Ik wil graag een nieuw groepje vormen met mensen die heel veel moeten of willen afvallen. Ik heb al meerdere pogingen gedaan en maar 1 manier werkt bij mij: weight wachters. Ben er eerder al eens 25 kilo mee afgevallen. Nu wil ik totaal 40 kilo kwijt. Dat wordt een flinke klus haha. Zijn er mensen die mee willen doen?
Ik wil weer meedoen ik ben momenteel al bezig moest er iets meer dan 40 kwijt ben er nu 7,1 kwijt. Wel doe ik het gewoon met gezonder eten en meer bewegen. Wil er nog 10 kwijt voir eind dit jaar
Ik wil ook wel mee doen.. wij gaan in januari voor een tweede. Voor die tijd wil ik iig nog 10 kg kwijt zodat ik niet de extra controles etc hoef tijdens een zwangerschap. Ik weet nog niet precies hoe ik het wil gaan doen haha.. misschien doe ik hier tips op.
Ik wil ook wel meedoen! Ik wil nu eigenlijk nog 40-50 kilo afvallen, er zijn er inmiddels al 12 af. Ik doe het met gezond en minder eten, met hulp van myfitnesspal. Sporten niet altijd energie en tijd voor, maar probeer dit op te bouwen. Ik wil proberen voor eind dit jaar nog 15-20 kilo af te vallen, ongeveer een kilo per week dus.
Ik ben ook bezig om goed af te vallen, maar dan met Cambridge. Al vaker pogingen gedaan met andere soorten dieeten, maar het gewichtsverlies kwam er dan nooit echt van. Dit werkt echt voor mij, en voel me er ook heel erg goed bij! Inmiddels ben ik 14 kg afgevallen en wil nog minimaal 16... Zijn goed op weg en houden nog even vol!
Lievemommy ik heb dat ook eens geprobeerd. Was een aanslag op mijn lichaam. Na het afbouwen en opbouwen met normaal eten zat alles er toch al vrij snel weer aan.
Ja voor de een werkt het wel voor de ander niet... Ik weet dat ik erna ook anders moet blijven eten als ervoor. Ik reageer niet goed op koolhydraten. Een aantal mensen in mijn omgeving hebben het gedaan en blijven mooi op gewicht. Het blijft live changing, ook erna zal ik meer moeten blijven sporten, en beter op het eten blijven letten. Maar dat zul je met elk dieet hebben...
Ik wil er ook 40 kilo vanaf. Ik ben nu bezig met de voedselzandloper sinds drie weken. Ik heb mij bewust nog niet gewogen omdat ik anders elke dag er op ga staan. Ik merk het wel al aan mijn lichaam en mijn broeken dat ik iets kwijt ben.
Ik doe ook mee, had net gisteravond besloten dat het hoog tijd wordt. Er moet 25 kilo af. Hoe weet ik nog niet zo goed, maar de start is gemaakt: zit aan een glas water met een mandarijn omdat ik trek had in koek en chocola.
Hahhaha, ja, dat iedere dag op de weegschaal staan doe ik dus wel. Kan het niet laten. Maar ik weet dan wel weer dat als er ineens wat bij is, het geen vet maar vocht is. En laat me daardoor gelukkig niet uit het veld slaan. Ik ben nu 7 weken bezig, en heb er tot nu toe helemaal geen moeite mee. Als we een keer uit eten gaan ga ik wel direct de mist in door teveel te eten, maar normaal gaan we misschien 2x per jaar uit eten. Als ik in de avond trek heb (wat niet vaak gebeurt) dan pak ik een handje amandelen, een uitdeelzakje chips of wat fruit. Sinds deze week ben ik ook van de zoetjes in de thee af, want ze waren op op het werk en ik wil er geen suiker in doen. Heel goed vind ik zelf, want ik drink daar best wel wat koppen thee. Bizarre is dat ik het na 2 dagen niet eens meer lekker vind met zoetjes.
Mag ik met jullie meedoen? Ik zou graag zo'n 30 kilo kwijtraken. Na 2 zwangerschappen ben ik flink wat aangekomen. Ik ben ook met de weight watchers bezig en vind dat erg prettig. Ik maak tegenwoordig ook een lijstje wat ik bij de supermarkt moet halen en dat scheelt veel voor mij. Ik ben nu ongeveer 3 kilo kwijt en dat maakt me wel enthousiast!!
Ik wil ook graag 40 kg in totaal afvallen! Wilde eerst 20 maar vind 40 toch beter ook voor mijn gezondheid. Dus ik doe mee dames!
Ik hoef niet zoveel (15 kg) als de meeste hier maar heb er ontzettend veel moeite mee. Ik zou dus graag mee kletsen als dat ok is ????
Volgens mij is dit ook oké hoor Cygnet2. Kunnen we elkaar allemaal steunen. Ik heb maandag 22 september een intake afspraak staan bij de diëtist. Ben benieuwd wat zij te zeggen heeft en wil dus ook graag die ervaringen met jullie delen!
Oh ik wil graag meedoen. Ik wil maandag weer starten dan zit mijn vakantie erop en wil het liefst ook 30 kilo kwijt. Twijfel of ik weight watcher ga doen of dat ik naar een diëtist zal gaan.
Ik heb zelf al maanden heel veel darmklachten en dit helpt niet erg. Er zijn dagen dat ik blij ben dat iets niet verkeerd valt. Ben eigenlijk best bang dat er echt wat aan de hand is Een ding moet ik wel... stoppen met cola light drinken. Wie weet val ik dan wel af (en heb ik minder last van mijn darmen) 15 kg...
Ik doe graag mee, moet 25 kg af hier. Is al vaker gelukt maar t komt er ook steeds weer bij na een tijd. Zou graag ww doen maar vind t zo duur!
Mag ik ook meedoen? Ik moet nog minstens 15kg kwijt. Al jaren probeer ik af te vallen, maar het lukt niet (heel zwak...). Ik heb altijd gedacht dat ik het wel alleen kan en hulp zag ik ook meer als falen. Echter die drempel ben ik nu over en ik ben nu knder begeleiding van gewichtconsulente. Op mijn eigen weegschaal ben ik nu 2,5kg afgevallen en hopelijk dat ik nu met deze stok achter de deur het me lukt. Ik schrijf ook iedere dag op de fitnesspal-app wat ik eet, dit doe ik samen met mijn zus, dus ook dat is een stok. Verdr gebruik ik ook de eetmeter van het voedeingscentrum.