Graag gedaan! Ik was van de progynova steeds heel misselijk totdat iemand opperde de tabletten bij het eten in te nemen. Dat werkte prima en misselijkheid bleef weg. Ik had er verder geen klachten van. Weet wel dat veel meiden er hoofdpijn van hebben, maar ik dus niet Ik heb nog geen fraxiparine gebruikt, deze heb ik nu voor een volgende poging wel voorgeschrven voorgeschreven gekregen in Gent samen met prednison en amelgen (is hetzelfde als utrogestan maar dan sterker). De prednison moet ik dag na de punctie mee beginnen en fraxiparine bij een positieve test. Ik word zelf pas ongesteld als ik stop met de utro. Dan ben ik met 2-3 dagen ongesteld. Stop ik niet word ik ook niet ongesteld. Ik mocht in Gent direct verder met een nieuwe cryo cyclus toen de 1e mislukt was, hoefde dus niet een maand rust te pakken.
@Do1981 Ik heb terugplaatsingen in kunstmatige cyclus gehad. Neem estradiol vanaf dag 1, dan rond dag 10 echo en dan plannen we tp, wanneer ons en hen beste uitkomt. En dan rekenen we terug en dan begin je met utro op de dag van de eisprong en die pilletjes blijf je slikken. Ik wordt pas 2 dagen na ik met alles gestopt ben ongesteld. En gebruik sowieso tm 16 DPO. Bijwerkingen zijn wat licht geraakt, veel gewicht erbij (is er ook snel af als ik ongesteld ben dan weer), en hoofdpijn, maar wel te doen. Ik vind het fijn zo. Beter planbaar. Langere LF.
Thanks voor de reacties meiden! vanmorgen echo gehad en nu waren er opeens 2 follikels. Nog nooit gehad. Beide rond 15 cm. Morgen weer terugkomen voor echo en hopelijk kan ovitrelle dan donderdag nog ipv woensdag. Dan is tp ook donderdag. ga een afspraak met arts maken om te bespreken om tp in kunstmatige cyclus te doen. Ook verzoek tot tp 2 embryo’s gedaan. Hoor morgen direct of dat überhaupt mag. Dan op de dag zelf moet dan gekeken worden of er capaciteit voor is. Het schijnt nu extreem druk te zijn en ook dames die onder voorbehoud worden ingepland (van capaciteit).
Ik ben nog steeds niet ongesteld. Normaal altijd lf 9 dagen en nu zit ik al op dag 11. Echt, zul je altijd zien. Komt volgens mij ook van die spuitjes. Moet voor 12 uur helder rood bloedverlies hebben om "mee te dingen" voor starten stimuleren. Dat gaat hem vandaag niet worden (niks nog). Hopelijk wel morgen...
Heeft iemand nog even ene opbeurende ervaring. Heb zo het gevoel dat dit allemaal nergens toe leidt. Al dit gedoe allemaal weer voor een terugplaatsing, heb er echt 0 vertrouwen in dat dit wat gaat brengen. Ben ik dan te pessimistisch? Waarom zou het de 6e keer opeens wel lukken?
thanks! Dit helpt wel een beetje. voel me down vandaag. Qua werk lopen ook een aantal dingen niet lekker omdat ik gewoon het overzicht niet meer heb de laatste tijd. Ik kom er niet toe om me mezelf aan het werk te zetten. Ben veel somber. Laatste dagen moet ik opeens ook weer veel huilen. misschien heeft het ook heel erg met de weersomslag te maken. Heb dat volgens mij wel vaker in deze periode. heb het gevoel dat ik op mijn tandvlees loop
Beterschap wondertje! Hier eindelijk testresultaten binnen en mijn verkoudheid was gewoon een verkoudheid (wat ik al wist). Dus ik mag eindelijk weer mensen zien hoera ;P
Gelukkig! heb je lang moeten wachten op uitslag? @Wondertje2020 voel je, je al wat beter in de loop van de dag? @2jongensmama al tekenen van naderende menstruatie?
*** Lange onvervulde kinderwens *** * Gliss - 1e kindje - IVF 1 - 23/9 uitgangsecho - Pauze ivm Cyste * Do1981 - 2e kindje - IVF 1 - op naar cryo 6 * Betsies - 1e kindje - ICSI 1 * Wondertje2020 - 1e kindje IVF 2 - rustmaand - cryo tp 9 * 2jongensmama - 3de kindje - ICSI 3 - wachten start lang schema - 28/9 * Emma1995 - Vrijdag uitslag bloedtest, 13 november bespreking behandelplan en start ivf in Duitsland * Asil - 1ste kindje nog natuurlijke weg - misschien traject weer opstarten Nov. '20 - intussen acupunctuur * Catlady - 1ste kindje ICSI 3 pauze, opzoek naar een kliniek voor onze laatste poging. * Leraje - 1e kindje nog natuurlijke weg, op dit moment onderzoeken gaande Afspraken: 07-10 - Do1981 2e follikelmeting 21-10 - Betsies therap. hysteroscopie 09-11 - Wondertje second opinion Gent ...-11 - Asil starten ivf?? 13-11 - Emma1995 afspr ivf Duitsland (Reageer, haal ‘quote’ svp weg en vul verder aan)
*** Lange onvervulde kinderwens *** * Gliss - 1e kindje - IVF 1 - on hold ivm cyste - NOD rond 20/10? * Do1981 - 2e kindje - IVF 1 - op naar cryo 6 * Betsies - 1e kindje - ICSI 1 * Wondertje2020 - 1e kindje IVF 2 - rustmaand - cryo tp 9 * 2jongensmama - 3de kindje - ICSI 3 - wachten start lang schema - 28/9 * Emma1995 - Vrijdag uitslag bloedtest, 13 november bespreking behandelplan en start ivf in Duitsland * Asil - 1ste kindje nog natuurlijke weg - misschien traject weer opstarten Nov. '20 - intussen acupunctuur * Catlady - 1ste kindje ICSI 3 pauze, opzoek naar een kliniek voor onze laatste poging. * Leraje - 1e kindje nog natuurlijke weg, op dit moment onderzoeken gaande Afspraken: 07-10 - Do1981 2e follikelmeting 21-10 - Betsies therap. hysteroscopie 09-11 - Wondertje second opinion Gent ...-11 - Asil starten ivf?? 13-11 - Emma1995 afspr ivf Duitsland (Reageer, haal ‘quote’ svp weg en vul verder aan)
Op dit moment nog niet.. ik kom verder niet buiten de deur en moet er nu niet aan denken om in de auto te stappen. Lijkt op een voorhoofdsholteontsteking. We blijven even allebei thuis, hij heeft geen klachten. Als het morgen niet over is ga ik wel bellen. Kom ook niet in slaap zo...
Ik snap er niks meer van, zit al op CD16 en nog geen positieve ovulatietest. Slijm leek vruchtbaarder, maar de testen lopen niet eens op, echt mega lichte streep. Normaal uiterlijk CD15 ovulatie en daarvoor dus al positieve test (Ik test om te weten wanneer ik ongeveer menstruatie en hopelijk IVF kan verwachten). Uiteraard geven we ook de natuur een kans, maar klaar met heel strikt op commando vrijen.
Hier kon ik de ovulatie ook niet vinden deze maand en wordt ook maar niet ongesteld. Gedoe. Nog 3 uur kans vandaag