vliegen met transavia

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Mammie27, Sep 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mammie27

Mammie27 Lid

Aug 18, 2008
    23
    0
    0
    Hallo,

Wij gaan over 2 weken op vakantie.
    Wij vliegen met transavia, nu hebben wij de tickets binnen en daar staat in dat mijn dochter 10 kilo bagage mee mag hebben.
    Is dat nu incl. de buggy of niet?
    Wie weet dit?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Op de site van Transavia staat dit: Voor baby's geldt een bagagevrijdom van 10 kg (inclusief buggy of Maxi Cosy).

Fijne vakantie!

3. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

Nov 14, 2007
    614
    0
    0
    Als je een zo'n paraplu buggy hebt, die heel klein opgevouwen kan worden dan mag hij bovendien mee in de cabine. Dit is erg handig want dan kan je hem op de luchthaven nog gebruiken. Als het een groter model is dan gaat hij bij de koffers en moet je erop wachten.

4. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    alle buggy's die je mee mag nemen naar het vliegtuig gaan daarna het ruim in en dan krijg je ze pas weer met de koffers terug....
    heb er toevallig mailcontact over gehad met transavia....

5. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Er staat idd dat dit incl buggy is maar bij ons is dat niet gechecked hoor. Buggy meegenomen tot aan het toestel en toen is het gewoon weggezet en heb ik het op bestemming (op een aparte band) terug gekregen

6. Marijntje

Marijntje Bekend lid

Nov 9, 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Ze wegen de buggy verder niet hoor en wij hadden beiden gewoon een koffer van ieder 25 kilo. Dat was allemaal prima. Ik deelde koffer met Fleur en vriend had veel voeding ed in zijn koffer. Buggy is gewoon een bijzaak. Dus je kan gewoon 10 kilo kleding-voeding rekenen voor je kleintje.

Fijne reis, M

Share This Page