Goedemorgen, weet niet of mijn verhaal hier goed staat, maar we willen zwanger worden, vandaar hier maar geplaatst! vorige week heb ik mijn eisprong gehad, en daarvoor als het goed is op de juiste momenten geklust. afgelopen week hele week flinke krampen gehad, dus hoopte ik dat ik zwanger zou zijn, en dat ik last zou hebben van de bevruchting. gisternacht ontzettende krampen onderin mijn buik gehad, waardoor we gistermiddag via de hp in het ziekenhuis beland zijn voor een inwendige echo en onderzoeken, nu blijkt dat ik een infectie heb aan mijn eierstokken en baarmoeder, en er zit wat licht vocht, helaas was er geen bevruchting te zien navraag blijkt dat 1 op de weinig vrouwen dit overkomt, kan na veelvuldig seks gekomen zijn!! uit de testen blijkt dat ik gelukkig geen soa's heb, had ik ook geen moment aan gedacht, na 14 jaar samen te zijn, maar ben wel een beetje bang voor de komende maand. We willen graag zwanger worden, maar durf niet zo goed meer voor het veelvuldige klussen te gaan heeft iemand hier ervaring mee?
ik heb er geen ervaring mee en kan je er dus ook niks over zeggen. wat kan je dan doen aan die infectie? Of wat doen de artsen eraan? Hopelijk volgende maand meer geluk. wat is het veelvuldig klussen dan? Je kan misschien ovulatietesten gaan gebruiken? en zolang deze niet positief zijn, dat je het klussen beperkt ..
heb nu voor 14 dagen antibiotica, en moet volgende week voor controle terugkomen. veelvuldig klussen is bij ons, 4 dagen achterelkaar ha ha, niet elke week hoor, maar nu voor de eisprong wel. mijn moeder en zus hebben allebei problemen met hun baarmoeder gehad, en is ook verwijderd, dus maak me daar ook wel druk om, volgende week maar even over hebben met de arts. volgende maand inderdaad de ovu testen gebruiken, lijkt me wat makkelijker om het juiste moment te kunnen zoeken.
Ja inderdaad wat is veelvoudig klussen? Ik denk dat heel veel stellen rond de eisprong een dag of 3 achter elkaar klussen, in principe moet dat gewoon kunnen.. ik denk dat je wat vatbaar bent geweest, maar dat je door de antbiotica niet alleen de infectie overwint, maar tevens meer immuun bent voor een volgende.. zou je klusschema niet al te veel veranderen.. als jullie beide gewoon die behoefte hebben..
Ik heb het een aantal jaren geleden dus ook gehad dus begrijp je pijn ect heel goed want dat doet dus echt PIJN!!! Ik heb eigenlijk niks veranderd, wel netjes antibiotica genomen. Duurde wat langer voor ik ervan af was maar dat had te maken met nog andere factoren. Het enige dat ik nu soms nog merk is dat het gevoelig kan zijn. Op het randje van pijnlijk. Lang verhaal kort.......het is gewoon over gegaan en heb er niks aan over gehouden.........................behalve dan dat lekkere kleine mannetje van 2 die hier rond huppelt hahahahaha, dus niks beschadigd ofzo. Heel rare vraag misschien, maar hoe enthousiast gaan jullie tekeer bij het klussen? Dat was toen een vraag die ik kreeg van gyn. Als het te hard is voor jouw lichaam, gewoon tandje terug zetten. Als je er gevoelig voor bent kan de zaak aan de binnenkant zeg maar "gekneusd" raken en dat kan ook erg pijnlijk zijn natuurlijk. Tis maar een idee he, wil niet zeggen dat dat bij jou ook zo is. Heb wel van gyn gehoord dat je daar na een ontsteking gevoeliger van kan zijn. En onnodige pijn in klus dagen kunnen we nu niet niet gebruiken lijkt me zo. Hoop dat je er snel vanaf bent meid!
Ik heb het een aantal jaren geleden dus ook gehad dus begrijp je pijn ect heel goed want dat doet dus echt PIJN!!! Ik heb eigenlijk niks veranderd, wel netjes antibiotica genomen. Duurde wat langer voor ik ervan af was maar dat had te maken met nog andere factoren. Het enige dat ik nu soms nog merk is dat het gevoelig kan zijn. Op het randje van pijnlijk. Lang verhaal kort.......het is gewoon over gegaan en heb er niks aan over gehouden.........................behalve dan dat lekkere kleine mannetje van 2 die hier rond huppelt hahahahaha, dus niks beschadigd ofzo. Heel rare vraag misschien, maar hoe enthousiast gaan jullie tekeer bij het klussen? Dat was toen een vraag die ik kreeg van gyn. Als het te hard is voor jouw lichaam, gewoon tandje terug zetten. Als je er gevoelig voor bent kan de zaak aan de binnenkant zeg maar "gekneusd" raken en dat kan ook erg pijnlijk zijn natuurlijk. Tis maar een idee he, wil niet zeggen dat dat bij jou ook zo is. Heb wel van gyn gehoord dat je daar na een ontsteking gevoeliger van kan zijn. En onnodige pijn in klus dagen kunnen we nu niet niet gebruiken lijkt me zo. Hoop dat je er snel vanaf bent meid! __________________ Voor jou ook erg vervelend om gehad te hebben dus, tja het kan volgens mij iedereen overkomen. je vraag is niet raar hoor, maar ik heb altijd al pijn gehad, dus we doen het ook altijd rustig aan, bij controle volgende week maar eens vragen of daar een reden voor is. wij hebben ook een prachtige dochter van bijna 2, dus dat is al een wonder op zich, de pijn heb ik er soms wel voor over voor een 2e wonder, maar deze pijn die ik nu heb niet hoor! tjee dat wens je niemand toe. hoop dat het snel minder wordt.