Leuk dat je mee doet, ook een 5 kg in 3 maanden challenge vanaf 4 jan? Fijn dat het HCG aan het dalen is en echo niet nodig. Beetje dubbel natuurlijk, maar lijkt alsof je lichaam het goed zelf oplost. Liefs
Dan houden we het gewoon hier.. denk wel dat we binnenkort een deel 2 moeten openen, 5000 berichten per topic is het geloof.
misschien goed om het dan onder de ‘clubs’ te doen. Ooit in het begin al rens gevraagd aan beheer, maar daar is nooit op gereageerd toen. gaat inderdaad wel hard met aantal berichten ja.
Ook vanaf hier de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Ik vind het toch wel wat confronterend merk ik, weer een jaar geen ouders mogen worden Hopelijk 2021 dan toch echt ons (en jullie!) jaar. Liefs!
Ik herken dit wel. Mijn tactiek is er maar niet te veel over na te denken en bij stil te staan. Maar zeker lastig. vandaag begonnen met de utrogestan. Zomaar best wat buikkrampen van vandaag, echt ongemakkelijk gevoel. Leek wel vooral de uren na het inbrengen. Kan me niet herinneren dat ik dat eerder zo kort na de eisprong gehad heb. Duidelijk effect van de utro denk ik. Een van jullie dat wel eens gehad op de eerste dag van gebruik?
Iedereen een mooie avond/nacht gehad? Wij hebben er van genoten met alcoholvrije champagne het nieuwe jaar ingeknald Wat vervelend van de krampen @Do1981 zijn ze nu wat minder of blijft het aanhouden? Ik heb niet eerder zo snel effect van de utro gehad. Komt altijd wat later op gang bij mij denk ik. Sterkte!!
Beste wensen allemaal! Wij zijn met lekkere champagne (gekregen van m'n werkgever) in middle.of nowhere het nieuwe jaar in geknald. Heerlijke avond gehad. Vandaag 9dpo. Denk dat ik zondag of maandag ga testen.
Hier ook lekker champagne gedronken. Fijne jaarwisseling gehad, behalve dan dat kleine gillend wakker werd iets na 12 en niet meer kon slapen. Uiteindelijk bij ons gelegen en werd vanmorgen super moe wakker. Meerdere keren wakker geweest ook. Vandaag maar een luie dag. iets minder last van buik wel, maar nog steeds wel een beetje. Op naar maandag vanaf nu
Gelukkig nieuwjaar allemaal! arme jij @Do1981, werd ze wakker van het vuurwerk? Lekker rustig aan doen vandaag! Wij zijn met mijn schoonmoeder het nieuwe jaar in gegaan met een spelletje Wii zonder alcohol. Vandaag echt lui en moe
Happy New Year We hebben het ook gezellig gehad met Prosecco en net 10 km gewandeld. Zie foto. Dus de eerste goede voornemens om meer te bewegen zijn al gestart. Ik wens iedereen een 2021 vol hoop en kracht en dat jullie liefste en mooiste wensen mogen uitkomen!
Ja, van het vuurwerk. Net toen hij aan het ‘rusten’ was (aka luid zingen op je kamer) heb ik nog even geslapen. Haha.
oh, geeft niet hoor. Benoem het ook niet altijd even duidelijk. Hopelijk gaat hij vanavond lekker op tijd slapen. Afgelopen jaren helemaal geen last gehad van vuurwerk en toen was het veel meer.
Allemaal de beste wensen, ik wens jullie veel baby dust toe. Hier niks gedaan, ik viel kwart over 11 in slaap en 00:00 heeft me partner me wakker gekust haha. Verder geen goede voornemens. Ik laat het allemaal maar weer op me afkomen joh!
Even een artikel wat ik net tegenkwam, en met jullie wil delen: https://www.freya.nl/eicelactivatie-na-mislukte-icsi-bevruchting/ ICSI gecombineerd met kunstmatige eicelactivatie (AOA) is een zeer efficiënte manier om gefaalde bevruchting na een eerdere ICSI te behandelen. Vooral de koppels met een zaadcel-gerelateerd bevruchtingsprobleem zijn gebaat bij deze bijzondere vorm van ICSI. ik kan me herinneren dat uit mijn vorige zwangerschaps forumgroepje in 2017 2 dames waren die hier gebruik van hadden gemaakt. En na eindeloze mislukte pogingen en biochemische zwangerschappen, hiermee wel zwanger werden. Wie weet heeft een van jullie er ook iets aan?