Lange Vingers

Discussion in 'Voeding' started by Roozjuh, May 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

May 9, 2008
    983
    0
    0
    Roozjuh, ik weet niet of je stukje tegen mij was.
    Maar ik veroordeel niemand hoor! Jij als moeder weet zelf wel
    wat het beste voor je kindje is toch?
    Ik geef mijn zoontje heel af en toe weleens een koekje, en mocht een andere moeder tegen me zeggen dat ze dat raar of ongezond vind, so be it!

Ik wil alleen wel aangeven dat lange vingers, nijntje koekjes en rozijntjes wat dat betreft even gezond zijn!
    Maar ach, er zijn slechtere dingen hoor en als je naar alles zou luisteren dan kan je helemaal niets meer geven!

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    o nee hoor was helemaal niet persoonlijk bedoeld :) Maar over het algemeen. Ik zie namelijk aantal reacties dat het lijkt alsof de moeders voor slecht uitgemaakt worden omdat ze keer wat geven dat niet zo gezond is. Ik merk altijd dat als er een topic geopend word dat er dan altijd wel vingers worden gewezen naar bepaalde moeders en daar was dit topic niet voor bedoeld. Ik wil het graag gezellig houden :D dit soort topics is er om elkaar te helpen met dit soort vragen

3. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

May 9, 2008
    983
    0
    0
    Ben het helemaal met je eens!!
    En je hebt altijd moeders die het allemaal beter weten!! Ik heb lak aan die dames! Maar vind het wel prettig om ervaringen en gedachtes uit te wisselen! :)

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    ja zeker prettig om dit soort dingen aan te kaarten als je met vragen zit. We zijn tenslotte allemaal(veel) 'nieuw' in dit moeder-wereldje en heb ontzettend veel hulp gehad van dit forum met vragen waar ik in de zwangerschap al mee zat.

Share This Page