Ik heb schoon genoeg van mijn huidige baan en wil op zoek gaan naar wat anders. Nu lijkt pakjes gaan bezorgen mij wel wat. Ik hou namelijk erg van auto rijden en het lijkt me leuk mensen blij te maken met een pakje. (Vind het zelf ook altijd leuk als mijn bestelling bezorgd word). Maar ik heb alleen helemaal niet op een rijtje wat je allemaal hebt voor pakjes diensten tegenwoordig. Ik heb al bij één gesolliciteerd, en wel bij Select vracht. Daar kreeg ik als reactie van dat ze me niet nodig hebben maar dat ze me in de portefuille steken tot ze wel wat voor me hebben. Maar daar ga ik natuurlijk niet op wachten. Ik heb ook op de site van TNT post gekeken maar zie niet echt dat je ook ergens 'pakjes bezorgen' kan aan klikken. Een gewone postbode hoef ik namelijk niet te worden. Het gaat me puur om pakjes bezorgen. Oja ik heb trouwens alleen rijbewijs b en een eigen auto tot mijn beschikking. Willen jullie me helpen met namen van pakketjesbezorgers, want ik kom niet verder dan de volgende drie: - Tnt-post - Select vracht - DHL
Heey meid, Volgens mij heb ik laatst gezien dat Sand bij ons in de buurt bezorgers zocht. Weet alleen niet meer of het ook voor pakketjes. Denk er wel goed over na, want in iedergeval select vracht en volgens mij ook dhl en sand, betalen per pakketje die je rondbrengt. Dus het verdiend niet echt goed.
ik kom ook niet verder, maar ik weet dat er ook winkels zijn waar je misscien boodschappen kan bezorgen. misschien dat dat wat is of tafeltje dekje?
Select vracht valt trouwens onder DHL, is allemaal Deutsche post. Maar in de pakjesbezorgerwereld is het op het moment erg rustig helaas... is inderdaad een ideaal baantje voor erbij!
De meeste koeriersbedrijven.....bezorgen pakjes en van tijd tot tijd ook wel envelopjes. Dus google eens op "koerier" of "koeriersbedrijf" bij jou in de buurt. Dan vind je altijd wat.
AMP logistics, die bezorgd hier ook. Zie op hun site staan dat ze een aantal vacatures open hebben staan. Succes!
Anders zoek je op "koeriersbedrijven" bij jou in de buurt ?? misschien dat daar wat uitkomt. grtz Miranda
Dankjewel consider, heb je ook een website van Sand? Ben aan het googlen maar zie niks daarover... Tafeltje dekje zat ik ook al aan te denken, maar dat is volgens mij vrijwillig werk. En ik wil wel wat verdienen. Als het niet gaat lukken dan ga ik me sowieso in laten schrijven bij het CWI hoor! Mijn man heeft een (goed) inkomen dus alles wat ik er naast verdien is mooi meegenomen. En ik wil niet elke dag bij huis zitten.
Tafeltje dekje is hier inderdaad vrijwillig. Misschien kun je gaan bezorgen bij de albert heijn, c1000 of super coop? Trouwens....bij kids2b zoeken ze ook mensen
Nouja toch bedankt! Ik was zelf niet op dat woord gekomen. Ik google-de op 'pakjes bezorgen' maar dat gaat dan vaak over de mensen waar het pakje bezorgt moet worden...
Ik zit nu op de site van DHL. Kan iemand mij vertellen hoe ik een sollicitatie formulier invul daar? Ik zie allemaal dure termen staan en het gaat mij puur alleen maar om die pakjes rondbrengen.
Hou je er wel rekening mee dat je meer kosten kwijt zult zijn aan het onderhoud van je auto? Je rijdt tenslotte stukken meer dan dat je normaal gesproken doet.
De website van Sandd is www.sandd.nl Het is voor minimaal 16 uur en maximaal 32, ligt er per week aan hoeveel werk ze hebben. Heb toevallig met ze gesproken vorige week, ben namelijk ook op zoek naar ander werk Hopelijk heb je er iets aan. Groetjess
eeey, Ik heb een tijdje bij Selektvracht gewerkt, maarre als je geld nodig hebt moet je daar niet werken Ik heb 6 dagen per week gewerkt, van 7 tot 21.00 3 weken lang en ik kreeg 635 euro op mijn rekening. Als je er een echte baan van wil maken zou ik FedEx proberen. Daar heb ik 5 jaar gewerkt op kantoor en de koeriers verdienen daar wel goed. Normale werktijden en flexibel! Veel succes! Groetjes, Sam
UPS is ook een groot bedrijf die pakjes bezorgd. En anders een koeriersbedrif bij jou in de buurt. Die rijden vaak ook voor TNT enzo. Maar die bezorgen niet alleen aan particulieren, maar ook aan bedrijven. Maar dat kan ook gezellig zijn!
Heel veel kleine koeriers bedrijven rijden ook voor TNT. misschien is dat wat voor je? Gewoon googelen op koerierswerk. Succes!