We gaan ook zeker comford class boeken aangezien dat maar 20 euro meer is. En over dat dubbeltje op de eerste rij zitten. Natuurlijk wil ik graag zo goedkoop mogelijk Al wil ik voor een goede vlucht best iets meer betaald. (vorig jaar ook expres voor klm gekozen ipv meevlapperairlines wat standaard bij die reis zat) Alleen is het bij deze reis geen optie om een andere luchtvaardmaatschappij te kiezen. Maargoed jullie zeggen dus dat het wel te doen is. Ik douw gewoon een grote zak snoep en wat flesjes drinken in mn tas voor we het vliegtuig in gaan en dan overleven we het vast wel
Wij zijn twee keer met arke fly naar Mexico gevlogen. Prima bevallen. We vlogen gewoon economie class en ik had genoeg beenruimte (ik ben 1.82 meter). We vlogen beide keren de heenreis 's ochtends rond 10.00u zodat je om 16.00u plaatselijke tijd aan komt en de terugreis 's avonds rond 18.00u zodat je 's Nachts vliegt. Eten houd ik niet van in het vliegtuig en ik eet voordat we het vliegtuig in gaan extra goed. Dan houd ik het wel vol.
wij zijn met arkefly naar Brazilie gevlogen en een keer naar Mexico. Beide lange transatlantische vluchten en het is me prima bevallen. De vlucht naar mexico ben ik erg ziek geweest omdat ik mijn medicatie was vergeten maar niks was ze te gek. Sterker nog als de steward mij op zag staan dan zorgde hij dat er al een toilet deur open stond voor me zodat ik direct door kon rennen. Ook zijn er drie stoelen naast elkaar vrij gemaakt voor me door twee mensen te verplaatsen zodat ik kon liggen. Als er eten uitgedeeld werd kreeg ik apart eten wat beter te verdragen was voor mijn maag en ik kreeg regelmatig gratis flesjes water aangeboden om mijn vocht op peil te houden. Tijdens de tussenlanding op Cuba moesten we blijven zitten echter mocht ik even een frisse neus gaan halen bij de stewardessen zodat ik me wat beter ging voelen. Prima service dus...
Wij zijn in juni met arke fly naar mexico geweest. Prima vlucht en service. Echter water mee het vliegtuig in nemen gaat je waarschijnlijk niet lukken hier werden alle flesjes en pakjes weg gegooid bij mensen zonder kinderen. In cuba moesten we het vliegtuig uit maar hoefden we niet door de douane. Al een idee naar welk hotel je gaat? en alvast veel plezier
Het water op het toilet is meestal niet echt drinkbaar. De pantry's hebben wel een kraan waar drinkwater uit komt. Wordt zelfs omgeroepen in het vliegtuig ...
In Nederland wel toch? Nog nooit problemen mee gehad. In het buitenland inderdaad wel. Je kan overigens altijd proberen iets mee te nemen. Toen wij thuis kwamen bleek er nog een vitaminedrankje in onze handbagage te zittrn. 0, 66l. Niemsnd opgemerkt en we zijnhet zelf vergeten.
Het zou toch raar zijn als ze daarin onderscheidt zouden maken. Zou wel makkelijk zijn om als terrorist dan gewoon een kindje mee te nemen... lijkt me raar.
Lotje84 toch mochten wij onze flesjes water houden omdat we 2 kindjes (baby's) bij hadden bij de mensen achter ons werd het weggegooid zij hadden geen kinderen bij. Je mag voor je kinderen meenemen wat je nodig hebt tijdens de vlucht en daar deden ze niet moeilijk over maar als je zag wat er weggegooid moest worden bij sommige mensen gewoon 6 pakjes drinken