Lange shorts voor smalle jongen

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door HappyRabbits, 9 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HappyRabbits

    HappyRabbits Fanatiek lid

    20 jan 2014
    4.890
    4.387
    113
    Ik zoek me suf, zoon heeft maat 122/128 maar is zo smal dat hij maat 116 shorts draagt. Anders zit het veel te wijd aan de bovenkant. Nadeel is nu dan weer dat het echt heel korte broekjes worden.
    Ik zoek ongeveer de lengte op de foto maar dan ook in de juiste maat. En dan met zo min mogelijk hulp van verstelbare elastieke banden, want dat zit dan weer niet lekker....
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Catou

    Catou Fanatiek lid

    11 okt 2013
    3.483
    1.718
    113
    Poeh die prijzen zijn ook niet zo tof en ze zitten mijn smalle zoon ook niet beter dan de goedkope van de h&m.

    Hij draagt die joggingstof korte broeken in maat 122 ( en ook nog wat in 116, maar die worden wat kort en strak voor het mooi) terwijl hij in 134 richting 140 zit qua lengte. Qua lengte gaan die in 122 nog prima. misschien ook iets voor jouw zoon? Vallen best lang heb ik het idee.

    Want hij zal met knoopsgat elastiek in zijn broek ook het effect hebben van een volle luier. Ziet er echt niet uit.
    Misschien ter stal nog iets, daar heeft zoon lange broeken van en die skinny modellen passen aardig al
    Zijn ze totaal geen skinny in zijn eigen maat. Zoon draagt graag daarvan 2 a 3 maten kleiner. Hoogwater doel maar wel skinny, dat vindt hij mooi. Ik minder maar ach. Vallen ook lang. Korte spijkerbroeken wil hij niet, dus weet het niet zeker.
     
    HappyRabbits vindt dit leuk.
  3. Marre1985

    Marre1985 Bekend lid

    1 mei 2017
    586
    495
    63
    Vrouw
    Nee sorry, daar heb ik geen idee van. Maar je zou er een paar kunnen bestellen en dan terugsturen wat niet goed past.
     
  4. HappyRabbits

    HappyRabbits Fanatiek lid

    20 jan 2014
    4.890
    4.387
    113
    Handige site en goeie afprijzingen! Die tweede is leuk en dan die met die ruitjes, maar helaas niet meer in zijn maat. Die baggie worker is ook leuk, maar dat is al snel heel veel broek voor die dunne beentjes:D. Ik scroll nog even verder, goede aanbiedingen ook. Heb ook wat bij We besteld inmiddels. Hopelijk gaat het passen...
     

Deel Deze Pagina