te lange luteale fase?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bubbletje, 24 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubbletje

bubbletje Lid

23 sep 2006
    71
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb een vraagje, kan het zijn dat je een langere luteale fase hebt dan de max van 18 dagen die ik hier overal teruglees? Ik kan daar niets over vinden namelijk.
    Ik zit vandaag op dag 40 en had mijn ei ongeveer op dag 17,18 of 19 (ovulatietesten gedaan). Tenzij ik zwanger ben natuurlijk dan kan dit, maar anders zou ik toch wel eens ongesteld moeten worden, niet? Vorige cyclus was ook 41 dagen en toen heb ik voor me gevoel ook mijn ei al ruim voor die 18 dagen gehad(maar toen geen ovulatietesten gedaan)

Maar goed weet iemand of er uitzonderingen bestaan over die maximale 18 dagen luteale fase?

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

heb je al een zw.testje gedaan dan?

3. bubbletje

bubbletje Lid

23 sep 2006
    71
    0
    0
    hoi,

nee ik wil minstens wachten tot dag 42 gezien mijn laatste cyclus maar ja gezien de ovulatietesten slaat dan ook nergens op toch?Iik snap er niets meer van..ik denk ook niet dat ik zwanger ben, maar toch bang om te testen :( door die onregelmatige cyclus heb ik afgelopen keren steeds met valse hoop getest en was dat best een teleurstelling, daar probeer ik mezelf nu tegen te berschermen geloof ik...maar ik zit nu weer ( ondanks die ovulatietesten) in onzekerheid

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

als je zeker weet dat je je eisprong gehad hebt en je bent nu nog niet ongi, dan is er een grote kans dat je zwanger kan zijn! Op hoeveel dagen zit je nu na je ei?

5. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    idd testennn

6. bubbletje

bubbletje Lid

23 sep 2006
    71
    0
    0
    meiden,

bedankt voor de reacties, ik had er toch een "raar" gevoel bij en heb net een test gedaan:

ik ben zwanger! YES!

zie mijn album :)

nou dan was ik toch niet gek aan het worden gelukkig en klopten de ovulatietesten lekker toch, hihi!

Ben ook best moe de laatste paar dagen maar ben ook verkouden dus dacht dat het daar door kwam, viel vanmiddag tijdens tv kijken gewoon in slaap, dus nu dacht ik toch, die slaperigheid neemt wel erg rare vormen aan :(

nou ga zo mijn banner maar eens aanpassen, joepie

meiden, nog bedankt dat ik hier mijn zorgen kon delen en ik had dat zetje om te testen net even nodig vandaag!

liefs

een heeeeeeeeeel blije Bubbeltje :D

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

wauwie meid, gefeliciteerd! Super hoor! En nu lekker genieten he?

8. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    gefeliciteerd!

9. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Dat is nog eens een leuk bericht! Gefeliciteerd meid, ga er maar lekker van genieten!

Deel Deze Pagina