En de invoerrechten? Of heb je daar geen last van via Amazon? Ik ga de mediamarkt hier in de buurt eens bellen
Nou lekker is dat, al 2x gebeld maar nadat ik 7minuten in de wacht heb gestaan wordt de verbinding verbroken.
Haha nee! Komt uit Duitsland en in Europa is er vrij verkeer van goederen. Ik vind het ideaal. De HapƩ werkbank voor mijn zoontje en mijn WMF bestek was echt ruim 30 euro goedkoper. En laatst als kado zo'n Maxi cosi meerijdplankje gekocht scheelde ook 25 euro met de goedkoopste aanbieder in NL. Helaas is niet alles zoveel goedkoper .
O ik dacht dat het uit Amerika kwam! Maar heb er inmiddels eentje. Ik zie het maar als een verjaardagscadeau aan mezelf, van m'n eindejaarsuitkering...ben heel Rotterdam doorgegaan en vond zowel de 1997 als de 2007. Heb voor de 2007 gekozen en die ligt nu op te laden. Ik ben benieuwd!
Ik weet niet meer wat er is gebeurd maar ik ben hiervoor ook destijds doorgestuurd naar het ziekenhuis maar nooit de behandelingen gehad, ik wil ook echt zo een apparaat.. Ik haat scheren, ik haat ingegroeid haar.. Ik haar haar dat niet op mijn hoofd zit full stop.. Altijd al gehad en altijd al moeite mee gehad, ik wilde vroeger geen eens iets aan waarmee je mijn rug of buik zag! Bikini en school, no way! Ik deed wel alsof m'n kruis bloedde!! Het enige wat ik me wel afvraag is dat na zo een behandeling thuis of in het ziekenhuis moet je x periode erna niet in de zon.. Hoe doen jullie dat dan als je het 1x per maand doet nog in de zomer bijv..??
Ik heb hem afgelopen vrijdag voor de 2e x gebruikt en ik heb jeukende soort galbulten op mijn been. Ik weet niet wat ik ermee moet
Ik gebruik het al een aantal jaar. Maar ik ben een seizoen gebruiker, alleen in het voorjaar en zomer Maar ik moet nu nog ongeveer 1x in de week scheren. Ik heb erg donker haar en van erdus erg blij mee, voorheen moest ik dagelijks scheren. Met wondjes en ingegroeide haren tot gevolg
Je mag geloof ik 24 uur niet in de zon. Dus ik doe het meestal op een avond voordat ik moet werken, dan zien mijn oksels en bikinilijn de zon sowieso al niet.
Ai minigirl dat klinkt niet goed, hoe staat het er nu Mee? Nicole, 1x in de week klinkt al prima. En a.s je hem in voorjaar/zomer wel gebruikt, hoe vaak flits je dan?
Dan gebruik ik hem om de week. Met een half uurtje heb ik mijn benen, oksels en bikinilijn klaar. En idd 24 uur niet in de zin erna, ik die het dus ook voor een werkdag. Ze zij in aanschaf duur maar als ik kijk wat ik vroeger aan scheerschuim en mesjes kwijt was heb ik het er wel uit denk ik. En igg Veel minder last van haar groei, daar ben ik al heel blij mee
Minigirl hoe is het nu? Je hebt waarschijnlijk een gevoelige huid of je hebt te dicht op elkaar geflitst waardoor je dus eigenlijk 2 keer op dezelfde plek hebt geflitst? Ik had rond mn enkels, omdat ik daar in het begin niet goed bij kon. Het is vanzelf weggegaan. Heb het ingesmeerd met pure kokosolie.
Ik hoorde van iemand de tip om hier een wit kohlpotlood voor te gebruiken. Zelf nog niet uitgeprobeerd, maar misschien de moeite waard om eens te proberen?
Klopt, wit kohl potlood kan idd om rijen aan te geven zodat je alles maar 1 x flitst. Let op, met een zwarte krijg je een soort brandwonden.komt
Ik heb lichtere haren op armen en bovenbenen en na 1 keer flitsen merk ik echt resultaat! Bovenbeen nog steeds geen haar te zien en armen groeien ook erg traag. Heb vrijdag geschoren. Normaal gesproken zie je de volgende dag al stoppels bij mij na het scheren, maar tot nu toe geen stoppels te zien Geen idee hoe licht jouw haren zijn. Als je echt licht blond bent, zou het niet kopen.
Ik had een foto gemaakt vlak voor ik ging scheren voor het flitsen. Ik had toen 36u niet geschoren en je zag echt al dikke donkere haartjes van 1 of 2 millimeter. Ik zit nu 36u na de eerste keer flitsen. Ik zie onderhuids dat er idd weer haartjes gaan groeien maar ze zijn er nog niet. Dus dat is al een overwinning! Ik heb ook wit kohlpotlood gebruikt idd om strepen te zetten en om moedervlekken wit te maken.
Welke type gebruiken jullie allemaal? Ik zie dat er meerdere op de markt zijn met verschillende prijzen. Wat is de meerwaarde van een duurdere ten opzichte van een goedkopere?