Hallo iedereen, Ik wil even goed nieuws delen misschien dat het iedereen wat moed kan geven. Ik ben 43 en op mijn 39ste de eerste keer zwanger geworden na een eerste icksi poging. Dit na de derde terugplaatsing. De eerste was een verse de andere 2 cryo's. Ik heb serieus gepleit bij de dokteres in jette om in de natuurlijke cyclus de terugplaatsingen te doen om toch een beetje de natuur te laten meewerken. Ik heb dan ook nooit utrogestan of andere medicatie moeten bijnemen zodat ik altijd zelf wist of ik zwanger was of niet. Want mijn menstruatie begon dan gewoon of bleef uit. Er waren van die icksi behandeling nog 4 cryos over. 4 blastocysten. We hebben even gewacht voor we voor een tweede kindje gingen door omstandigheden . Nu ben ik pril zwanger na een tweede cryo terugplaatsing. Ook weer zonder medicatie te moeten bijnemen. Ik ben nu in de 5de zwangerschapsweek . Ik kan iedereen aanraden om in de natuurlijke cyclus te doen- waar ik nogal voor heb moeten vechten- indien mogelijk . En ook om je te laten begeleiden door acupunctuur om de innesteling te bevorderen. Hopelijk geeft dit berichtje wat moed voor iedereen waarbij het nog niet gelukt is. Ik probeer er nu gewoon vanuit te gaan dat deze zwangerschap succesvol blijft dan is er minder stress en ik kan me toch niet beschermen tegen verdriet. Heel veel succes iedereen! Veel liefs
Ah ja dat snap ik. Maar vaak doen er uiteindelijk toch meer mee. Hoop voor je dat je dinsdag een mooi aantal ziet.
@Gliss wat fijn van de kat! Wij hebben ook 2 katten en kan me wat bij jullie blijdschap voorstellen.’onwerkelijk wel. Lekker knuffelen. Misschien had je het al bedacht, waarschijnlijk wel handig om even bezoekje aan de dierenarts te brengen voor een check up. Dikke kans dat ze gewoon ergens in de buurt iemand heeft gevonden die ook lekker eten gaf. @2jongensmama snap dat je op meer had gehoopt. Maar zoals je zelf al zei, het is nog vroeg. @Wondertje2020 hopelijk voel je, je snel weer wat beter. Denk je dat het Corona is of toch iets van de griep? @Kramertje fijn dat er een plan is! hier gaat het op zich prima. Gisteren wel wat vage buik krampen/ beetje weeïg gevoel en vandaag ook heel klein beetje. Gekke is dat ik het normaal echt meer heb. Dus weet niet of dat nu een goed teken is. Normaal echt elke ronde rond 7/8 dpo wel buikkrampen. Nu dus bijna niet. Alleen gisteren een beetje, veel minder dan andere rondes. Kan ook komen omdat ik de dosis utro opgehoogd heb. Maar meen me van de eerdere keren dat ik dat heb gebruikt dat het geen verschil maakte. vanmorgen getest omdat ik benieuwd was of deze maand de ovitrelle streep net zo zichtbaar was als vorige maand. Deze maand idd minstens net zo aanwezig. Denk dat ik morgenochtend wel weer ga testen, maar denk daar niet duidelijkheid van te krijgen. Dat zal maandagochtend pas zijn.
Dat is geweldig! Van harte gefeliciteerd. Wat mooi dit dit wederom voor je gewerkt heeft. Ik zou wel willen dat het in mijn eigen cyclus kon. Maar ik heb pcos en totaal geen cyclus helaas.
vandaag 8 dpo, dus dat is nog de ovitrelle weet ik sinds vorige maand. Ik ga even kijken of er morgen iets zinnings te delen valt. Dan zal ik dat zeker doen
Ja dat laatste denken wij ook hoor. Ze was wat dunner maar niet mager. En een achterbuurvrouw had haar 1,5 maand geleden zien lopen in de uiterwaarden, dus we wisten dat ze ergens moest zijn Meteen ontvlooid en ontwormd, nu even kijken hoe t verder gaat. Wij hebben 2 katten en 2 honden. Spannende tijden voor je!
Gefeliciteerd en bedankt voor het delen! Helaas heb ik nooit cryo's gehad, maar mocht ik die hebben is het het overwegen waard.
Vandaag weer dezelfde afloop als vorige maand. Heb de hoop eigenlijk al weer opgegeven. Terwijl ik zo positief was omdat ik zo weinig klachten heb deze dagen. Blijf nog wel even doorgaan met medicatie en er is misschien nog hele kleine kans. Ben in mijn hoofd al weer bezig met volgende stappen. Toch aan het twijfelen wat nu de beste weg voorwaarts is. Maar probeer dat vandaag nog maar even te laten rusten.
Foto's? Je bent echt nog super vroeg hè? 9dpo, het nestelt zich in tussen 6-10 dpo, dus stel het is gisteren of vandaag ingenesteld zie je nu nog niet op de test maar op z'n vroegste morgen. Duim dat je morgen een donkerdere test hebt !!
Je bent wel nog vroeg he? 9 dpo toch? Ik was door iui 2 zwanger (ovitrelle) test was 10 dpo blanco en 11 dpo tuurstreepje en daarna oploop. Je weet nooit hoe het loopt! Hier ook 9 dpo maar soms denk ik dat ik de beginnende buikpijn voor menstruatie voel aankomen (begint meestal 5-7 dagen van te voren). Begin t nu wel spannend te vinden hoor, straks mogelijk start ivf..
Hoe ben je nu? Klopt het 9 DPO? Want dat is echt nog vroeg hoor. Moeilijk he na zoveel teleurstellingen wat mu de beste vervolgstap is. Je hebg nog wel ve cryo's toch? Maar kisschien geven aanvullende onderzoeken je dan toch meer rust/vertrouwen/aanknopingspunten?
Het is zeker nog vroeg, maar deze testen zijn gewoon heel gevoelig. Er is wel een kleine kans nog, maar dan ben ik al een uitzonderingsgeval. Daar geloof ik gewoon niet in. Maar dan zou ik het morgen moeten zien. idd nog 9 cryo’s nu. Maar geloof gewoon dat die niet van goede kwaliteit zijn. Ziekenhuis kan wel zeggen van wel. Maar vanwege de ohss en vitamine tekorten die ik toen had geloof ik dat gewoon niet. En iedere keer dat het niet lukt versterkt dat gevoel natuurlijk.
ja, kan me voorstellen dat je aan de kwaliteit twijfelt. Sowieso irritant dat je die cryo's eerst moet opmaken vooordat je een nieuwe poging mag doen. Dat las ik kaatst ergens. Weten jullie of dat echt klopt?
Dat klopt idd. Ik ben bereid dat zelf te betalen en zou dat dan in Duitsland doen. Denk dat ze daar in nl niet aan mee zullen willen werken. Hopelijk in Duitsland wel. wil er daarom ook graag 2 per keer terug geplaatst krijgen, zodat ze sneller op zijn. Maar dat willen ze niet. Want de kwaliteit is te goed zeggen ze. maar toch nog geen 1x een volledige blasto terug gekregen. Altijd beginnende blasto. Op zich prima kansen, maar niet fantastisch. Dat moet volgens mij beter kunnen. Als ik met zoveel eicellen zo’n kwaliteit heb moet ik met minder eicellen hogere kwaliteit hebben is mijn logica.