@GMD, jeetje zeg, drie jaar is echt heel lang. Ik kan me de wanhoop voorstellen. Ik heb me er zelf ook wel eens schuldig om gevoeld bij een vriendin, die moeilijk zwanger raakt. Bij ons gaat het gewoon 'normaal' denk ik. De reden dat ik nu er zoveel mee bezig ben is dat we vorig jaar een kindje verloren zijn na een voldragen zwangerschap. Negen maanden zwanger zijn en dan een paar uur na de geboorte afscheid nemen is zó moeilijk, ook al wisten wij het wel van te voren (er waren met de echo's al problemen gezien). Wij hadden nooit verwacht dat het zo'n leegte zou veroorzaken. We kunnen en willen ons kleintje niet vervangen, maar hopen dat het toch een kleint beetje opvulling geeft aan de leegte, ook voor de rest van ons gezin. Omdat de éénnajongste alweer bijna vijf is, heb ik ook best wel 'haast'. (heb dit verhaal eerder uitgetypt vandaag, maar weet niet of je dat hebt gelezen, weet ook niet meer in welk topic het was). Dat 'haast' klinkt waarschijnlijk zo heel vervelend voor iemand die al drie jaar bezig is, maar ik bedoel alleen maar te zeggen dat het soms lijkt dat het niet eerlijk is verdeeld, maar 'ieder huisje heeft zijn kruisje', blijkt maar al te vaak waar. Ik hoop zo voor je dat je snel zwanger raakt. Hebben jullie al medische stappen ondernomen? (gaat me eigenlijk niets aan hoor )
Haai Iva, ben toch ongesteld geworden gister! jammer! nu weer dikke 2 weken wachten voordat ik mn ei heb..pff Succes jij!