Ik zou graag een beroep doen op jullie ideeën: Aankomend weekend is mijn man het hele weekend naar Pinkpop. Nu wil ik graag 1 dag iets gaan doen met mijn moeder samen en de kinderen (2 jaar en 11 maanden). - We wonen zelf in de provincie Utrecht, maar ik heb de beschikking over de auto, dus het mag best een stukje rijden zijn. - Het mag geld kosten, maar geen tarieven à la Efteling . - Liever geen dierentuin oid, want binnenkort gaan we al naar de Apenheul - Het moet leuk zijn voor/met 2 niet lopende kinderen - het zou helemaal super zijn als er ook honden mee mogen, maar dat is geen must Ik hoop dat jullie iets leuks weten om te gaan doen
Strand! Emmertjes en schepjes mee, kids hebben het helemaal leuk! Je moeder en jij lekker in de zon En als afsluiting poffertjes eten! Edit: lees nu pas de honden.... Nu het strandseizoen geopend is, mogen honden niet los op het strand. Aangelijnd wel volgens mij.
Nog een kleine aanvulling nav het berichtje van Poppedopje: Geen strand! Ik ben dat zelf na een uurtje alweer zat . Sorry! Wel dank voor het meedenken!
Geitenboerderij het geertje bij Zoetermeer is zo leuk! Je kunt alle baby geitjes zelf een flesje melk geven. Er zit ook een klein speeltuintje bij. Het is niet groot maar voor kids geweldig omdat je in de stallen mag lopen tussen de kleine geitjes. Zelfs voor volwassenen is het super! Oh ja er is ook een klein winkeltje met geitenkaasjes enz. Lekker hoor!!
Tip van de eeuw! Uit Met Kinderen = Uitstapjes met kids, vandaag een dagje er op uit, met de kinderen weg naar uitjes in attractieparken, gezin, dierentuinen, musea, kinderuitstapjes, automuseum, speeltuinen, ballenbakken, auto, zwembad, zwembaden, bowling, karten, p
Dank voor de ideeën zover meiden. Ik ga er van de week eens even goed naar kijken. Iemand anders nog ideeën?