Foliumzuur

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jufkrisje, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi iedereen,

na deze week te zijn gestopt met de pil tot morgen maar even om foliumzuur. Welk merk is aan te raden???? en zijn er bijwerkingen, zoja welke hebben jullie???

Groetjes Kris

2. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Hoi, ik gebruik foliumzuur in combinatie met vitamines, namelijk Materna van Centrum.
    Bevalt goed, alleen heb ik sinds ik het slik met enige regelmaat last van grote puisten op mijn rug (anders nooit gehad).

Heb ook een tijdje Zwanger Worden van Etos geslikt, maar omdat je dan 2 grote pillen per dag moet innemen ben ik overgestapt, omdat me dat vrij snel tegenstond.

3. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Foliumzuur is gewoon een vitaminepreparaat. Daar heb je (in principe) geen bijwerkingen van.
    Het merk maakt niet zo heel veel uit.
    Je hebt alleen foliumzuur of foliumzuur met andere vitamine. Ik heb zelf de uitgebreide versie, het is natuurlijk verstandig om je weerstand lekker op peil te houden als je graag zwanger wilt raken!

Succes!

4. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat kan ook komen door het stoppen met de pil. Doordat je hormoonhuishouding anders wordt.

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik heb de foliumzuur pillen met vitamines van Davitamon Femnatal. Die pillen zijn niet zo groot dus ik kan ze wat makkelijker weg krijgen. Heb namelijk altijd moeite om pillen door te slikken.

6. ellyedwin

ellyedwin Lid

11 apr 2009
    38
    0
    0
    landgraaf
    hallo
    sinds ik het spiraal heb laten verwijderen ben ik ook begonnen met foliumzuur tabletten
    en heb gewoon het eigenmerk van kruidvat maar heb geen bijwerkingen
    groetjes

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    dank je voor alle berichtjes... zal morgen eens gaan shoppen. ben het al steeds spannender te vinden. Stoppen met de pil. Het beginnen met foliumzuur... het klussen etc etc... :D

8. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hoi,
    ik gebruik nu al 3 maanden Foliumzuur van de apotheek en Omnibionat Pronatal en heb er geen bijwerkingen van... Ik vind het alleen een beetje duur dus stop ik 5 dagen met Omnibionta tijdens mijn menstruatie...
    Succes ermee

Deel Deze Pagina