Chiropractor/osteopaat ervaringen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door 1991Mamavanvier, 28 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1991Mamavanvier

    1991Mamavanvier Fanatiek lid

    1 apr 2020
    1.689
    1.292
    113
    Vrouw
    Het volgende: onze dochter wordt over 2 weken drie jaar! Ze heeft echt nog nooit doorgeslapen en komt elke avond en nacht elke uur of half uur… nu na drie jaar begin ik dit toch wel te voelen want ik werk ook nog gewoon… ik zal dus heel graag gewoon eens een nachtje minder mijn bed uitkomen.
    Nu hoef ik geen tips over wat ik wel of niet moet doen met dochterlief, of dat mijn partner dit moet doen of familie ect dat heb ik allemaal al aangehoord en allemaal geen optie, slapen is gewoon het probleem!

    De vraag is gewoon het volgende : hebben jullie ervaring met slecht slapende kinderen(kind) en behandeling hiermee gehad bij een chiropractor of osteopaat en heeft dit geholpen?
     
  2. AprilM

    AprilM Lid

    9 apr 2017
    77
    55
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier een positieve ervaring! Na behandeling bij de osteopaat heeft dochter - toen bijna 2 jaar - 3 maanden lang 4 van de 5 nachten doorgeslapen. Laatste maand was helaas weer drama qua slapen. Gister weer naar de osteopaat geweest en vannacht aan een stuk geslapen tot half 5. Ben benieuwd hoe het vannacht weer gaat!
     
    1991Mamavanvier vindt dit leuk.
  3. sabagirl

    sabagirl Fanatiek lid

    15 okt 2015
    3.322
    1.054
    113
    Hier ook hele goede ervaringen, iedere keer als zoon weer slecht sliep naar osteopaat gegaan en daarna sliep hij stukken beter. Hij heeft veel spanning op zijn nek en als hij ging liggen doet het pijn. Nu kan die dat prima aangeven toen die jonger was niet. Maar het is fijn dat een osteopaat het hele lichaam checkt.
     
    1991Mamavanvier vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina