Dit is zeker geen trigger meer. Ben echt verbaasd. Had dit niet verwacht Ben wel bang dat het te licht is voor deze termijn wat denken jullie? allemaal super slecht te zien met dat kunstlicht. Zal straks betere foto’s maken vandaag opkomende hoofdpijn en paar keer gek gevoel in mijn buik.
Oeh meiden ik kom elke keer een beetje achteraan gesukkeld, het gaat lekker vlot hier Maar succes vandaag @Lindsysimons en @Do1981!! Superspannend! Duimendduimenduimen!! @Wondertje2020 wat fijn dat er meer duidelijkheid is! Ookal is het niet wat je het liefst wil horen, duidelijkheid helpt wel! En aan alle wachtenden op behandeling, die Corona stressed het wel he!! Pfffff ik hoop ook zo mee dat er nog iets door mag blijven gaan en ze niet alles weer on hold gooien!!
Oehhhh we posten tegelijk, maar ik zie hier wel duidelijke oploop ondanks het kunstlicht!! Ik word hier al wel een beetje vrolijk van!!!
Ter vergelijking de oploop bij mijn zoontje (toen via iui) bovenste is een predictor, die lijkt erg op dit merk, maar wel anders (en dit was ook 2016)
Tja hij loopt wel duidelijk op! Bij mij was ie ook ongeveer zo op 11 dpo. (In het echt wat duidelijker hoor)
@Do1981: ik word daar heel positief van! Ik zie echt nu duidelijk een licht streepje! Veel beter dan gisteren. Wanneer is je officiële testdatum?
Is dit ook een early test? overigens is de streep van die first response test in het echt wel duidelijk mooi roze. Dat zie je op deze foto’s niet zo goed straks met daglicht nieuwe foto
Net even gekeken voor datum. zou normaal zaterdag zijn volgens mij, Maar vanwege weekend is het maandag
Dankjewel lieve meiden. Vind hemnook echt wel mooi en heel duidelijk. Wel vervelend dat ik zeurende buikpijn heb. Dat maakt het zo onzeker. Maar hopelijk hoort dat erbij en komt dat door de zwangerschap.
Proficiat Lindsey! Dat is een hele mooie test! En die buikpijn kan echt heel goed bij de zwangerschap horen hoor. Had ik ook de eerste weken. Net alsof ik ieder moment ongesteld ging worden. Wat dan dus niet gebeurd.