Ik moet deze week ongie worden dus ben benieuwd of ik het word. Nou ben ik heel de maand er bijna niet mee bezig maar die laatste week word ik toch een beetje zenuwachtig, hebben jullie dat ook? Nou heb ik nu niet het idee dat het misschien raak is, meer het idee dat ik gewoon ongie word omdat ik nergens last van heb. Alleen last van m'n onderrug en een borrelende buik Misschien kunnen we voor elkaar duimen voor een positieve test
Hoi Naad, Ik heb elke maand weer andere klachten, maar weet van mijn schoonzus die nu zwanger is dat zij bij beide zwangerschappen juist helemaal nergens last van had een week voor nod. Toen ze een posi test had kwamen de klachten. Ik had zondag last van onderrug, trok door naar billen en benen. Nu kan ik dus niet lang zitten, want voel het weer. Raar!
Ikke ga dit weekend testen. Heb een wat opgezette onderbuik maar dat is ook alles. Kan er geen pijl op trekken dus dat doe ik dan ook maar niet. Afwachten is weer het key woord hier.
hi, ik mag ook binnen een paar dagen testen alleen heb ik zelf heel erg het gevoel dat het niet gelukt is deze ronde, ik was ook ziek maar gek genoeg heb ik deze keer dus ook niet zo een drang om te testen, ik ga het gewoon afwachten want denk echt dat ik ongi ga worden succes met testen vdw
Nou ik heb vanmorgen getest alleen ik krijg helemaal niks te zien.Terwijl ik het toch 15 sec in mijn urine heb gedaan.Dus ik moet er zo nog 1 halen
ik had gisteren voor de grap getest nou witter dan wit hahaha Nou afwachten en volgende week weer een testje wagen .
Ik mag officieel vandaag testen.. maar had gisteren 2 keer een druppel roze-achtig slijm.. dus ik denk dat het niet nodig is. Vanochtend was er niets geen donkerder slijm te bekennen, maar ik ga er maar vanuit dat het vandaag of morgen wel doorzet. Mocht het niet doorzetten ga ik vrijdag testen