Graag hoor ik ervaringen mbt de innesteling of innestelingsbloeding. Ik heb namelijk een aantal vragen zoals: wanneer vond die plaats? Hoe lang was dat na de eisprong? Hoe lang duurde de eventuele bloeding? Wat voor bloedverlies was het? Ging dat ook gepaard met buikpijn? Alvast bedankt !
Ik lees met je mee! Ik kan alleen m'n ervaring van dit moment aan je kwijt.... Afgelopen weekend m'n eisprong gehad. Afgelopen woensdag een half uur lang heftige steken en 's avonds wat druppeltjes bloed verlies. Nu twee dagen roze bij afvegen en hoofdpijn! Ik weet niet of dit er een is, maar hoop het wel!! Groetjes, Duckertje
Ik bij mn vorige zwangerschap: ca 7/8 dagen na eisprong bruin/roze verlies met afvegen, iets in een inlegkruisje, duurde alles bij elkaar ongeveer 2 dagen. Beetje buikkramp erbij.
Hallo Dames, Bedankt voor jullie reacties ! Ik weet zelf even niet meer hoe of wat...beetje rare cyclus deze keer. Heb op 23 en 24 nov knalposi ovutesten gehad (dag 26 en 27). Op 5 dec 's ochtends een zw.test gedaan...uiteraard nega, maar was een leuk cadeautje geweest...hihi. Diezelfde avond dacht ik wat gekleurde afscheiding te spotten, maar zo minimaal dat ik eraan twijfelde. Maandag zelfde verhaal...tot ik 's avonds tot 2x een stipje bloed zag (de bevestiging). Dinsdag en woensdag wat bruinverlies met afvegen. Gisteren wat meer en uiteindelijk gisteravond ook meer en wat donkerrood bloed en beetje buikpijn. Vanmorgen weer alleen bruinverlies gehad. Later weer wat donkerrood bloed en nu weer alleen bruinverlies. Buikpijn is ook helemaal weg. Mijn ongi begint normaal met buikpijn en bruinverlies, maar deze keer is het toch anders. Veel minder en eerder begonnen dan eigenlijk zou moeten kunnen, denk ik...5 dec terwijl ik uitga van rond 9/10 dec mijn nod te hebben. Daarnaast ben ik ook een soort van misselijk. Ik ga er zelf vanuit dat ik toch ongi ben, maar hoop natuurlijk op een innestelingsbloeding . Vandaar mijn vragen. @Duckertje: ik hoop voor je dat het idd een innestelingsbloeding is en dat je snel een posi test in je handen mag hebben .
Mijn ervaring lijkt een beetje op die van Druif. Ik denk bij 2 van mijn 15 rondes dat er iets heeft gezeten (o.a. door klachten en lichtpositieve testjes), en 1 ronde daarvan had ik op 7 dagen na mijn eisprong ook wat bruin en roze-verlies. Heel klein beetje op m'n tampon. Dit duurde 2/3 dagen, en werd elke dag iets minder. Buikkrampen had ik er niet bij, alleen van tevoren heel erg veel afscheiding (daarom had ik die tampon in gedaan).
Je houdt t spannend! Bloedverlies ca 10 dagen na je eisprong is inderdaad wel verdacht. Hoe lang duurt je LF normaal gesproken? Donkerrood bloedverlies is daarentegen niet zo positief, of was het meer bruin (oud) bloed? Dat had ik wel. Maar nu zit je toch op je NOD? Waarom niet nu een zwangerschapstest herhalen? 5 december was ook wel erg vroeg geweest ook al is het wel raak!!
Het klinkt idd goed! Maar ik ga toch even roet in het eten gooien met mijn ervaringen.. Excuus als ik het goede gevoel verpest hiermee.. Ik heb ook vaak last van lichtbruinrozeoranje-verlies voor m'n NOD, maar ook echt in alle kleuren en alle samenstellingen.. Ook al 3 rondes op 9/10 DPO, en daarna was het weg. Helaas werd ik dan wel 4/5 dagen later ongesteld. Nooit wat van begrepen waar dat vandaan kwam.. Maar bij mij is het dan meestal wel een voorbode van m'n ongi.. Ik hoop heel erg dat het voor jou wel raak mag zijn!!
Ik weet niet precies hoe lang mijn lf is. Bij mijn 2 vorige cycli had ik de hele dag pijn (alsof mijn darm open ging scheuren) en precies 14 dagen later ongi. Dus denk dat die pijn mijn eisprong is geweest. Voorheen had ik een slijmdraad (sorry ) waarvan ik dacht dat het mijn eisprong was. Meestal duurde het dan zo rond de 18 dagen ofzo (varieerde) voordat ik ongi werd. Deze cyclus heb ik 23 nov steekjes links gehad en op 24 nov een uurtje die "openscheurende" pijn. Maar deze 2 dagen ook mijn knalposi ovutesten. Op 25 nov was ie ook nog redelijk posi, dus ik heb echt geen idee meer. Ik heb 8 dec nog een keertje getest, maar niet met ochtendurine en een dipstick van z&k . Euh, ja het bloed was meer heel donkerbruin richting rood. Net alsof het rood wil zijn, maar het nog niet lukt . Ik ga zo maar weer eens naar de wc....effe checken. Bij jou is het ook weer spannend zag ik net in je onderschrift. Jij "moet" zo'n beetje aan de klus. Gebruik jij ovutesten of hulpmiddeltjes? Succes en veel klusplezier .
Je verpest mijn goede gevoel niet hoor ! Ben namelijk zelf niet zo positief ingesteld...haha. Bij mij begint het normaal dus wel met bruinverlies...alleen gepaard met buikpijn en veel sneller zeg maar. Nu al dagen eerst twijfelachtig en nu maar een beetje en komt het verder niet echt op gang. Vreemd, hoor! Ook vreemd dat bij jou dat verlies op 9/10 dpo komt (sinds 3 rondes), mss dat er toch sprake van een bevruchting is geweest. Ja, nu ga ik roet in het eten gooien. Solly. Ook jij moet aan de klusserdeklus zie ik. Succes en veel plezier ! Ik hoop ook dat het bij deze ronde raak mag zijn, want jij wacht ook al even op een leuk cadeautje zie ik.
@ Moon: Haha, hier nog iemand die niet zo positief is ingesteld.. Denk niet dat er die 3 rondes bij mij wat heeft gezeten.. Ik weet het van 2 rondes iig zeker, omdat mijn testjes ook extreem wit bleven. Maar goed, we zijn idd weer druk aan de klus deze ronde, en we gaan maar weer keihard hopen! Ik hoop echt dat het voor jou wat goeds betekent! Je hebt wel 2 pendels voor deze maand Hou je ons op de hoogte?
Ben toch ongi geworden ! Gisteravond werd het al meer bloed en vannacht heeft het doorgezet. Op naar ronde 4 dan maar....mss dat het deze maand nog kan, maar dan moet mijn eitje niet te lang (net als afgelopen cyclus) op zich laten wachten. Ik wil natuurlijk dat mijn pendels uit komen .
He verdorie meis! Wat jammer Hoelang doet je eitje er meestal over? Denk dat een bevruchting in december nog wel te halen is Ik zal voor je duimen!
@MC: ik weet niet of je dit berichtje nog leest. Ik weet niet precies hoe lang het duurt tot aan mijn eisprong. Ik heb best wel een onregelmatige cyclus. Voorheen had ik altijd een heldere dikke slijmdraad (sorry ) en dacht eigenlijk dat dat 'em was, maar de laatste paar cycli heb ik die dus niet meer gehad. En vanaf dat moment tot aan ongi varieerde van 13 tot 18 dagen geloof ik. Deze cyclus dus met ovutesten aan de slag gegaan en pas op cd 26 en 27 een echte knalposi test gehad. Uiteindelijk begon dus op 5 dec al een beetje gekleurde afscheiding te komen (vrij vroeg vind ik dus zelf) dus ik weet het echt niet. Ik ga wel weer ovutesten gebruiken...hihi. Wanneer spreek je van een zwangerschap, vind jij, bij bevruchting of innesteling?? Want een bevruchting is mss nog wel mogelijk...haha...en dan zou mijn pendel idd uitkomen . We zullen het zien. Hoe is het met jou? Nog geklust? Inmiddels weer op het wachtbankje??
Ik hou de topics waar ik ook een reactie heb geplaatst altijd nog wel even in de gaten! Dus ik lees het nog Lijkt me vervelend om zo'n onregelmatige cyclus te hebben.. Wel slim om met ovulatietestjes aan de gang te gaan en blijven, ik vind ze zelf ideaal. Kijken of er een beetje een trend in zit, als je het wat vaker doet. Ik heb overigens een topic geopend over mijn raadselachtige bruinverlies, sluit hier misschien een klein beetje op aan. Wie weet kan je er nog eens wat wijzer uit worden? Of gewoon ook je verhaal kwijt natuurlijk Zie: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/242659-verklaring-voor-oud-bloedverlies-gezocht.html Wanneer ik spreek van een zwangerschap.. Tja, daar zeg je me wat! Het is natuurlijk pas een 'echte' zwangerschap als het allemaal goed gaat met innestelen, maar ik ben er (tot nu toe) bij de pendels maar vanuit gegaan dat het om de bevruchting ging Dus hou hoop, hihi! Hier gaat het verder wel goed, druk geklust nog ja Had gisterochtend een mooie positieve ovulatietest en gisteravond laat flinke eisprong-pijn. Dus nu maar weer braaf op het wachtbankje!