@2jongensmama : ik duim met je mee dat je mag starten! Ik ben er wel aan toe om weer mee te leven met iemand nu ik zelf in de rustmaand zit
Ja is ook terecht hoor. Maar maakt het gewoon extra spannend. Hopelijk is er genoeg plek! Heb geen idee hoe druk het is daar nu.
Meiden kan het dat de zw test donkerder kan worden na een miskraam?? Heeel raar had eergister getest was een vaag schaduwlijntje, en vanochtend getest nou zie je een duidelijk dikke streep, Morgen is precies 2 weken dat me miskraam is opgewekt met cytotec.. Heb verder geen gemeenschap gehad vaginaal.. Hoe kan dit nou?
Heel vreemd, heb je foto's, misschien tijdstip en meer geconcentreerde urine? Je had toch een echo gehad tijdens je MK en die zag er "schoon" uit toch voor zover ze konden zien?
van de vorige heb ik helaas geen foto, van vandaag wel jah die heb ik gehad, daarom vind het ik vreemd ...ik weet niet of het met ovulatie te maken kan hebben?
Maar das echt een dikke streep!! Zou wel bellen als ik jouw was. Een ovulatie test reageert wel op HCG maar een zwangerschapstest niet op LH..
Ik heb ze een mail gestuurd met de foto erbij.. ja ik snap er echt niks van.... Pfff ben ik er nog niet van af...
Vind het heel erg vreemd, ben benieuwd naar wat ze gaan zeggen. Hou ons op de hoogte en wat een rot achtbaan waar je in zit.
Goed dat je hebt gebeld, want zo´n dikke streep is echt niet de bedoeling lijkt me. Nog flink wat HCG in je lichaam. Sterkte! En een dikke knuffel.
Dat heb ik helaas bij de 2e missed abortion ook gehad. Dan zit er helaas toch nog een stukje restweefsel. Restweefsel kan weer groeien en daardoor kunnen je zwangerschapstesten weer mega positief uitslaan. Ik had ineens 2 maanden na de miskraan weer restweefsel van 4 bij 7 cm.... terwijl er 4 weken daarvoor niks meer te zien was. Daarom is het ook beter altijd pas 2 weken na de cytotec een controle echo te maken omdat je daarvoor door het bloedverlies niet goed kan zien of alles weg is. Sterkte!
Pfff jemig.. ik zal het wel horen vanmiddag.. ja ik wilde die echo nog doen maar arts zei toen dat het niet meer nodig is en wachten tot ik me menstruatie krijg en dan weer een echo zou krijgen... Wat een elllende...
Meende mij inderdaad te herinneren dat je met 2 weken nog een controle echo zou krijgen maar dat ze die gecancelled hadden omdat je eerder was geweest en het erop leek dat je alles verloren was. Hoop niet dat je alsnog een curettage gaat krijgen. Even afwachten meis.
Jah precies die had de arts zelf gecanceld en zei dat ik pas een echo zou krijgen wanneer ik ga menstrueren... Echt niet leuk dit... het is maar dat ik het zelf bij wilde houden wanneer de HCG zou zakken..
Had jii toen geen bloedverlies meer? Ik heb namelijk al lang geen bloedverlies meer.. en heeeel licht bruin bij afvegen meer niks...
Ja ik had ook periodes zonder bloedverlies en dan ineens weer wat bruin. Ben tussentijds zelfs 2 weken op vakantie geweest en geen druppel verloren. Na terugkomst bleek ik ineens een groot stuk restweefsel te hebben.
Hmm Okai.. nee ik heb na die miskraam heel licht nog rood bloedverlies gehad daarna alleen maar bruin en toen alleen met afvegen..en nu heel weinig met afvegen..dus wel aan 1 stuk door nu 2 weken zeg maar
Dat had ik ook, periodes met bloedverlies (rood, roze, bruin) maar ook periodes zonder. Uiteindleijk heeft het bij mij 2,5 maand geduurd voordat ik alles kwijt was (1 november officiele miskraam en 16 januari uiteindelijk laatste beetje verloren en schoon). Heb er uiteindleijk 3x cytotec voor gehad, een waterecho en hysteroscopie. Ik zou me even goed gaan laten controleren in het ziekenhuis.