Waarom bel je niet met kliniek of ziekenhuis? weet niet waar je onder behandeling bent? Denk dat ze bij dit wel iets kunnen doen hoor? Rood lijkt me niet goed.. ik heb wel een beetje rood bloedverlies gehad toen maar dat was na gemeenschap..
Voor wat betreft je testen, vind ze heel mooi opgelopen (vergelijk met een dag ertussen want hcg verdubbeld iedere 48-72 uur, dus het is niet gek dat hij ten opzichte van gisteren niet opgelopen lijkt). Voor wat betreft het bloed blijft het lastig, het kan daarmee alle kanten op. Het hoeft echt niks te zijn, maar iemand geruststellen met bloedverlies is lastig want ook wij weten niet wat er binnen in jou gebeurt. Je bent nog zo vroeg dus een echo oid heeft geen enkele zin. Ben bang dat het afwachten wordt, hoe rot ook. Ik denk aan je en duim voor een goede afloop!! <3
Ochjee wat ontzettend akelig. Snap goed dat je daar flinke stress van hebt. Zou een clar blu met weken indicator nog wat kunnen zijn voor morgen. Je had woensdag 1 - 2 weken toch? En je bent nu 14 DPO. Dus morgen/overmorgen zou je dat wel op 2 a 3 weken moeten zitten zou ik zeggen, als het goed zit.
Die digitale zou ik persoonlijk niet doen om bevestiging te zoeken. Zo'n digitale is ook maar een indicatie. Als haar hcg wat langzamer stijgt en er weer 1-2 staat, ben je nog meer gespannen dan je al bent terwijl het helemaal niks hoeft te zeggen. Ik had ook pas met 4+4 een 2+3. Enkel wat iets meer bevestging geeft is bloedprikken.
Sluit ik me ook helemaal bij aan! Zegt echt helemaal niks!! Alleen elke keer een echo laat meer iets zien dan die testen..
Op een echo zie je nu ook niks, enkel wat verdikt baarmoederslijmvlies. En dit laat niet zien of het wel of niet goed gaat. Enkel bloedprikken en dit herhalen na 2-3 dagen geeft iets meer inzicht. Maar uiteindelijk blijft het altijd afwachten hoe rot of vervelend ook. @Do1981 Uiteindelijk moet jij doen waar je je goed bij voelt, want het is jouw lichaam en jouw onzekerheid. Wij kunnen alleen maar heel hard duimen en hopen dat het bloedverlies onschuldig is en je over 8 maanden een wolk van een baby in je armen hebt!
Nee klopt ik bedoel ook niet nu, nu is het te vroeg, bedoel wanneer ze de eerste echo krijgt, is het gewoon per echo kijken hoe het loopt...
Ik krijg trouwens nu 10.000 pregnyl, ipv 5000 zoals de vorige keer, met extra hormonen hopen ze dat de 7de folikel in ieder geval nog mee doet. Maar hoe lang zou je dan wel niet moeten wachten voor betrouwbare test?! Dat wordt in ieder geval geen vroege test. 5000 bleef altijd 12/13 dagen zichtbaar toen op sensitest.
Do wat balen van het rode stolseltje. Zo ia het bij mij ook. Alleen heb ik amper bruin gehad. Voornamelijk roze en rood. Hier gaat het nog steeds hetzelfde helaas. Ook in gevecht met het ziekenhuis. Kan geen contact met ze krijgen. En kreeg gisterenavond een mail dat ze me zo zouden bellen. Ook niet gedaan. Ik denk dat ik gek word!! Weet niet wat ik moet doen! Heb de neiging er naartoe te gaan. Kijken of ze me dan nog durven weg te sturen.
wat naar dat ze zo slecht bereikbaar zijn. Lastige is dat ze nu toch nog niet zoveel kunnen zien. Enige dat ze zouden kunnen doen is een bloedtest, maar weet niet of dat dan ook wat zegt. Ik heb net toch ook met ziekenhuis gebeld. Had ik helemaal niks aan. In plaats van begripvol iemand die even wat toelichting geeft op wat het kan zijn was het alleen maar ‘het kan goed zijn of slecht zijn’ ‘je moet wachten op maandag en dan nog een keer bellen’. Ja, dat weet ik ook allemaal wel. Ben op zoek naar wat begrip en wat toelichting. Wat jij had @Lindsysimons had ik vorige keer in maart ook zoals je het omschrijft. Verschil bij mij tov vorige keer is dat het nu vooral bruin is. Met 1x een heel klein stolseltje (zo’n 5mm ongeveer, moest het plat drukken in het papier om te zien dat het echt rood bloed was). Ik vrees dat het echt niet goed is. Voel me vandaag ook niet misselijk meer en geen gespannen borsten meer. vroeg nog of je van utro vaker gaat bloeden en toen zei ze juist van niet. Dus daar had ik ook niks aan.....
Jij hebt tenminste contact gehad. Ik heb zelfs geen contact!!! Daar baal ik zo van. Ik snap dat ze nu nog niks kunnen zien, maar ze kunnen me toch te woord staan? Moet toch ook. Ze zeggen altijd als er wat is mailen. En normaal bellen of mailen ze vrij direct terug. Geen idee wat er nu misgaat. Maar ben er een beetje klaar mee.
Ik zag dit en wilde toch even reageren. Alles is in de zwangerschap sowieso al extra doorbloed daarbinnen. Het kan zijn dat je met inbrengen van utro iets raakt, waardoor er een klein bloedinkje ontstaat. Zelfde als dat je wat bloed kan krijgen na gemeenschap. Het is wel degelijk bekend dat vrouwen die utro gebruiken daardoor soms wat bloed kunnen hebben. Probeer je vast te houden aan de positieve zwangerschapstest die je hebt. Je bent voor nu gewoon zwanger en probeer daar in te geloven. Ik snap echt wel dat het je onzeker maakt, absoluut! Maar je kan helaas niks anders dan afwachten. Succes en sterkte!
Wat enorm vervelend @Lindsysimons geen contact opnemen wanneer ze zeggen dat wel te doen is echt heel zuur!! Ik zou nog mailen, snap je frustratie om er gewoon heen te gaan! Ook @Do1981 het is toch zo bizar dat ze het niet snappen dat je alleen die steunende woorden, uitleg een vriendelijk iemand nodig hebt. Wij begrijpen wel dat zij ook niet in de toekomst kunnen kijken maar ze zijn wel de experts. Sterkte voor jullie allebei!! ❤️❤️
Nou zojuist contact gehad. Na eerst heel boos zijn en bekken. Ze kunnen nu inderdaad nog niets op de echo zien. En een bloedtest geeft nu ook nog positief resultaat aangezien de zeangerschapstest ook nog knalpositief uitslaat. Het is afwachten. En hopen dat het bloed er niet uitloopt. Want dan moet ik meteen weer aan de bel trekken. (Benieuwd of ze dan wel snel reageren) Alles daarvoor is nog toegestaan bij dit termijn. Is denk ik voor jou hetzelfde @Do1981 We moeten wachten..... Volgens mij word dit een zwaar weekend Ik kan wel janken van de zorgen.
Hier is het nu weer even opgehouden. Het kan gewoon alle kanten op. Merk wel dat ik minder kwaaltjes heb voor mijn gevoel. Ik ben er echt bang voor dat het niet goed gaat. Voel me ook niet zwanger meer. De utro houdt het tegen denk ik. Gebruik natuurlijk ook de 200mg. We wachten het maar af. dank voor alle lieve reacties en steunende woorden. Heel veel sterkte @Lindsysimons !
Dat merkte ik ook toen het begon. Dat alle kwaaltjes ineens verdwenen. Wordt je ook heel onzeker van.
Wat een onzekerheid met dat bloedverlies @Do1981 en @Lindsysimons ! Hoop dat het niets betekent en 'gewoon' bij de vroege zwangerschap hoort. Hier nog steeds niks, dag 32 ondertussen aaargh