Dag dames, Ik lees in veel topics dingen als "Wanneer moeten we vrijen?" en "Ik ben geovuleerd, dus we zijn gestopt met vrijen." Wat wij van plan zijn, is gewoon om van einde menstruatie tot begin volgende menstruatie iedere 1 à 2 dagen te vrijen. Voor de fun, maar ook om de kansen te verhogen. Het lijkt wel alsof er veel koppels zijn die "het" alleen doen voor een baby, en dat fun en passie er niet meer bij is. Ik vraag me dus af of het proberen om een kindje te maken invloed heeft op het libido.
Hier niet echt hoor ik merk wel sinds ik mijn cyclus in kaart breng dat ik meer zin heb rond mijn eisprong. En wanneer mijn menstruatie eraan zit te komen verdwijnt mijn zin ook weer. Dit geeft gelukkig niks, want manlief en ik zitten allebei niet te wachten op rode taferelen zeg maar Ik hoor trouwens ook veel dat de man niet wil weten wanneer het vruchtbare dagen zijn, omdat hij dan het gaat ervaren als 'moeten'.
ik merk hier geen verschil als voorheen, ja je bent je ervan bewust dat het (hopelijk) kan resulteren in een kindje, maar verder zijn we hier net zo hitsig als voorheen moet wel zeggen dat t wel veelal rondom de vruchtbare dagen is, maar dat was ook voordat we ervoor gingen zeg maar kan er niks aan doen, maar dat zijn nou toch net ff de dagen waarop ik iets meer zin heb
tja, bij ons werd het nog een half jaar toch een nummertje verplicht als ik wist wanneer mijn ei was. Tijd er om heen was het nog leuk hoor
hier is niks verandert,alleen dat nu ik geen ac meer gebruik nog vaker zin heb,had al een hoog libido,mijn man daar en tegen heeft nergens last van en geniet net als ik met volle teugen,heeft geen last van moeten en wij doen t ook de hele maand door en niet alleen op de "goeie"dagen zeg maar succes en geniet ervan je hoeft niet per se van menstruatie tot menstruatie om de dag te doen dan word t wel moeten doe t gewoon als je er samen zin in heb en hou t leuk
Ik heb zelf wel meer zin gekregen na een maand dat ik gestopt was met de pil, maar dit heeft verder niet te maken met dat we voor ons eerste kindje gaan. Wij vrijen eigenlijk nog vooral voor de lol en ben nog niet bezig met testen of temperaturen. We zien wel hoe het loopt en kan over een jaar altijd dat soort dingen nog gaan doen. Ben nog jong dus heb nog even de tijd!
Toen wij ervoor gingen hebben we iedere x als mijn menstruatie weer voorbij was om de 2 dagen gevreeen. Was erg leuk hihihi! Maar soms was het ook wel even verplicht hoor. Allebei veel werken,moe e.d en dan moet je ook nog eens vrijen. Dat gevoel hadden we wel. Maar meestal was het super!
hebben gelukkig een erg hoog libido, dus elke dag was geen probleem deed ovulatietesten vooral om te kijken wanneer ik een zw. test kon doen
Ik merk dat mijn libido erg is gestegen sinds we een kinderwens hebben. Met name rond mijn eisprong. Vriendlief vindt het helemaal niet erg want die heeft eigenlijk altijd wel zin (ik voorheen niet). We vrijen nu gemiddeld 2x in de week omdat we dan zin hebben, geen verplicht nummertje van iedere dag of om de dag.
Bij ons heeft het totaal geen invloed gehad, zelfs niet toen we eenmaal in de MMM terecht kwamen en we moesten vrijen op bepaalde dagen! Ondanks deze "verplichte" vrij partijen, hebben we er elke keer van genoten en was het niet anders dan een ongedwongen vrijpartij. Het is maar net hoe je hier zelf mee omgaat. Als je eenmaal voor een kindje gaat, wil je dat het snel raak is, alleen heb je dat zelf niet in de hand. Het enige wat je kunt doen is vrijen rondom je vruchtbare dagen, bij de meeste vrouwen is het libido dan ook hoger .