@Sara190 hoop dat het toch gewoon door geconcentreerde urine ofzo komt. Goed dat je hebt gebeld! @2jongensmama spannend weer! hier vandaag dus ovulatie, voel er alleen niks van. vandaag gebeld door huisarts. Bloedwaarden zijn nu allemaal goed, dus dat is mooi. B6 is alleen wel flink te hoog Als enige. De supplementen die ik van C&C heb gehad zijn dus veel te veel. Eigenlijk vind ik dat van hen ook niet zo goed. Want ga nu op eigen initiatief dit controleren en b6 is echt veel te hoog. B11 en b12 nu wel goed, maar moet nu een andere manier zoeken om dat zo hoog te houden, want de normale pilletjes zit niet voldoende in. Maar evt kan dat met injecties in de toekomst. wel goed om dit te weten nu.
Zag bij de kruitvat ook B12 spray staan. Ben ook gestopt met de multi zwanger. Gebruik nu vitamine c 1000 puur ook om te proberen verkoudheids klachten tegen te houden, en Vit c plas je uit. Heb los foliumzuur gekocht en B12 tabletten. Slik ook gember capsules, voor spijsvertering en werkt ontstekingsremmend. Kan geen kwaad naar mij idee. Ben reuze benieuw meid hoe het straks allemaal gaat voor jullie, ben nu al hard duimen aan het draaien. Ik zit nu op cd 9, ga vanaf 12 denk ik ovulatie testen doen. Vorige maand op cd 16 positieve test wat ook mijn cyclus heeft verlengd met 2 dagen. Ergens wel blij om dat ik dus geen LF van 9 dagen had maar van 11/12. Mijn lijf lijkt zich aan te passen. Ik gok dan ook bij een cyclus van 26 dagen dat deze eerder is daarom op tijd testen. Cyclus deze maand was 30, daarvoor 28. Was echt killing, elke dag na je vermoedelijke NOD geeft toch weer hoop.. Ga echt proberen er deze maand niet zo krampachtig mee om te gaan.
Hmmm...dat is toch ook wel naar dat je daar dan zelf zo alert op moet blijven. Dat is overigens wel mijn ervaring in het hele ziekenhuis gebeuren, dat je heel de tijd zelf zo moet opletten en overal achterheen moet zitten. Dat frustreert me zo enorm.
nou ja zeg lekker mee aan het denken. Je test is echt super positief. Wat raar. Wat een gedoe zeg , het is al zo heftig en dan dit ook nog had je ook al een verloskundige? Mijn ervaring is dat die vaak wat meedenkender zijn.
Dat is ook mijn ervaring. Echt alles moet jezelf driedubbel checken, navragen, met ideeën komen. Veel zit zo vastgeroest in standaard protocollen afwerken. Na 8 jaar MMM ben ik behoorlijk mondig geworden. Waar ik de eerste 5 gesprekken ja en amen zei, is dat nu wel anders. (niet onrespectvol hoor, maar vraag en driedubbel check alles).
mijn ervaring ook. Achteraf had C&C mij moeten adviseren om eerst die vitamines te prikken voordat ik met die supplementen begon. Nu weet ik niet precies wat de start waarde is. Bij C&C bleek dat homocysteine te hoog was. Dit komt door te laag b6,b11 of b12. Die zijn niet geprikt. toen ben ik supplementen gaan gebruiken. Nu is b6 te hoog. maar ik weet dus niet wat er toen te laag was. In die supplementen zit bijvoorbeeld 40.000 % van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid b12. Dus nu moet ik een los supplement zien te vinden met hoge b12, want die waarde is nu gewoon goed. Voor b11 hetzelfde. Daar zit 2500% van adh in.
Echt slordig Ik ben vandaag opeens ongesteld te worden. 4 dagen vroeger dan verwacht. En 3 dagen na mijn onderzoeken. Dus was helemaal geschrokken of de onderzoeken dan wel juist getimed zouden zijn. Dus ik meteen om 8 uur naar C&C gebeld. Arts krijg je niet te sprkeen, want belafspraak kan pas over 5 weken!!! Gelukkig was de assistente heel lief en kon me uitleggen dat het er om gaat dat die onderzoeken in de 2e helft van je cyclus zijn, dus dat ik me echt geen zorgen hoefde te maken over de timing. Dus daar houd ik me nu maar aan vast. Vervolgens ga ik nu dus een cryo cyclus in met mijn cryo´s in NL. En dan onder voorbehoud. Als uit de uitslagen bij C&C blijkt dat ik aanvullende medicatie nodig heb, dan kan de cryo terugplaatsing alsnog moeten worden afgeblazen. Allemaal erg onder voorbehoud. Maar ik moet al wel met bloedverdunners starten, voor het geval ik deze maand al wel die cryo krijg. Maar ik had nog geen recept. Zucht...daar moest ik dus zelf aan denken. Dus om 8.00 uru gevraagd of ze aub dat recept welde regelen, want ik moet er dus onverwacht vandaag al mee starten. Wordt het recept net om 13.30 uur gemaild. Nu moet mijn man het gaan halen en hopen dat de apotheek het op voorraad heeft. Jeetje zeg....wat een gedoe. Ben er helemaal van in de stress. Continu mail checken. Er tussendoor nog achter aangebeld. Ziekenhuis in NL gebeld voor inplannen van een echo meting ivp die cryo. En probeer ondertussen mijn werk te doen. Zucht....... Sorry moest ff van me afbalen en schrijven.
Wat een stress. Snap dat je even schrok vanmorgen. Zal idd evengoed wel goede timing zijn. Misschien nu juist eerder ongesteld vanwege dat onderzoek? Tav de bloedverdunners, waarom moet je daar nu al direct mee beginnen? bij een cryo cyclus begin ik pas vanaf terugplaatsing. Ze werken sowieso per direct (gebruik je fraxiparine?), dus daar zou ik me echt niet extreem druk om maken. Wel vervelend natuurlijk allemaal. Maar als de apotheek het niet heeft zou ik het echt even loslaten. Er gaat niet iets gebeuren in 3 dagen tijd. Desnoods neem je 2 aspirines op een dag ofzo.
Thanks voor je geruststelling. Ze adviseerde om te starten op cyclus dag 1. Ik moet Aspirine gebruiken, ascal. Snap ook niet waarom op dag1, maar dat was hun advies . Maar je hebt gelijk. Als het een paar dagen later is, zal het ook niet onwijs erg zijn ofzo. Ik ga het nu inderdaad maar loslaten. Ik vind al dat ´regel-gedoe´ altijd best stressvol tijdens een werkdag. Objectef is het misschen niet eens zoveel werk. Maar het geeft me zoveel spanning. Net of ik de hele dag op hete kolen zit.
Anders haal je bij de drogist gewoon aspirine. Zelfde werkzame stof. begrijp je heel goed hoor. overigens heeft aspirine iets meer een aanloop en spiegel opbouwen nodig dan prikken. dus logisch om daar iets eerder mee te beginnen, maar vanaf nod hoeft volgens mij niet eens per se. Zou wel lekker advies van de arts volgen, maar geen ramp als het een paar dagen later is. Werkzaamheid van aspirine bij zwnagerschap staat sowieso erg ter discussie. In nl wordt het bijna niet gebruikt, in buitenland heel veel. Ik ben gezien mijn achtergrond wel erg voorstander van bloedverdunners. maar ascal zullen ze vast hebben hij de apotheek. En anders kun je prima aspirine nemen
Heb je inmiddels weer wat meer moed en hoop kunnen verzamelen voor deze cryo cyclus DO1981? Ik had gisteren een heel knus moment met man en zoon. En dan voelt met zijn 3 zijn al zo volmaakt gelukkig. En dan begin ik ook te twijfelen waarom we ons al dit GEDOE op de hals halen voor een 2e. De wens is enorm. Maar merk wel dat ik het heel moeilijk vindt om dit hele traject weer te ondergaan. Schildklierpillen, bloedverdunners, onderzoeken, echo´s, iedereen die maar weer met een eendenbek in mijn onderkant zit te porren ( sorry voor die woorden, hihi), wat een gefrut en gedoe. Hopelijk is is het straks allemaal weer waard.
heel herkenbaar wat je omschrijft. Dat denk ik ook zeker wel op momenten. Al die hormonen, bezoeken, spuiten, stress, verdriet, teleurstelling. Maar met 1 doel. En je weet nu ook hoe groot de beloning is. zat toevallig vandaag te bedenken. Ik dacht ‘dit wordt mijn ronde’. Maar moment later dacht ik, dat kan ik eigenlijk helemaal niet weten, want straks is het weer een minder goed cryo en dan ben ik de hoop al weer kwijt op moment van terugplaatsing. Ik laat het dus maar over me heenkomen denk ik. Enerzijds goede hoop, anderzijds helemaal niet. Maar bij mijn eerste zwangerschap, -toen ik 0,0 hoop had die ronde- is het ook gelukt. Dus we gaan het gewoon maar weer afwachten. Nu bijna weekend en daarna komt de woensdag al snel in zicht.