Hoi! Sorry dat ik nog een vlieg topic open, maar ik heb nog een vraag die ik niet echt terug kan vinden..... Wij vliegen binnenkort naar Italië met KLM. Nu moet ik alleen ook afgekolfde bv meenemen, want hij weigert savonds te drinken uit de borst. Weten jullie of dit gewoon kan ivm dat je eigenlijk geen vloeistoffen mee mag nemen aan boord? Mijn zoontje is dan ruim 11 maanden en zeer energiek, dus ik vraag me af hoe het zal lopen. Hebben jullie nog tips om mee te nemen naast rozijntjes, kleurtjes+papier, m'n telefoon ( altijd goede afleiding ) en zijn slaapknuffeltje? Verder heb ik voor zijn medicijnen al een medicijnpaspoort in huis, alleen heb ik het doosje van de zantac niet meer, zou dat een probleem zijn? Het etiket zit natuurlijk wel op het flesje hiervan. Verder nog tips voor wat er qua verzorging echt mee moet aan boord, naast de luiers, luierdoekjes en een setje reservekleding? Alvast bedankt! Liefs!
Babyvoeding mag onbeperkt mee dus ook afgekolfde bv. Naar Italie is het toch maar 2 uurtjes vliegen, dan lijken me die speeltjes meer dan voldoende hoor. Hij kan nog het inflight magazine bestuderen en een beetje rondhobbelen in het gangpad, komt best goed. Medicijnen lijkt me geen probleem maar waarom haal je niet even een volledig medicijnenpaspoort, dat printen ze zo uit bij de apotheek en mocht er op vakantie wat gebeuren (want daar is het in eerste instantie voor) dan heb je tenminste alles bij de hand. Voor de vlucht is het genoeg als er een etiket met naam en geb. datum opzit.
@ eylem: thnx voor je reactie! Wat bedoel je met volledig medicijnpaspoort? Het medicijnpaspoort wat ik nu heb dat is uitgeprint door de apotheek. Er staat precies op wat hij krijgt, alleen heb ik nu geen gebruiksaanwijzing erbij. Zou dat wel bij een volledig medicijnpaspoort moeten zitten?
Een gebruiksaanwijzing? Nee ik bedoelde dat je zei dat de Zantac er niet opstaat, dat die er nog even bij wordt gezet - EDIT ik lees nu terug en zie dat ik het verkeerd heb gelezen, dan heb ik niets gezegd
Zijn favoriete tekenfilm op je telefoon of ipad? Verder heb je alles wel zo een beetje hoor. Ff voor je borstvoeding als het verwarmd word gebeurt dat au bain Marie en kan dus even duren.