lange smalle trap, kinderwagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door esther78, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    het duurt nog even maar ik ben er nu al druk mee bezig in mijn hoofd.
    Het gaat namelijk om het volgende, we hebben een lange smalle trap naar boven (van gezamelijke voordeur naar deur van ons appartement)
    Onder hebben we geen mogelijkheid om een kinderwaggen of iets dergelijks te laten staan, deze moet dus mee naar boven.
    Hebben meer mensen hier dit probleem en hoe hebben jullie dit opgelost?

X

2. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    De kinderwagen van Stokke is hier ideaal voor. Je kan 2 van de 4 wielen inklappen waardoor je de wagen heel simpel een trap op kan rijden (terwijl je kindje erin ligt). Je moet maar net op de wagen vallen (en er de centen voor hebben), maar hier is echt over nagedacht.

3. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    een super compacte en lichte kinderwagen al bv de bugaboo bee is misschien wat voor jullie weegt echt niets en til je zo naar boven......maar zou persoonlijk nooit met wagen en kind tegelijk de trap opgaan,straks verlies je je evenwicht of verstap jeje.......

4. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Daar heb je wel weer gelijk in. Ik hoef het gelukkig niet te doen omdat wij geen bovenhuis hebben, maar goed met de STokke kan het in ieder geval wel.

5. Premama

Premama Actief lid

19 jul 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij hebben ook een bovenwoning en daarom gekozen voor de Firstwheels; lichtgewicht, makkelijk in- en uitklapbaar, compact en ook niet zo duur.... www. firstwheels.nl

6. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    Bedankt voor de reacties!
    Het is dus gelukkig simpel op te lossen met de juiste spullen.
    Weer een zorg minder, hihi.

Deel Deze Pagina