Snachts Jengelig wakker worden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door deesjuh, 22 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesjuh

deesjuh Niet meer actief

Sinds een paar dagen wordt onze zoontje van 6 maanden s'nachts jengelig wakker, dan wacht ik even met oppakken kijken wat die doet, de ene keer gaat hij na paar min weer slapen en andere keer blijft hij wakker.
    Voeding hoef die niet, als ik hem geef dan doet hij een uur over.

Kan het een overgang zijn of is het wat anders ?

2. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.163
    23.242
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Hier ook weleens van dat soort periodes. Misschien tandje wat doorkomt? Meestal is het bij ons zoiets. Tandjes/nu kiezen, verkouden. En sommige kindjes hebben last van de sprongetjes, miss is dat het?
    Ik ga er altijd maar in mee en meestal is het binnen een paar weken weer over.

3. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Zelfs als je baby dit eerder niet deed is de kans zeer aanwezig dat hij dit nog best vaak gaat doen. Tandjes, verlatingsanst, een verstopte neus, een verandering in zn leventje of een ontwikkelingsprongetje... het kan er allemaal aan bijdragen dat je kindje 's nachts wakker wordt en wat meer moeite heeft om weer in te slapen. Ik zou er niet teveel energie in steken om uit te vinden wat het precies is. Deze periodes komen en gaan en horen er nou eenmaal bij.

4. deesjuh

deesjuh Niet meer actief

Dit is de eerste keer dat die wakker word in de nachten.
    Ga ook gewoon mee in, miss hadden jullie tips ervoor, maar hij kan er niks aandoen.

Deel Deze Pagina