ik zou nog niet niet stoppen, maar pfff ik weet even niks te zeggen. Echt even een dikke knuffel voor Jou
Ik zit de hele avond alleen maar foto’s te bekijken van zwangerschapstesten. Grappige is dat daar heel veel verschil tussen zit eigenlijk. Die first response testen worden heel veel gebruikt, dus kun je goed gebruiken. Instagram staat er ook vol mee. Qua mijn testen zou het nog best kunnen. Heel eerlijk heb ik er 0% vertrouwen in. Verwacht niet morgen een dikkere lijn te zien. Maar ga natuurlijk wel teleurgesteld zijn als dat niet zo is. Hoop dat ik wel direct weer door kan. Misschien toch maar weer eens gaan zeuren om 2 embryo’s. Misschien dat het mijn kans per terugplaatsing toch vergroot. Het duurt allemaal zo eindeloos anders. Voordat ik die 10 die ik nog over heb op heb. Voor hetzelfde geld wordt ik pas zwanger van een nieuwe batch met embryo’s uit volgende ivf omdat deze allemaal niet top zijn. Dat gaat allemaal veel te lang duren als het 1 voor 1 wordt terug geplaatst. maar eerst morgen nog maar weer eens testen
Geeft niks, zo veel info! Ik heb adenomyose en ben daarvoor behandeld maar ze denken dat dit niet geslaagd is. Ik heb drie tp gehad van topembryo’s en mijn arts is overtuigd dat wanneer ik daar niet zwanger van word na behandeling er iets mis is in mijn baarmoeder (opnieuw of nog steeds?) dus kijken. Maar ook al is het top dat ze onderzoeken, dat is echt heel goed! Het valt me wel wat tegen want het duurt lang dat wachten tot ik een datum krijg alleen al...
Wat is die info een vloek en een zegen he!! @Do1981 ik hoop zo hard dat je ons morgen een foto van een oplopende test kunt tonen!! Eerst maar eens proberen te slapen jij, je droomt nog over al die dubbele streepjes
Mijn voorgevoel klopte, weet het even niet meer.. terugplaatsing 8 en nog steeds niet gelukt. Ik ben nu al ruim 2 jaar bezig met tussenpozen van een enkel onderzoekje of in de wacht gezet door covid19. Hoe lang moet ik dit nog volhouden?
Jemig zo ontzettend kut!!! Een hele hele dikke knuffel!! Neem de tijd dit eerst een plekje te geven en denk daarna rustig over wat er nog voor opties zouden zijn die je zou willen proberen. Ik hoop dat je wel mooie cryo’s hebt wanneer jullie de mail gaan openen! Nogmaals een dikke knuffel!!!
Ach lieverd, wat een verdrietig nieuws.. heel veel sterkte en laat het gewoon even over je heen komen.
Hier wordt ik er niet veel wijzer op. Ik zie nog steeds een vaag lijntje. Als het echt goed is zou ik nu al wel een dikkere lijn moeten zien. Misschien dat we wel iets gebeurt is, maar onvoldoende om door te zetten. Zou het nou ook nog van de ovitrelle kunnen komen denken jullie? Dan zou het toch niet zo een beetje hetzelfde moeten blijven? Dat halveert toch per dag ongeveer? Ik heb op internet wel gelezen dat er dames zijn die op deze dag nog maar een dun lijntje hadden, maar bij het overgrote deel is het echt een duidelijkere lijn. Hier een foto 8,9,10 dpo onder elkaar en 9 en 10. ga morgenochtend nog wel een test doen, maar volgens mij is het klaar. sterkte @Wondertje2020 . We gaan samen weer op naar de volgende! Heb je de brief vandaag ook al open gemaakt? Daar misschien wat beter nieuws in?
Ik zie m bij 9dpo goed...ik zou morgen zeker nog een keer testen.. het kan nog... nu een maand rust en aan mezelf werken en dan weer eind oktober op naar de volgende tp. De brief openen we vanavond. Heb er geen goed gevoel over..
Zie inderdaad nog wat. Ik had met de KV early bij 11dpo een hele lichte +. Als HCG om de dag verdubbeld zou morgen tegenoverstaand van 9 dpo een oploop moeten hebben lijkt mij.
Shitzooi Wondertje Ik lijk trouwens wel een vage lijn te zien, maar dat komt dan van de medicijnen? Of heb ik teveel lopen turen de afgelopen jaren?
Joe, wat moet je híer nu mee. Ik zie hem wel (laatste foto het duidelijkst), maar ik vond de foto van 8 en 9 gisteren duidelijker dan déze foto weer. Dus vind het moeilijk vergelijken. 10 lijkt wel echt duidelijker dan 8, dus ik ga idd mee met de verwachting dat hij morgen dan écht duidelijker moet zijn dan 9dpo. Maar héél irritant. Ik heb ook wel eens een cyclus gehad (zonder medicaties etc) waarin ik een aantal keer achter elkaar van die lichte streepjes had die maar niet donkerder werden. Werd toen wel op tijd ongesteld dus ik neem aan in mijn geval toen toch een mislukte innesteling... Maar ik zie idd ook af en toe voorbeelden voorbij komen waarbij het pas na 13/14 dpo echt duidelijke strepen worden (of soms zelfs nóg later, maar dat is echt heel zeldzaam volgens mij).
volgens mij maakt het ook wel uit wat voor testen je doet. Deze zijn mega gevoelig, dus pikken alles op. en het suffe is vaak dat ik dat zo vaak heb ‘dan moet hij morgen donkerder zijn’, maar dat is dan nooit zo. Schijtzooi
Ach meid, hele dikke knuffel!! Maar geef de hoop echt niet op. Goed dat je even een maandje rust neemt en aan jezelf werkt. Ik zie trouwens ook een vaag lijntje, maar lijkt me dan ook wel te vaag voor de termijn. Misschien dat er dus wel wat geprobeerd heeft. Dat verklaard je plotselinge down gevoel ook wel en je eerdere roze wolk gevoel? (dat heb ik bij de laatste 2 miskramen ook zo gehad). Heel veel sterkte. En hopelijk wat beter nieuws in je mail vanavond.
weet je, je moet echt de hoop niet opgeven. Ik ben ook onverklaard verminderd vruchtbaar. Heb een kind uit iui en nu zeer waarschijnlijk 5e terugplaatsing ook mislukt. Het is gewoon pech. Het is doorzetten en weer opnieuw proberen, hoe hard het ook is. Het is klote. Maar op 1 dag terwijl je het niet verwacht komt die positieve test er. Want door de bbz weet je dat het kan. Zet door en hou hoop. En in de tussentijd digitale knuffels toegestuurd
Ze worden niet echt donkerder. Maar ook niet echt veel lichter. Lastig zeg. Duim toch voor een donkerdere streep morgen.
Ik heb geen kinderen hè, dan sta je er echt wel een stuk hopelozer in dan wanneer het je wel een keer gelukt is. kinderloosheid blijft je je hele leven lang achtervolgen. En een bbz is geen zwangerschap want is nooit levensvatbaar geweest. In Nederland worden bbz gewoon als zwangerschap gerekend wat bullshit is..staat wel goed in de slagingspercentages want dan zat ik op 25% We gaan een traject starten in Gent.. ik heb geen vertrouwen meer in het traject in Nederland.