wel of geen eisprong gehad?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Manon77, Jul 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Manon77

Manon77 Actief lid

Apr 16, 2008
    475
    0
    0
    Twente
    Hallo dames,

Ik had woensdag middag tegen 16:00 uur veel helder draderige afscheiding. Na ongeveer 15 minuten ineens erge buikkrampen onder in de buik. Ik ben snel naar huis gefietst..(was op het werk) en heb daar mijn temp eens opgenomen. Had de dag ervoor namelijk iets verhoging dus dacht aan een griepje. Had toen 35,3... (tot 3x toe!) Na ongeveer een half uurtje was de temp weer 36,7 en toen 37,1 en de bukkrampen waren weg. Ik heb een ovutest gedaan, maar die gaf negatief aan.
    Officieel als ik mijn vorige cyclus bekijk heb ik volgende week vrijdag mijn ei. (18 juli) Wat denken jullie?
    We zijn natuurlijk wel elke dag aan het klussen nu, en mijn temp blijft iets verhoogt....

Bedankt alvast!

Liefs, Manon.

2. susan99

susan99 Actief lid

Feb 1, 2008
    182
    0
    0
    als je overdag tempt heeft het totaal geen zin om daarmee ook maar iets van je eisprong te zeggen. je ovu test was negatief, dus ws nog geen ei. tempen moet je elke dag zelfde tijd doen voor dat je ook maar iets anders doet, of wist je dat misschien al?

3. Manon77

Manon77 Actief lid

Apr 16, 2008
    475
    0
    0
    Twente
    Ja, dat wist ik idd al. Maar ik probeerde het eens, en toen was de temp zo laag. Dus dat is wel een beetje vreemd. Maar goed, we zien wel.

Bedankt voor je reactie!

Liefs, Manon.

4. Isa

Isa Actief lid

Apr 16, 2006
    238
    0
    0
    Het kan ook zijn dat je al te laat was om een positieve ovulatietest te hebben. Was er wel iets van een streepje te zien?
    Op zich is draderig slijm wel een vruchbaar teken en buikpijn kan ook de eisprong betekenen. Als de eisprong al geweest is er grote kans dat je niet meer positief test met de ovulatietest.

5. Manon77

Manon77 Actief lid

Apr 16, 2008
    475
    0
    0
    Twente
    er was idd een licht streepje te zien. Maar deze wordt nu elke dag duidelijker. Ik denk toch dat het geen eisprong is geweest en dat ie gewoon volgende week komt.. (hoop ik)

Bedankt en jij ook succes!

6. Manon77

Manon77 Actief lid

Apr 16, 2008
    475
    0
    0
    Twente
    Hey dames,

Nu al 3 dagen een mega positieve ovulatietest. Veel vruchtbaar slijm gehad. Mijn temp is nu 2 dagen 37,0 en 37,2. Voordien was deze 36,7. Zou ik mijn eisprong hebben gehad nu? ovulatietest is nog wel positief (van kruidvat) en negatief (andere)... heel vreemd. Ik snap er ook niet veel meer van!

Iemand ideeen?

Liefs, Manon.

Share This Page