Dat lijkt mij geen ovitrelle meer... wat gebeurd er allemaal bij jouw!! Zit vol verbazing te kijken..
je had toch wel een positieve LH test? wanneer testte je positief op ovulatie? Dan schuift je NOD misschien aantal dagen op? Ik ben nu 5 dagen over tijd. Dus daarvoor is ie echt te licht. Wel een verklaring waarom het nog uitblijft. Heb de test ervoor nog gecontroleerd maar daar zag ik echt geen streepje. Apart! Denk ook steeds meer aan biochemische zwangerschap maar ben echt boos op de kliniek dat ze me niet willen helpen. Maar ja heb nog 1 cryo en daarna gaan we toch weg. Had wel iets meer empathie verwacht of denken in oplossingen. Ze snappen toch wel dat dit voor mij zo behoorlijk wat onzekerheid geeft.
Ja, gelukkig kun je daar straks weg dan. Maar hopelijk met een baby in je buik van die laatste cryo! Ik had CD17 een positieve ovulatietest in de kliniek met op de echo een groot ei en alle lichamelijk tekenen van ovulatie. Kliniek gaat uit van CD18 eisprong, stel dat het CD19 geworden is, dan zit ik nog steeds op CD34 en 16 DPO.. Nou goed, nog steeds buikpijn dus kan nog steeds elk moment komen, maar duurt oneindig zo.
Ik weet het echt niet, hoop dat je toch terecht kunt maandag! Je zou toch minimaal ern bloedtest verwachten of een echo. Kun je niet gewoon naar de SEH of huisartsenpost?
Als je verder nergens last van hebt lijkt het me niet echt een acute situatie idd. Kans op biochemische zwangerschap is een stuk hoger dan bbz. Maar zodra je pijn / koorts krijgt wel aan de bel trekken, maar heloof dat je dat wel in de gaten houdt na je eerdere ervaring. Zou ook blijven testen om te zien of de streepjes lichter worden. Vaak als je helemaal blanco is breekt pas (of paar dagen daarna) de menstruatie door.
Hou jezelf goed in de gaten hoor! Vooral met kans op bbz. Wel echt heel raar dat je kliniek niet even wil kijken... kleine moeite voor hen, grote (hopelijk) geruststelling voor jou! Waar loop je, als ik vragen mag?
MCK net als jij. Vorige keer wilden ze ook geen bloedafname doen of kijken. Ben tot nu toe altijd tevreden over ze geweest maar nu echt niet meer.. @Gliss bedankt. Ik hou t in de gaten. Ik ga het echt via de huisarts regelen volgende keer. Dat er een aanvraag voor bloedafname gewoon klaarligt.
Ja zou ik ook doen meis! Hou je taai! Hier kon de buikpijn blijkbaar toch nog een tandje erger dus heb goede hoop op menstruatie, fingers crossed.
Wat raar. Welke arts heb jij? Ik heb ook weleens hele rare dingen gehad maar kon er wel altijd terecht. Natuurlijk moest ik soms even afwachten maar kon daarna wel terecht als het niet veranderde/verbeterde. Misschien dat jij een andere arts hebt?
Dit heeft niks met de arts te maken maar het feit dat het lab in Duitsland bevindt dan krijg je dus pas 24 uur later de uitslag en speelt het misschien al niet meer. Ik ga even mijn eigen weg hierin zoeken. Via de huisarts en een lokaal ziekenhuis als cyclus maandag nog niet is gestart.
Nou hier ook iets vreemd aan de hand. Ik heb sinds ik de pil slik elke dag beetje spotting, ik heb as dinsdag afspraak met arts in Duitsland dus wilde meteen aankaarten. Alleen vandaag is het bloed helderrood een stuk meer en heb ik een weeïg gevoel, alsof m’n menstruatie gewoon aan het doorzetten is door de pil heen??? Ik heb wel een gehoord van een doorbraakbloeding, maar ben bang dat dit nog wel eens in de weg kan gaan zitten voor m’n tp... zucht. Dinsdag kan ik het iig wel even bespreken. Voelt iig niet goed.
gelukkig heb je afspraak met de arts want ik zou hier ook niet gerust op zijn. Wanneer heb je tp? Heb je een lage dosering vd pil? Succes ermee dinsdag!
Okee. Toch vind ik het vreemd. Ik mocht altijd wel gewoon komen als er iets geks was. Maargoed.. ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt meis❤️
Yes! Eindelijk ongesteld! Op naar de fles wijn bij m'n schoonouders. Was liever met leuker nieuws gegaan maar voor nu is dit een opluchting Alle hoop op cryo 2 in jan 2021 dan maar!
eindelijk! Apart dat je nu idd blij bent als je ongesteld wordt. Zo dubbel allemaal. Hoop dat je snel mag starten voor cryo tp. Geeft weer perspectief voor 2021!
Nou meiden vandaag 11 DPO.. wilde morgen testen maar heb me sensitesten nog niet binnen gekregen dit is erg heb je test drang maar geen testen thuis
Hier vandaag ook flinke menstruatie krampen. Maar geen bloed... Dan weer krampen en dan verdwijnen ze weer. Snap er niks van. Ben er zo ongeveer van overtuigd dat ik vandaag ongesteld had moeten worden. Misschien morgen. Maar t voelt echt heel vreemd zo. Mijn LF is niks meer van te maken. Altijd 8, vorige keer 13 en nu 14 of meer. Ergens ver weg heb ik nog een beetje hoop dat ik niet ongesteld word.. herken deze krampen niet van de vorige zwangerschappen. Als ik maandagochtend nog niet ongesteld ben ga ik nog eens testen..