Lange tekst op t-shirt laten drukken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door EdN, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.836
    3.630
    113
    Ik ben op zoek naar een webshop waar ik een lange tekst op een t-shirt kan laten drukken. Bij zoiets als simply colors is de ruimtebeperkt en ik heb echt wel een letter 40 nodig. Heeft iemand tips?

2. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik denk dat ze er niet blij mee zijn als ik dit hier zeg, maar bij simply collers kan het bij hoge uitzondering. Ik heb een keer naar de klantenservice gemailt en kreeg dat als antwoord. Echter nooit gebruik van gemaakt... Maar wie weet eens mailen naar ze. Anders zou ik het niet weten.
    Of zelf maken. Weet niet waarvoor het is, maar er bestaat ook strijkpapier (hema). Daarbij kun je zelf wat op shirt laten bedrukken. Gaat alleen iets minder lang mee, maar als het voor een speciale gelegenheid is maakt het misschien weinig uit.
    Succes

3. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.836
    3.630
    113
    Zelf maken heb ik niet zo'n trek in inderdaad, maar bedankt voor de simply colors-tip. Ga ik gewoon heel blond even mailen!

4. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Bij de meeste copyshops en dergelijke kan je het ook laten doen, met eigen ontwerp en eigen shirtje.

5. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Je kan ook de tekst als afbeelding opslaan. Dan laat je in plaats van een tekst een afbeelding erop drukken. Dan ben je niet beperkt in aantal letters. (en is vast en zeker goedkoper als custom made, want daar vragen ze meestal woekerprijzen voor)

6. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.836
    3.630
    113
    Da's een goed idee idd, thanks!

Deel Deze Pagina