Hoi, Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen, ik weet niet zo goed wat ik nu met deze situatie aan moet. Normaal gesproken heb ik een cyclus van 31-33 dagen, soms een uitschieter naar 35. Vorige maand had ik echter een cyclus van 26 dagen. Ik bloedde minder hevig dan normaal, maar het duurde wel net iets langer dan gewoonlijk. Nu was mijn cyclus gewoon weer 32 dagen, maar het lijkt alsof het niet opgang komt. Ik heb twee keer wat rood slijm verloren. Voor de rest is het alleen maar een beetje bruin bij afvegen. De eerste dag voelde ik me wel ongesteld. Had veel pijn zoals gewoonlijk (wel iets minder, ik hoefde maar 2 pijnstillers te nemen terwijl ik normaal gesproken er toch wel 5 op een dag neem) Maar er kwam dus alleen een beetje rood slijm op het toiletpapier. Na mijn vorige cyclus heb ik een test gedaan, die was duidelijk negatief. Ook nu had ik een test gedaan op de tweede dag toen ik dus al niets meer verloor. Deze was ook negatief, maar buiten de afleestijd zag ik wel een licht tweede streepje (heb de test aan het einde van de middag gedaan) De volgende dag heb ik weer een test gedaan, aan het begin van de middag, maar deze was duidelijk weer negatief. Ik ben bij de dokter geweest en die zei dat het waarschijnlijk een hormonenschommeling is geweest, maar heeft me voor de rest niet onderzocht. Sinds enkele dagen heb ik constant hoofdpijn en ik ben misselijk. Ook heb ik steken in mijn liezen en een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Moet ik dit nu maar als mijn menstruatie zien of wat moet ik hier nu mee? Ik ben niet bezig zwanger te worden, maar ben niet aan de pil of iets dergelijks. Heb regelmatig buiten de vruchtbare periode onbeschermde seks. Ik ben me er van bewust dat je dan zwanger kan raken, mocht dit gebeuren dat is dit zo en is het gewenst. Ben immers 25 en wil over een jaartje ofzo graag kinderen. gr. Charlie
Hoeveel dagen geleden begon je slijmverlies?? Je zou zwanger kunnen zijn, je lijf kan je ook voor de gek houden, of zelfs je psyche en daardoor je lijf... Theoretisch bij een innesteling kan je circa een week na bloed/slijmverlies positief testen. Welke testen heb je gebruikt?? Ik raad de kv 2v5 aan of eventueel de clear blue plustesten (die waren bij mij duidelijker dan kv, maar deze kunnen ook een heel onduidelijk resultaat geven) Succes en hou ons op de hoogte
Is het geen ovulatiebloeding geweest misschien?? Dan zou je cyclus wel ineens langer zijn.. of n innesteling, als je eisprong bv op dag 26 is geweest ongeveer. Uit je verhaal kan ik opmaken dat het geen ontpillen kan zijn toch..? Tja aan mij heb je ook niet veel maar het kan zoveel zijn
Het slijmverlies begon 5 dagen geleden. Misschien houdt mijn lijf of mijn psyche inderdaad wel voor de gek. Ik zou heel graag een kindje willen, maar ik ben nog niet klaar met mijn opleiding (wel bijna). Heb het een aantal weken geleden wel met mijn vriend over gehad. Hij wil het ook, maar wilt eerst dat de omstandigheden beter zijn (studie klaar, groter huis) Merk dat het steeds moeilijker wordt om te wachten en zou het dan ook niet 'erg' vinden als het 'per ongeluk' gebeurd. Ik heb de testen van kruidvat 2 voor 5 gebruikt. Ik ben niet aan het ontpillen, daar ben ik ruim 1.5 jaar geleden mee gestopt. Ik wacht dan maar gewoon af wat er gaat gebeuren, maar ben wel benieuwd wat dit dan is/is geweest. Bedankt voor jullie reacties!