O jee, uitnodiging om auditite te doen voor The voice of Holland

Discussie in 'De lounge' gestart door 00Wendy00, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Dames,

Even in een notendop. Ik heb altijd veel complimenten gehad van familie over mijn "zangkunsten". En na 2x optreden op ons bedrijfsfeest met wat bij elkaar geraapte muzikale collega's, kreeg ik ook ineens veel complimenten en raadde iedereen mij aan om eens mee te doen aan een talentenjacht. Maar zo goed vind ik mezelf niet en dat durfde ik toch niet. Begin dit jaar heb ik een zangtest gehad van mijn zus bij een proffessioneel zanginstituut. Deze leraar, tevens eigenaar, zei ook dat ik veel talent had. Ik mis natuurlijk wel de basistechnieken want ik heb nog nooit van mijn leven een zangles gehad. Ook hij zag potentie en er zat nog meer in.:D

Nu had ik een tijd geleden de stoute schoenen aangetrokken en had ik me ingeschreven voor The voice of Holland. Je moest hiervoor ook een link meesturen. Ik had dit gedaan met de gedachte "ach, je moet eerst maar eens uitgenodigd zien te worden en dan kan ik altijd nog beslissen". Nou....gisteren kreeg ik dus een brief van Talpa dat ik uitgenodigd ben om auditie te doen op 3 juni :$

Er gaat nu van alles door mijn hoofd. Ik ben heel nieuwschierig hoe ver ik zou komen en het lijkt me leuk om een keer mee te maken. Maar stel dat ik ver kom (wat ikzelf niet verwacht want ik vind mezelf niet zo goed als een Kim of Pearl. Alhoewel Leonie ook niet de beste zangeres was) wat heeft dit voor effect op mijn gezinnetje. Wil ik mijn burgelijke leventje wel opgeven? Maar nogmaals, ik denk niet dat het zover zal komen. Maar je weet nooit......zien jullie....twijfel twijfel twijfel.....:(

Wat denken jullie????

2. Je kunt het in ieder geval proberen, toch? Tenzij je nu al weet, wat in mijn geval zo zou zijn, dat je je gezin sowieso nooit op wilt geven voor het leven van een bekende Nederlander.

Kijken hoe ver je komt en dan beslissen wat je doet zou ik niet doen, ik denk dat je dan zo ontzettend meegesleept wordt in het hele gebeuren, dat je je ontzettend laat beinvloeden bij je keuzes..

Als je nu denkt dat je je gezin te erg zou missen zou ik er sowieso niet aan beginnen. Als je denkt dat het ontzettend leuk is en dat je het best kunt combineren.. DOEN!

3. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Je hebt je niet voor niets ingeschreven toch? Dus even eraan proeven is niks mee... Of je er uiteindelijk iets mee doet sta je toch echt zelf bij.

En natuurlijk: WOW, Leuk, gefeliciteerd!!

4. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    gaaf joh! zelf durf ik het helaas niet :(

Ik zou het gewoon proberen! en misschien kom je niet ver, maar wordt je wel ontdekt en kun je zo muziek maken :D

Ik zeg...doen hihi!
    Why not, je kunt altijd nog nee zeggen toch :D

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ik zou in ieder geval naar de auditie gaan. Het is toch eerst een voorselectie voor je bij de "echte" juri komt. (Man van mijn zus doet ook mee ;)) Dan kun je daarna altijd nog kijken, mocht je daar doorheen komen...

Ik zou het zonde vinden als je er niks mee doet, want je kan echt heel mooi zingen ;)

6. MissT

MissT Niet meer actief

Doen doen doen!!!!

:d

7. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    wow gewoon DOEN dit is natuurlijk een mooie kans om het te proberen !

Gefeliciteerd zeg !

8. tulip

tulip Niet meer actief

ik zou het ook iig proberen, als je doorkan en je hebt je rustige leventje er echt niet voor over, dan kun je dat altijd nog beslissen.

suc6

9. Heb je ook een link voor ons waarop je te horen bent? :p

10. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Leonie geen goede zangeres? Ben het niet met je eens. Als jij denkt minstens zo goed te zijn als zij, dan zou ik sowieso zeker meedoen. Ik zou mij in dit stadium niet gaan afvragen wat te doen als je ver komt. Dat is nog ver weg. Gewoon pakken die kans, anders krijg je spijt.

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hihi, dat was ook mijn 1e gedachte en vraag :)

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ben ook benieuwd naar een linkje!

Als je zover komt:doen!
    Zo'n kans krijg je toch maar 1x.
    Ik neem aan dat je het in je hart wel ziet zitten...anders zou je toch geen inzending hebben gedaan?

Zet hem op!

13. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Dames bedankt! Ik herken inderdaad veel in jullie standpunten. De eerste auditie is inderdaad alleen maar een voorselectie, daarna ga je pas naar de jury....;)

Linkje: Uuhhh plaats ik hier toch maar niet. Misschien als ik de voorselectie door ben oké....:). Ik wil ook geen ZP jury creëren maar jullie advies over het wel of niet gaan. Ben ook gewoon onzeker denk ik.

Leonie: Ik heb niet gezegd dat ze geen goede zangeres is, maar niet de beste (mijn persoonlijke mening).....ik vond haar juist het leukste mens van heel TVOH.

14. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    zo hee van harte gefeliciteerd met de uitnodiging. ik zou toch ook wel iig naar die voorselectie gaan hoor. dan kan je er al een beetje van proeven. ik zou ook mee moeten doen zeggen sommige mensen, maar ik ben een veel te grote schijterd haha

15. Sensea

Sensea Niet meer actief

je hebt je al opgegeven dus het is iets te laat voor twijfels. uit de school van mijn dochter hebben er ook verscheiden meegedaan.de kans is echt heel erg klein dat je uberhoubt door de voorselecties heen komt. maar dan heb je dat toch mooi en keer meegemaakt. ik zou zeker gaan.

als die Ben kan winnen die maar half kan zingen, ach dan kom je misschien nog een aardig eindje ook.

16. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Als je hier geen linkje durft te plaatsen ben ik benieuwd of je wel voor die jury durft te gaan staan ;)

En wat iedereen ook zegt, je hebt jezelf opgegeven met een reden toch? Waar ben je nu bang voor? Ik zou er gewoon van gaan genieten! Volgens mij wordt niet zomaar iedereen uitgenodigd. Ik hoorde trouwens wel dat John de Mol er ook gewoon bij zit, die 'keurt" de kandidaten net zo hard als de jury. Lijkt me doodeng!

17. 1234

1234 Niet meer actief

Dat is dan jouw mening, want ik vind dat Ben wel een heel mooie stem heeft. :) Ik vind het alleen geen mooie man met al die tattoos. ;)

TS, wat leuk zeg dat je uitgenodigd bent. Gefeliciteerd! En heel veel succes!;)

18. Sensea

Sensea Niet meer actief

het is een showbal, maar zingen kan ie niet ( goed ) niet om te winnen in ieder geval.. maar goed ieder zijn ding en zijn smaak natuurlijk. er zijn er blijkbaar zat die wel vinden dat ie kan zingen. ik gok erop dat je er volgend jaar niks meer van hoord.

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ben die maar half kan zingen?? Nouja ga er maar niet op in verder...

Oud klasgenoot van mij mag ook mee doen met de voorselectie, dat zegt volgens mij weinig (hoewel zij wel erg goed kan zingen en al erg lang in een band zit).
    Als je ziet wat voor mensen daar uiteindelijk echt voor de jury mochten zingen, waren de meeste (die ook door waren) al jaren bezig om een voet aan de grond te krijgen in de moeilijk muziekbuisness hier in NL. Dat werd ook wel herhaaldelijk gezegd. Er waren er ook een aantal die dat niet hadden en geen ervaring hadden, maar je merkte aan de meeste toch wel dat die al een tijdje bezig waren. Plus ik vond zelf het niveau van TVOH vele malen hoger dan een flopstars of X-Factor.

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Doen! nooit geschoten is altijd mis

Als je niet gaat, zul je je altijd blijven afvragen in welke ronde je zou zijn afgevallen... want dat vraag je je nu al af.. en dat antwoord krijg je alleen als je gaat..
    en wat het met je gezinnetje zal doen, zie je dan wel.. pluk de dag en kijk eerst eens hoever je komt! ;)

veel succes en plezier! hou je ons wel op de hoogte als je door de voorrondes komt? :p

Deel Deze Pagina