Over niet al te lange tijd is er bij ons in de buurt een babyconcert. Ik denk erover om met mijn zoontje te gaan. Die is dan bijna 9 maanden. Heeft iemand ooit al een babyconcert meegemaakt en zo ja, zou je het aanbevelen?
Zelf vorige week geweest bij een babyconcert geweest en vond het een echte aanrader! Denk wel dat zoiets erg afhangt van wie het in elkaar heeft gezet en uitvoert. Er zijn verschillende aanbieders.
Leek mij heel leuk, maar hier waren alle kaartjes al uitverkocht. En ik twijfel ook of het voor de jongste niet te overweldigend is, met de oudste had ik het zeker gedaan.
Hoor hier nu voor het eerst van. Wist niet dat dit bestond. Zojuist even op youtube gekeken. Dat had me erg leuk geleken! Onze vent is nu bijna 14 maanden. Als er nog kaartjes zouden zijn voor deze maand zouden we nog kunnen gaan. Lees dat het tm 14 maanden is... Maar waar kan ik ze vinden?
Babyconcerten - Wat? dat is in ieder geval de organisatie bij ons in de buurt. Ze hebben in september niets, maar in oktober wel. Wellicht kun je begin oktober gaan en dan gewoon even bellen over de leeftijd? Wij gaan iig wel hebben we besloten.
Ja! Wij gaan ook in oktober, is in de schouwburg. Duurt maar een half uur en kost 7,50 per persoon (voor mij, Stijn en oma dus best aan de prijs) maar het lijkt me erg leuk. Leuk om te lezen dat er al een aantal mensen goede ervaringen hebben!