Ik ben 1.80... helaas op dit moment niet zo slank maar ik draag ook graag hakken... minimaal 7 cm en als het zo uitkomt 13. Mijn man is 1.81 en vindt het geweldig als ik hakken aan heb
Wel fijn om te lezen dat er nog meer van die lange vrouwen zijn, MET hakken. Ik zie ze namelijk nergens! Over het algemeen ben ik altijd de langste, vooral op het werk. Zijn allemaal van die kleintjes, en als ik met hoge hakken loop voel ik me net Godzilla in Tokio. ( beetje overdreven natuurlijk ). Heb trouwens ook lengtemaat 34/36 en breedte 29/30. Vind dat soms nog best moeilijk hoor. En helemaal shirtjes die lang genoeg zijn!
mn zusje is iets langer als mij en heeft soms hakken dat ik denk my god! Nee die is al zo tenger en dan lijkt ze helemaal een eind! Dan kan je beter een subtiel hakje doen.
ik vind het juist mooi, ben 1.73 en draag ze ook graag. Nu is het op m'n werk niet heel handig helaas (staand/lopend beroep), maar dan in m'n vrije tijd draag ik ze graag.
ik ben de langste geloof ik? 1,88 m? zonder hakken, dus Met hakken ben ik een kop groter dan mijn vriend, maar ach zo gingen we ook op eerste date dus hij is t inmiddels gewend. Soms gaat ie op de tweede tree van de trap staan en zegt dan 'kusje? nu kan ik er bij!'
Ik draag nooit hoge hakken, max 3 cm. Heeft weinig te maken met mijn lengte (1.78) maar ik kan er gewoon echt niet op lopen
ben rond de 172.. had altijd hakken aan zo hoog mogelijk baal als een stekker dat ik constant op lage schoenen moet lopen:x vanwege mijn been...
Herken het. Nu zie ik weer allemaal mooie gekleurde broeken in de winkels liggen. Maar die zijn mij nooit lang genoeg. Vind het best lastig om je te kleden als je wat langer bent dan gemiddeld.... Lengte van broekspijpen, mouwen van jassen en shirtjes...
Ik draag ook graag hakken, sowieso naar mijn werk. Maar 7 cm is toch wel de max. Dit heeft niets te maken met mijn lengte (1.72) maar echt hoger kan ik niet op lopen. Ik vind hakken mooi, vrouwelijk en het maakt je figuur net even wat mooier. Overigens hier thuis loop ik gewoon op simpele platte schoenen, maar dat is omdat ik dat wat praktischer vind. Maar naar het werk of avondje uit draag ik dus hakken.
Ik ben echt een mini mensje, nog geen 1 meter 60 Maar ik vind het hélemaal niet erg als lange mensen hakken dragen hoor! Als je zo klein bent maakt die 5 cm écht niet veel meer uit qua intimidatie Groter is groter. Dus als jij het mooi vind, gewoon voor gaan. Het enige waar ik de kriebels van krijg is als lange mensen echt dicht tegen me aan komen staan om te praten, en ik krijg dan nekpijn van omhoog te kijken, dus ik zet een stap achteruit... en ze volgen. Argh!
Ik ben 1.76 en draag gewoon hakken als ik dat wil, vind mijzelf ook helemaal niet lang eigenlijk. Mijn man is 1.92, dus dat scheelt natuurlijk ook wel. Mijn zusje is 1.87 en die draagt alleen heel lage hakjes, maar haar vriend is ook maar 1.80, dus anders wordt het wel een heel groot verschil.
Ik ben ook 1.77cm lang en smal. Broek lengte 34. Draag graag hakken. Niet meer dan 7cm, dat dan weer wel. Ook mijn laarzen hebben een hak (5-6 cm) Ik moest er in het begin ook aan wennen, dat gevoel dat je groter bent dan de 'rest'. Maar waarom zou je al die leuke schoenen laten staan? Natuurlijk draag ik ook wel eens flatjes, maar vaak staat bij bepaalde kleding een hakje toch echt mooier. Gewoon aantrekken dus!
Hier ook 1.76 en ik trek ook gewoon hakken aan tot 6 cm ik loop eigenlijk op niets anders dan hakken haha
Ik ben 1.88 en draag wel eens hakken maar niet vaak. Ook maar ongeveer 5 cm. Ik vind super hoge hakken echt prachtig maar met mijn lengte toch echt geen gezicht. Dat vind ik erg jammer!
Ik ben 1.70 mt34 lengte. Manlief is ook maar 1.70 haha maar ik draag hakjes met de nadruk op 'jes'. Voor mijn lengte laat ik het niet, man vind het ook niet erg als ik boven hem uittoren haha! Maar anders breek ik mijn nek op stilleto's!
haha goeie, die ga ik onthouden... heel erg herkenbaar voor mij! Ik ben 1.81, lengtemaat 36 van broeken, slanke benen, dan ook nog eens hoge hakken eronder en er komt een partij been aan . Vind het wel mooi, maar ik moet niet groter zijn dan mijn vent! Als die bepaalde schoenen draagt kan het, maar bijv gympen of slippers met dunnne zooltjes dan ben ik langer en draag ik liever geen hoge hakken. Vind die sledehakken van nu ook zo ontzettend mooi! Praktijk: Ik heb ze (wel eens) aan en vindt het mooi maar oooohhh zooooo verschrikkelijk zitten. Als we een 'staand'feestje hebben dan zie je mij niet op hoge hakken! haha irritant...
Zelf ben ik 1,68 en loop regelmatig op hoge hakken (10cm en >). Niet voor de extra cm's ofzo, maar puur voor wat het doet voor je benen, houding en billen. Al was ik 1,85 ik zou dan nog steeds mn palen aantrekken. Hoezo is het geen gezicht? Ik vind een vrouw met hakken en een mooie houding prachtig om te zien. Ja, het is voor mij dan een beetje omhoog kijken als mijn beste vriendin dat doet, maar so be it Zij kijkt ook eeuwig omlaag voor mij