goed idee vind om de laatse 2 dagen die je op het werk hebt met jaarafsluiting, je een nieuwe PC te geven. Dat terwijl je een half uur eerder op je werk komt om eerder te beginnen.. en je nu al 1.5 uur geen een F@ck kunt doen!!

Op de dag dat je temp is gedaald en je zeker weet dat je ongesteld gaat worden.. pffffff even geen miss positievo hier...

Einde klaagzang :mad::roflmao:

3. Wondertje2020

Wondertje2020 Fanatiek lid

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    @Asil succes vandaag. Ik ben ook steeds meer sjaggie.. mijn cyclus start maar niet. Ik word hier zo onzeker van.

Betreft vaccinatie heb ik gevraagd aan huisarts en die had het over 2 maanden vertraging in het traject.
    Ik heb liever een vaccin waarvan ik milde klachten heb dan weer koortsaanvallen met complicaties tot gevolg. Virussen muteren altijd, er zijn al honderden mutaties heb ik begrepen.
    Over 2 wk is het bekend of de vaccinatie ook tegen deze mutatie werkt.
    Hoop echt dat als je antistoffen hebt dat dit dan ook werkt tegen volgende besmetting.

Asil vindt dit leuk.
  4. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Dikke knuffel meiden❤️
    Wat betreft vaccinatie: nu neem ik hem sowieso niet. Ik weet nog niet of ik hem na de bevalling wel ga nemen. We zijn al afhankelijk van een zaaddonor. Zoveel moeite en geld erin gestopt om te komen waar we nu zijn. Ik wil niet het risico lopen dat mijn eicellen (of wat dan ook in die regio) nog meer aangetast wordt waardoor er nog meer moeite en geld in moet, als we ooit voor een tweede kindje willen gaan. Ik zou eerst willen weten hoe het zit met de vruchtbaarheid van vrouwen na die prik.

5. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Zolang ik in het traject zit wil ik ook niet gevaccineerd worden.

6. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Aaarghh frustrerend!! Lekker zo’n baas..

Neeeee klote van je temp! :cry: Ik duim nog steeds voor je en ook voor @Gliss en @Wondertje2020

7. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    ik doe lekker chaggo met jullie mee. Heb zo veel signalen dat ik ook ongesteld ga worden. Nu 9 dpo. Puistjes sinds vandaag. Sloten afscheiding weer. Eigenlijk maar 1 dag tussendoor minder geworden. Geen buikkrampen en steken meer na 3 dagen. Voel me super gespannen en kort lontje. Maar ook wel weer energiek met de Q-top 500 foute uur hard aan :rolleyes: wisselt.. vannacht misselijk wakker geworden. Nu niks meer. Ik word helemaal stapeldol van mezelf. Vanmorgen enorme testdrang. Negatief natuurlijk, DUH. Ik word geeeeeekkkkkk o_O:confused::roflmao::(:roflmao::eek::p

8. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Girl, praat me er niet van.. Ik bedoel, aan 1 kant moet ik nog niet zeuren aangezien mijn temp nog steeds 0.4 boven basaal is. Voel me, ondanks lekker geslapen, alsof ik de hele nacht wakker ben geweest. Ben ook sjaggo en emo, maar ja meestal is dat het teken dat opoe op visite komt. Afscheiding was 3 dagen wat water maar weinig en vandaag weer creamy.. Normaal voordat ik ongi moet worden blijft deze een beetje waterig met korrelige afscheiding, dan 1 dag droog en BAM opoe.

Maar daarnaast doen mijn borsten voor geen meter meer zeer en zijn ze volgens mij weer normaal. Vreet me een slag in de ronte (maar ook dat heb ik als ik ongi moet worden)
    En zo gaat mijn overanalyserende motor weer aan de gang. Me wangen gloeien, zwaar hoofd maar geen hoofdpijn.. Zal de irritatie van vanmorgen wel zijn..

(oh en ik zou vandaag een forum pauze houden, das aardig gelukt NOT)

11 dpo vandaag... Ik ga overigens niet testen, als ik voorbij de kerst kom dan heb ik hoop.

9. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Haha herkenbaar! Zullen we samen gewoon een zak kerstkransjes leeg vreten? Lekker frietjes erachteraan? Daar heb ik echt zin in nu.. frietjes.. normaal eet ik altijd chocola voor m’n menstruatie :roflmao:

10. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Lees net dat alle planbare zorg stilgelegd gaat worden vanwege Corona. Vraag me af of dat ook de ivf afdelingen zijn. Vrees van wel.

laten jullie het hier weten als jullie wat horen/ lezen?

11. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.200
    1.995
    113
    Ik krijg tot op heden de indruk dat het vooral gaat om plan bare operaties en niet zo zeer om de poliklinieken. Tenmiste.....zo probeer ik mezelf maar gerust te stellen. Als lukt dat niet echt.

12. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Op de NOS staat dat alle planbare zorg in ziekenhuizen en klinieken wordt stil gelegd om personeel vrij te spelen voor de rest van de zorg.
    Dat klinkt toch niet best.. :(

13. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Ben wel blij dat ik net weer mocht starten. Als het dan nu stil gelegd wordt ben ik dan hopelijk wel 1 van de eerste die straks weer mag beginnen.

Als er duidelijkheid is en het stil gelegd wordt ga ik ook C&C bellen om te kijken of de scratching nog mogelijk is

weet wel dat ze op de klinieken ook willen voorkomen dat alles stopgezet wordt. Dus misschien blijft het wel doordraaien, maar dan op kleinere schaal....

14. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ik heb net alle papieren binnen gekregen voor intake C&C, wat een lijsten weer. Vanavond maar eens mee aan de slag.

Pfff wat een kutnieuws verder. Kon er nog wel bij.. gadver

15. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Oh meiden wat een klap... hele dikke knuffel❤️ Ik hoop echt dat de fertiliteit door kan gaan en dat het om andere zaken gaat...

16. Wondertje2020

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    Ik heb een negatieve Covid19 test! Ben zo blij, dan is kerst niet alleen! Mag nu weer samen wonen en slapen.
    Heb ontzettend last van maagzuur en menstruatie blijft uit dus ik ben stiekem nog ontzettend hoopvol. Ik wacht nog even een dag en test dan opnieuw.

Kan iedereen het laten weten als je wat hoort vh ziekenhuis of kliniek? Dan weet ik even waar we aan toe zijn.. zo wordt het wel enorm spannend.

Asil, Do1981, DangerBlonde en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. DangerBlonde

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Hier nog niks erover gehoord... man man man ik hoop toch dat de fertiliteit niet mee doet met dit ...

18. Wondertje2020

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    ED41A123-4ED2-4DD4-B74F-CDC481E271B6.jpeg

Do1981 vindt dit leuk.
  19. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    thanks!

dan is het iig niet direct duidelijk dat het moet sluiten.

We wachten het maar weer af.....

Ik ben er een beetje gelaten onder.....

20. Wondertje2020

6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    Als er beleid was, dan was dat nu meteen duidelijk geweest voordat ze dit naar buiten brengen. Maar misschien is er nu eerst spoedoverleg over de lopende behandelingen.
    Ik heb altijd gedacht dat de protocollen al klaar liggen: bij een bepaald aantal IC opnames wordt de reguliere zorg gestaakt. Dit zal niet anders zijn dan bij de eerste golf.
    Ik denk aan jullie allemaal!

Do1981 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina